1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Assassins Creed

Discussie in 'Algemeen' gestart door Timmeh, 3 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Wat elementen jah, maar in AC ben je geen professional acrobaat en doe je ook maar af en toe acrobatische stuff. Ook heeft AC een minder "puzzelende levelbouw".

    Bedenk dat je met de vlag (of misschien iets kleiner voor de gemakkelijkheid) over de daken aan het lopen en springen bent, terwijl dat iemand van het andere team achter je zit. Ineens komt er echter nog iemand anders van het andere team snel uit een steegje geklommen om je hak te zetten. Je kan die persoon juist ontwijken en spring zelf een steegje. De persoon die je al achterna zat gaat mee het steegje in, terwijl die andere je volgt via de daken. Gelukkig heb jij ook nog een teammate die de gast op de daken tegenhoudt. Jij springt dan vlug een dak op, terug een steegje, terug het dak op enzo voort. Of als je op het dak bent wacht je ff tot dat je achtervolger op dak komt geklommen, duwt het eraf (wat ervoor redelijk nutteloos zou geweest zijn omdat je wist dat die andere nog in de buurt was) en rent vlug terug weg.

    Dit is natuurlijk allemaal gebaseerd op wat ik weet en denk dat er mogelijk is in het spel. Het kan dus zijn dat je character bv. gewoon weg niet flexibel genoeg is om te doen wat ik hierboven schreef.

    De developers zullen wel hun redenen hebben om er (of het 1ste deel? Zie naar Splinter Cell) geen MP in te verwerken. Zij kennen het spel natuurlijk het best en weten hoeveel tijd ze nodig hebben en kunnen gebruiken. Maar een MP lijkt in AC veel realiseerbaarder dan in PoP.

    Een co-op lijkt me echter onmogelijk met de huidige technologie (en/of internetsnelheden) wegens de te geavanceerde AI van de NPC's.
     
  2. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    de AI van de npc's heeft toch niet zoveel invloed op de internet snelheden?
     
  3. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Ja en nee. Bij een co-op moeten de NPC's bij beiden speler hetzelfde doen en omdat te doen moeten de twee computers constant het gedrag van de NPC's naar elkaar doorsturen wat enorm veel bandbreedte vereiste en zo goed als geen vertraging. Natuurlijk is er nog een andere manier, die minder vereist van de internetverbinding maar veel meer van de computer maar die wel het meest wordt gebruikt dacht ik (maar die kan ik niet echt goed in worden omzetten atm). Maar dan nog, buiten dit is er nog zoveel dat de computers via het internet naar elkaar moeten sturen.

    Dus met een game zoals AC waarin zeer veel NPC's voorkomen die bovendien nog eens een belangrijke rol spelen (dus geavanceerde AI hebben), is het op dit momet bijna niet doenbaar om dat doen wegens beperkingen van het internet en/of de machine.

    Hmm, simpel antwoord op je vraag: Nee, maar de huidige consoles (en waarschijnlijk pc's) zouden het niet aankunnen.
     
    Laatst bewerkt: 7 jun 2007
  4. H3rm1t

    H3rm1t From Here 2 Oblivion

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Mhh, ben dan toch benieuwd hoe Gears of War en binnenkort bijv Too Human het dan doen, vast volgens oa. niet uit te leggen methode?

    Ik zou dan toch graag een poging van je zien om deze andere wijze te beschrijven.

    Persoonlijk denk ik dat dit BS is. Met huidige bandbreedtes kun je al wel hd-video streamen maar geen NPC en PC 'states' doorgeven? Hoe denk je dat die uitwisseling van info nu wel verloopt. Ik denk hier vooral aan games waar je met 16 of meer spelers tegelijk kunt spelen, GRAW, GOW etc.
    En om nog meer te vergelijken: de coop van Too Human, waar je met zn vieren het gehele verhaal kunt spelen....

    De reden waarom er mijn inziens geen coop is voor AC is dat het spel volledig een SinglePlayer-ervaring moet worden, niets meer en niets minder.

    edit: spelling
     
  5. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Heeft GoW een hele hoop NPC's (exclusief de bewakers en het doelwit) die een redelijke AI moeten hebben?

    Die andere methode korst beschreven: Beiden console doen alsof het gewoon een offline co-op is (zonder het splittscreen) maar uploaden daarbij wel de bewegingen die die speler maakt naar de andere console. De console moet dus alles voor 2 spelers berekenen (hoe de NPC's reageren, hoe voorwerpen reageren etc.).

