1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote mobiele telefoons thread [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 29 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Hm ik ga naar http://www.mobilerated.com/samsung-sgh-e250-games.html om een spelletje te downloaden & daar staat dat het mogelijk is via bluetooth.
    Maar wat moet je nu precies doen?
    Ik heb die .jad & .jar bestanden naar mijn gsm gestuurd en ik kan daar precies niets mee doen.
    Iemand die hier ervaring mee heeft?
    Alvast bedankt.
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nee via T-Mobile :)
    Was een mooie aanbieding:
    Witte U600
    +
    Een hoop Sensation zooi > Boek > Dvd(vandaar ook dat ie wit is)

    voor maar 15.50 p/maand
     
  3. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb je 'm al binnen?
    Ik heb de telefoon nu een aantal dagen en ben er erg blij mee. :thumbs:
    Ook de software werkt lekker makkelijk.
    Moet de coupon voor het boek nog altijd opsturen, Stout van Heleen van Royen. Ben benieuwd of het wat is.

    Voor de U600 moest je als het goed heb, het bestandje bij de overige bestanden zetten (via bluetooth of cable maakt niet uit), en dan een of andere code invoeren, die het installeren van .jad of .jar bestanden unlockte. Dit las ik op de tweakers thread van de u600/u700, dus misschien moet je daar eens op googlen of zoeken op tweakers voor een thread van jou telefoon.
     
    Laatst bewerkt: 4 jun 2007
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Volgens aflevertijd.nl komt ie vandaag tussen 11:59 en 14:59 uur binnen.
    Kan niet wachten. :9
     
  5. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat klopte bij mij netjes, dus zal het bij jou ook het geval zijn. :)
    Had alleen een gare bezorger die, om even wat op te schrijven, gewoon de doos op de groot smeet. :{ Geen schade, dat wel.
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik heb em ondertussen binnen :)
    Mooi ding :thumbs:
    Wel jammer dat er op de oplader geen lampje zit dat aangeeft wanneer ie klaar is met opladen (had mijn oude Samsung wel: E720)

    Mijn eerste foto:
    [​IMG]
    Heb alleen geen idee of ik de macro had moeten aanzetten. Wist op dat moment niet eens dat ik dat überhaupt kon 8)

    Belkwaliteit is iig een grote verbetering tov. de oude telefoon

    *gaat verder met spelen :cool:

    //edit: damn :eek: Ik moet wel nog wennen aan die toetsen. Ik druk nu vaak op 'Terug' zonder dat ik het weet.
     
    Laatst bewerkt: 4 jun 2007
  7. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Bij mijn K800i is het installereren heel simpel.

    Kopieer eerst de bestanden naar Memorystick.
    Vervolgens ga ik naar Bestandsbeheer en zoek het bestand op.
    Als ik vervolgens het bestand open vraagt de K800i waar ik het programma/game wil installeren (telefoongeheugen of Memorystick ).
     
  8. Slashhead

    Slashhead Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb de Nokia N95 nu een week in bezit. Louter positieve ervaringen op de slider en accu na. Zijn er andere mensen die ook last hebben van speling op het 'slidemechanisme'? Ben vandaag terug gegaan naar de Vodafone shop, ik mag hem omruilen als ze hem weer op voorraad hebben..
    De accu gaat niet echt lang mee, moet hem toch wel iedere dag opladen. Maar de levensduur lijkt nu al langer dan de eerste dagen.

    Ook de gratis navigatie van nav4all (www.nav4all.com) werkt perfect! Heb overwogen om tom tom/route 66 aan te schaffen, maar ik ben eigenlijk best te spreken over nav4all.
     
  9. da beat

    da beat www.da-beat.tk

    Berichten:
    67
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi, heb een samsung Z500, maar heb sinds kort een probleem.. bij men berichte staan bij sommige berichten niet meer de naam van de zender maar het nummer, en bij sommige staat er ook *L2 en dan het nummer door, ook krijg ik de melding dat ik een nieuw bericht heb, maar dit is niet.. de berichten met *L2 voor, of die met nummer alleen kan ik niet verwijderen.. ik kan ook geen berichten meer ontvangen, sturen weet ik niet.. heeft iemand anders dit misschien nog aan de hand gehad en kunnen oplossen? (bijvoorbeeld in het hulpmenu ergens ofzo (*#9998*324#) ... opsturen wil ik niet want ik heb geen garantie meer.. grtzz
     
  10. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    [​IMG]

    Sinds twee weken heb ik deze telefoon met abbo bij Hi. Echt een geweldige telefoon:b:
     
  11. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Weet iemand of je de SE K800i in zijn geheel uit elkaar kan halen? Dus ook het toetsenbord eraf? Want hij is naar de herrie, dus ik wil ff kijken wat er allemaal in zit voor troep.
     
  12. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
  13. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
  14. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Nog eventjes een demontage tip.

    Als je de K800i met een gesloten lenscover open maakt , maak dan de K800i volgens ook weer dicht met een gesloten lenscover.
     
  15. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Nogmaals bedankt.
    Ik heb al ff geprobeerd om het gedeelte met de lenscover eraf te halen, maar dit lukte echt niet. Ik ben veel te bang dat ik het breek, want zo voelt het wel aan.
    Er zit een soort van kleine sleuf bovenop, moet ik daar een dunne munt ofzo indrukken voor die cover eraf kan?
     
  16. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Iemand enig ervaring met het beschermen van het schermpje van je telefoon? Heb nu de u600 en ben toch wel bang dat ik na verloop van tijd een krasje krijg op het schermpje. Ik probeer nu steeds eraan te denken om het schermpje in mijn broekzak richting mijzelf te houden (dus niet aan de buitenkant zeg maar), zodat er van buitenaf geen schade op kan komen als ik iets met mijn broek mocht raken. Nog andere tips?

    Met de v550 had ik daar geen last van, die klapte ik gewoon simpel dicht, maar bij deze is dat toch even anders..
     
  17. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    een telefoonhoesje?
     
  18. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Die "sleuf" is bedoelt voor een carkit ( grendeling ).

    De lenscover zit aan de bovenkant van de gsm vast geklikt.
    Je moet een beetje kracht gebruiken om deze los te trekken.
     
  19. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Krijg je zoiets gewoon bij een telefoonzaakje ofzo? Ik las bij reacties op kieskeurig.nl dat de u600 het nu nog met een hoesje van de d900 moet doen, en dat je dan wel veel ruimte overhad omdat hij dus niet voor de u600 gemaakt is. Wil het wel eens zien eigenlijk.
     
  20. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik had bij mijn eerste telefoon ook een hoesje erbij gekregen van mijn ouders, maar die heb ik eigenlijk nooit gebruikt. Toen werdt er voor elke nokia ook een apart hoesje gemaakt. Weet niet of dat nu nog zo is.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina