1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote mobiele telefoons thread [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 29 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Zelf gebruik ik deze soort hoesjes.
    [​IMG]

    Wilde ook zo'n tasje hebben voor mijn nieuwe K800i , maar een originele SonyEricsson kost meer dan € 30.
    Heb er maar één op de markt gekocht voor €6
     
  2. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Mijn telefoon doet het ineens weer helemaal prima:confused: \o/
    Hoef hem dus niet meer uit elkaar te halen:) wel vaag trouwens
     
  3. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    ff een vraag:

    weet iemand een goedkope telefoon(<100E) met een mp3 speler, waar je ook de MP3 in kan stellen als ringtone/sms-tone

    och ja, liefst een met klep/schuifje anders ben ik zo m'n beltegoed kwijt:+
     
  4. Jan WoWter

    Jan WoWter Jungie!!

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat 't wel mee zal vallen met krassen. Ik heb nu 2jaar m'n sony ericsson, maar echt krassen zitten er niet op. Wel het scherm altijd naar jezelf toe richten in je zak (zoals je zelf al zegt)
     
  5. dave123

    dave123 Active Member

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan ik als ik een Samsung U600 aanschaf zonder abbonement gewoon mijn oude simkaart van mijn oude telefoon erin doen of werkt dit niet?
     
  6. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    als hij simlock vrij is wel idd.
     
  7. Booster

    Booster verified user

    Berichten:
    763
    Leuk Bevonden:
    0
    heeft iemand hier de nokia E65 en is hij aan te raden??
     
  8. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Hey, binnekort (de 25e) ga ik op vakantie naar Spanje. Zon, zee, strand, alom bekend. Maar nu ben ik nogal huiverig voor zand etc in mijn telefoon. Zijn er waterdichte hoesjes voor de SonyEricsson k800i?
     
  9. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Heb zelf vodafone abbo en had daar eventjes een vraagje over met betrekking tot die blox's. Zit dat nu bij je abbo in, of gaat dat buiten je abbo om?

    De voordeel zit zoals ik het lees in je abbo. Maar hoe zit dat met de Zorgeloos?

    Zorgeloos SMS
    Écht veel SMS'en, zelfs voor de fanatieke SMS'er. Want je kunt tot wel 1000 SMS'jes per maand versturen. Voor slechts € 10,- per maand.

    vodafone.nl

    Of lees ik er over heen :eek:. Iemand die dit zelf ook heeft?
     
  10. Slashhead

    Slashhead Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook Vodafone en buiten mijn belbundel 2 soorten Blox. Je betaalt per maand een vast bedrag voor je belbundel, bijvoorbeeld 50 Euro. Als je verder niks hebt, gaan je smsjes hier vanaf. Wanneer je bijvoorbeeld smsvoordeel neemt (van 2 Euro) gaan de smsjes nog steeds van je belbundel af, al worden ze wel de helft goedkoper.
    Pas wanneer je Blox voor zorgeloos smsen pakt, komt er bij je vaste abonnementskosten 10 Euro bij, maar dan kun je dus wel 1000 smsjes in de maand sturen zonder ook maar 1 minuut van je belbundel kwijt te raken.

    Ps. Die BLox van Vodafone zijn echt geweldig. Ik bespaar nu vaak ruim 100 Euro in de maand aangezien ik minimaal zo'n 600 a 700 smsjes in de maand verstuur.
     
    Laatst bewerkt: 12 jun 2007
  11. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Okee bedankt :) *Voordeelt
     
  12. Rush nl

    Rush nl FRAUDE!

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    3
    Edit: weet t al :)
     
    Laatst bewerkt: 12 jun 2007
  13. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb een vraagje over mijn bundel opvragen..

    Heb Samsung D600 die goed doet enzo (net als mijn broer trouwens..) maar ik kan mijn bundel niet opvragen. Ik moet daarvoor Saldo naar 1244 smsen maar hij doet 't al aantal weken niet meer. Daarvoor deed ie het altijd wel meer soms een keertje niet. Mijn broer heeft hier geen last van.. hoe kan dit?
     
  14. Bram87

    Bram87 Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    2
    Mensen, ik heb jullie advies nodig.

    Ik wil me een nieuwe mobiel aanschaffen. Maar nu weet ik punt 1 niet wat voor mobieltje ik me moet pakken, en punt 2 weet ik niet of ik me een abbo moet pakken of een kaart.

    Ik ben zelf niet iemand die bijzonder veel belt, dus een abbo van 25 euro per maand zie ik zowieso niet zitten. Maar geeft het zich bijvoorbeeld ook abbo's van 7,50 per maand of iets rond zo'n bedrag?

    Hebben jullie mischien suggesties?:)
     
  15. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Maar je wilt zeker wel een mobiele telefoon met veel poes-pas of ook boeit dat je niet? Bij de goedkope abo's krijg je vaak goedkope toestellen en als je een zegmaar supertoestel wilt met een goedkoop abo moet je vaak veel Euro's neertellen. Maar wat vind je bijv. hier van? Gratis Samsung U600 met Telfort abo (17,50 P/M - 24 M) of misschien deze? Nokia 1600 (29,00) met Telfort abo (10,00 P/M - 12 M).
     
    Laatst bewerkt: 15 jun 2007
  16. Bram87

    Bram87 Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja een mooi toestel natuurlijk, maar ik weet niet of zo'n abbonement zich loont voor mij. Mischien ben ik beter af met een kaart. Ik neem aan dat dat ook op zo'n toestel kan he, of niet??

    Of betaal ik dan 300 euro ofsow voor de telefoon?
     
    Laatst bewerkt: 15 jun 2007
  17. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Er zijn verschillende abonnementsvormen, maar als je voor pre-paid gaat is het aanbod vaak beperkt. Wat je wel kan doen is een leuk toestel op de kop tikken en een losse kaartje kopen. Deze telefoon heb ik voor vaderdag gekocht en is echt meer dan het geld waard (kost normaal ca. 200,-).
     
  18. Bram87

    Bram87 Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    2
  19. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
  20. Bram87

    Bram87 Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat boeit me eigenlijk niet. Ik heb nu Hi.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina