1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[ RC Cars ] Wie doet eraan?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Raafie, 21 apr 2007.

  1. Schumi The Best

    Schumi The Best Active Member

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    Euh, dat is een beetje een moeilijke vraag ;)
    Het is een 1:6 body, dus moet je ook een 1:6 onderstel hebben van een FG Sportlin, Ecoline, Competition line, Evo4 of evo 7...
    Maar als het niet past kun je altijd speciale setjes kopen met bodybesvestiging zodat hij wel past. In het onroad heb je heel veel verschillende chassis. Want je hebt van elk model nog 4 verschillende chassis, lang, middel, kort en lang breed, kort breed en middel breed.
    Maar het chassis waar een body van een truck op past is lang volgensmij.
     
  2. mista B

    mista B Beerrrrrrrrrrrrrr...

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    heb zelf de TL-01 van tamiya, met Ferrari 360 modena kap dr op. nog niet eens gespoten jammer genoeg. wel al stickers enzo. ben van plan dr een mercedes dtm kap op te zetten, zwart te spuiten en dr een tuners-look aan te geven. dus ledjes dr in, neon dr onder, enz. voorleds worden groen, achter gwn rood. neon wordt ook groen. heb dr nu ook btw andere velgjes voor gehaald, speciaal voor bij de ferrari kap. de kap wordt ferrari-rood, en de velgen zijn metallic rood met een chromen rand. zal even foto's maken...

    EDIT: tadaaaa!:9 daar zijn ze dan. let niet op de spoiler en de getekende booskijkers, die gaan pleite:D en ja de kap is vies, dr zit nog modder op...

    [​IMG]
    [​IMG]

    shit, andere load ie niet... misschien later vanaaf...
     
    Laatst bewerkt: 23 apr 2007
  3. Tommeke69

    Tommeke69 Active Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil ermee beginnen

    Hey mensen, ik woon in Bilzen en ben bijna 17 jaar, ik zou graag beginnen met rc cars...Kan iemand mij ermee helpen??
    Ik zou graag weten wat een degelijk autootje is met benzinemotor voor een beginner die er nog niet zoveel van afweet. En dan ook de prijzen:)
    Voeg mij gerust toe op msn----> tommeke69@hotmail.com
    Hoop dat er snel iemand reageert..
    Tom
     
    Laatst bewerkt: 23 apr 2007
  4. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Met een degelijk autootje zit je met de prijzen al gouw rond de 3 a 4 a 5 honderd euro, wil je echt iets goed dan kan het op lopen dat boven de 1000. Maar iets heel goedkoops is zo'n 1 a 2 honderd euro.
     
  5. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    ZOzo, er zijn een hoop mooie pics geplaatst! Nog ff en dan post ik die van mij :p
     
  6. Schumi The Best

    Schumi The Best Active Member

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    Als er mensen interesse hebben in bigscales moeten ze eens naar DIT forum gaan!
    Daar vind je alle info en een hoop mooie foto's....
     
  7. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    Cool forum inderdaad! Ook een leuke voor de drift-scene : www.rcdrift.nl
    Ik heb trouwens mijn Tamiya tt-01D chassis met Impreza kap en 10mm offset velgen besteld :)
     
  8. mista B

    mista B Beerrrrrrrrrrrrrr...

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    vuilak!! :9 vet jongen, als je hem hebt hoor ik het wel he;) kom ik ff langs. velgen gaan echt wreed worden man. maar ff, moet je dan wel extra banden voor bestellen he, of niet?
     
  9. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    Haha ;) Als het goed is passen de standaard banden erop. Standaard velgen zijn namelijk 26mm en die nieuwe velgen die ik heb besteld ook.
     
  10. mista B

    mista B Beerrrrrrrrrrrrrr...

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    hopen dattie vandaag nog in de bus valt (bij wijze van spreken, i know, hij past niet echt door de brievenbus:9)
     
  11. mista B

    mista B Beerrrrrrrrrrrrrr...

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    en hij heeft hem:9
     
  12. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    haha ja klopt zal binnekort nog wat foto's posten.
    Ik heb het chassis klaar, moet alleen de kap nog spuiten en mijn nieuwe velgen monteren. Morgen naar de modelbouwwinkel om accu en snellader de halen! Dus morgen eerste testrit :D
     
  13. mista B

    mista B Beerrrrrrrrrrrrrr...

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    dus gaan we maar eesn even een drift filpie maken van mijn tl-01 en jouw tt-01;) dat wordt wreeeeeeeeeed8) :cool: :thumbs: :lol: \o/

    zie je dalijk:9
     
  14. Schumi The Best

    Schumi The Best Active Member

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben net wezen rijden :)
    Ik heb ook ff wat actiefoto's laten maken :D
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    Geen jumpfoto's, want er was geen jump aanwezig :p
     
  15. mista B

    mista B Beerrrrrrrrrrrrrr...

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    haha mooie man:9 leuk bakkie. r.v.d.akker en ik gaan samen een driftmotortje kopen en vanuit amerika laten invliegen. 2motortjes +verzendkosten zijn goedkoper als 1 motortje kopen hier in nl:confused:vraag me niet hoe het kan, maar tis zo... wel relaxed eigenlijk:9
     
  16. Schumi The Best

    Schumi The Best Active Member

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    Zon motortje kost in NL toch ook niet zoveel??
    Op zo'n klein bedrag is dat de moeite toch niet waard of wel?
     
  17. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    Scheelt per motor 25 euro dus vind het wel waard ;) mooie pics btw
     
  18. mista B

    mista B Beerrrrrrrrrrrrrr...

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    motortje hier in nl is 50,-. in amerika: 24.90 USD = 18.1276 EUR :D is dus zoals ik al zie, 2 motortjes + verzendkosten zijn goedkoper als 1 motortje hier in nl kopen...
     
  19. ICE

    ICE Ik was het niet.

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    1
    [​IMG]

    [​IMG]

    Mijn wedstrijd auto. :9
     
  20. SPiRiT

    SPiRiT lekker scheuren

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    2
    leuk speelgoed.

    ik heb zelf twee F1 autotjes, maar wel de goedkope (NIKKO) met baterijen. Ik vind het wel lachen maar die benzine monsters zijn mij veel te duur.

    Die ik nu heb gaan wel ruim 30 KM/H, en dat vindt ik toch wel leuk voor 30 euri, en als je ze met die snelheid ergens vol tegenaan crashed, vliegen ze toch al uit elkaar, en ben je blij dat ie maar 30 euro koste (was wel een aanbieding, normale prijs was zo'n 80 euro.)

    Ze kunnen wel erg goede donuts draaien en hebben veel wheelspin, en dat is wel lachen.
     

Deel Deze Pagina