    Nu hoeft enkel de bewegingen doorgestuurd te worden (en let's face it, upload is rete traag en wordt ook niet gebruikt voor het streamen voor filmpjes) waardoor er veel minder data moet worden doorgestuurd. Nadeel is echter dat de CPU veel meer werkt heeft en ik ga er vanuit dat AC de CPU van de 360 zo goed als volledig benut in singleplayer.
     
    Laatst bewerkt: 11 jun 2007
  6. DaanM

    DaanM Solid Snake

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is nieuwe info vrijgegeven:
    - je kunt zakken rollen en zo achter geheime info komen (onverwachts)
    - je kunt ten alle tijde met een andere missie beginnen (het spel is dus niet lineair)
    - in de omgeving zullen veel sidequests zijn
    - je kunt altiar's uitrusting veranderen, zo zorgen andere schoenen voor verdere sprongen etc.
    - er zullen meer huurmoordenaars (NPC) in het spel zitten waar je ook mee geconfronteerd zult worden
     
  7. Ent

    Ent GUNNER

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is goede info, ik heb nog meer zin om het spel te kopen. Vooral de vrijheid in het spel vindt ik zeer leuk.
     
  8. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    leuke info! :D uitrusting veranderen is altijd leuk en dat je nog meer huurmoordenaars hebt :D koel!
     
  9. Remco

    Remco Guest

    aaahhh relaxed! vind t wel balen dat ie pas in november komt..
     
  10. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop dat je in quests ook andere huurmoordenaren hun werk ziet doen, dus dat je bijvoorbeeld een huurmoorderaar moet vermoorden voordat hij de target heeft vermoord, zo had je ook een missie in hitman blood money,

    ook hoop ik dat je echt in elk huisje kan lopen. en dat je elke dag mensen naar hun werk ziet lopen, en weer terug, bijvoorbeeld naar de markt, en hun spulletjes neerzetten,

    wel leuk dat je met nieuwe schoenen verdere sprongen kan maken, maar hopelijk maken ze het niet te onreleastisch, en ook niet zo dat je de hele tijd achter nieuwe items aan zit,
     
  11. Remco

    Remco Guest

    ja idd, niet dat t zo'n 'item-hunt' game wordt, want dat is waarschijnlijk ook niet bedoeling, maar daar moeten ze wel voor oppassen.
     
  12. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoop dat ze opletten met glitches/bugs..
    Wat mij waarschijnlijk lijkt: Je klimt een gebouw op, en je bent met de helft van je lichaam bovenaan. Op dat moment blijven je handen de lucht 'vasthouden' alsof je nog tegen het gebouw opklimt..
    Mja als het écht next-gen is letten ze hier allemaal op! :D
    Ben echt benieuwd, al hoop ik niet dat mijn verwachtingen te hoog zijn.

    Zoals een vriend van me zei: Ik ben geboren voor dit spel! Dat spel wordt echt mijn doel!! :p
     
  13. the sbroiy

    the sbroiy Have fun and game on

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop ook inderdaad dat ze op de bugs/glitches gaan letten ja. Ik zou erg teleurgesteld zijn als ik er een paar tegenkom bij het klimmen. Maar in een spel als Asassins Creed lijkt mij dat het vrijwel logisch is om dat soort bugs eruit te vissen. Het klimmen op de daken etc. is zo ongeveer een van de belangrijkste gameplay elementen van de hele game.:{
     
  14. Ent

    Ent GUNNER

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    ze zullen glitches en bugs wel zoveel mogelijk weghalen. Dat hoop ik dan tenminste
     
  15. Ent

    Ent GUNNER

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
     
  16. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    vraag me af hoe ze dat hebben gedaan, want in een interview heb ik gehoord dat hij elk dingetje aan een huis kan vastpakken, dus het klimmen kan niet een standaard animatie zijn zoals bij de andere spellen,
     
  17. Remco

    Remco Guest

    maar in een game zitten in sp-mode meestal niet zoveel bugs/glitches.. de meeste vind je in online: RB6, COD3 enz.
     
  18. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Zag vanavond de Teaser van Assassins Creed bij Gamekings.
    Ik ben hooked, wat zag dat er té gaaf uit! :cool:

    Had me nog niet zo verdiept in deze game, maar ik ga het nieuws van deze game maar eens in de gaten houden!
     
  19. AgentSmith

    AgentSmith Guest

  20. Remco

    Remco Guest

    oow chill, maar bij gamekings zeiden ze dat ie volgend jaar pas komt..
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 jun 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina