1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV Thread [Deel 12]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Melbuuln, 29 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Idd welke kaart, want ik kan niet meer goed volgen waar je nu juist zit.
     
  2. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    ATi Radeon X800 GTO

    En ik zat in de instellingen van m'n grafische kaart. Het control center dat opdoemt als je op het icoontje klikt rechtsonderin m'n scherm :)
     
  3. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Heb een een Ati (maar waarschijnlijk een nieuwere driver, maar maakt normaal niet veel uit) en ik krijg dat bericht toch niet.

    Zo ziet het er bij mij uit:
    [​IMG]

    Als ik dan op die "2" klik vraagt ie mij of ik dat wil inschakelen. Hier moet jij "ja" klikken. De rest wijst zich dan hopelijk zelf uit (als je beeld krijgt op je tv en de resolutie is niet zo goed, die daaronder aanpassen).
     
  4. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Ja, zo ziet het er bij mij ook ongeveer uit. Niet helemaal maar dat deert even niet.

    Als ik dus bij dat tweede scherm de instellingen goed heb (1360*768 resolutie e.d.) en dan het volgende aanvink: 'Het Windows-bureaublad uitbreiden naar deze monitor', en dan op 'ok' druk, gebeurd er alsnog niks...

    Ik weet echt niet wat ik nog meer kan doen. De kabels zitten er in, de TV staat aan. Misschien dat ik de TV op een verkeerd kanaal heb staan? Staat nu op Ext.1. Maakt dat uit?
     
  5. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    probeer eens: RGB, als het er bij staat. Of PC ofzoiets.

    En anders de handleiding enzo... :+
     
  6. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Handleinding natuurlijk al gelezen. Daar staat dat ik in het menu naar de PC-instellingen moet (heb het nu dus over de TV), alleen die is niet selecteerbaar. Grijs ipv wit (wit is wél selecteerbaar).

    Zwaar frustrerend dus...
     
  7. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
     
    Laatst bewerkt: 12 jun 2007
  8. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Kijk hier s naar
    http://www.hdtvtest.co.uk/1080p-LCD-Shootout/

    http://reviews.cnet.com/4323-6531_7-6509125.html?tag=dir

    Soms kan je op you tube ook (meestal amerikaanse) filmpjes zien van electronica bedrijven die dan een plasma of lcd laten zien, ook leuk
     
  9. Anton996

    Anton996 Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
     
    Laatst bewerkt: 12 jun 2007
  10. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Heej er staat nou in het krantje van de mediamarkt een sony bravia, de KDL 32 U 2000, die deze week (tot zaterdag) in de aanbieding is voor 577 euro. Heeft iemand ervaring met deze tv? Het aanbod klinkt namelijk erg verleidelijk. Is deze vergelijkbaar met de Samsung LE32S62B/LE32S71B? Want dan is het voor mij goed genoeg.
    En zit er een koptelefoonaansluiting op?
     
    Laatst bewerkt: 12 jun 2007
  11. Opgeduveld

    Opgeduveld Active Member

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    Rij naar de mediamarkt en ga ze vergelijken zou ik zeggen, kan je het met je eigen ogen zien! :cool:
     
  12. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    ja lekker makkelijk gezegd. ik ben 15 en mijn ouders hebben echt geen zin om een half uur naar eindhoven te rijden om ff te kijken. En ik zou hem toch pas zaterdag kunnen kopen dus... Maar ik wil heel graag reactie want dan heb ik zaterdag (misschien) een HDTV als mijn ouders niet zeiken.
     
  13. Bart009

    Bart009 BeeYou

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    Je bent 15 en wilt 'even' 600 euro uitgeven?! Dude waar haal je dat geld vandaan?
     
  14. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    lang sparen. en werken. en dat doe ik echt niet 'zomaar' 'even', ik zeik er namelijk al maanden over.

    maar reactie :mad::

    Heej er staat nou in het krantje van de mediamarkt een sony bravia, de KDL 32 U 2000, die deze week (tot zaterdag) in de aanbieding is voor 577 euro. Heeft iemand ervaring met deze tv? Het aanbod klinkt namelijk erg verleidelijk. Is deze vergelijkbaar met de Samsung LE32S62B/LE32S71B? Want dan is het voor mij goed genoeg.
    En zit er een koptelefoonaansluiting op?
     
    Laatst bewerkt: 12 jun 2007
  15. f4TaLNL

    f4TaLNL Marcus

    Berichten:
    1.160
    Leuk Bevonden:
    0
    Kevf waar blijfen de foto's van de Panasonic TH37PV45 ? :9 ben ook denk ik van plan deze te kopen € 805,00 is een mooi prijsje voor een Plasma TV :D de nieuwe TH-37PV70 is mij te duur €1029 dus het gamen gaat goed met de TH37PV45?
     
    Laatst bewerkt: 12 jun 2007
  16. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    KDL 32U2000, De enige sony Bravia ZONDER bravia engine.

    Qua kwaliteit ongeveer gelijk aan de samsung 32r71b
     
  17. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ah GVD fuck hé, mijn vader weer zeiken. Mag ik die tv weer niet kopen. Altijd weer een reden waarom ik hem niet mag kopen. 'We willen dat je je nu concentreerd op leren zodat je overgaat'. WAT EEN (fucking) KLETS! Ik wilde hem zaterdag gaan kopen, en ik heb alleen maandag nog een proefwerkweekdag waarbij ik 1 luistertoets heb en 1 leestoets waarvoor je niet kan leren. Maar nee, het mag pas na school.
     
  18. Anton996

    Anton996 Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    Zelf heb ik ook lang gespaard en vergeleken zodat ik mijn geld niet uitgeeft aan iets waarvan ik spijt heb.
    Het geeft wel één groot voordeel: je zult tien keer zoveel genieten van je aankoop als je hem eindelijk hebt. Zeker als je er hard voor gewerkt hebt.
    Ik het scherm nog niet gezien, maar wens je nog veel plezier en succes met je toekomstige aankoop
     
  19. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    ja daar zeg je het GVD, toekomst. Nou zijn mijn vader dat ik geen tv mag kopen voor 1 augustus.
     
  20. Bart009

    Bart009 BeeYou

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    Ouders :p....

    Die Bravia ken k trouwens niet, heb vanmorgen een Samsung LE26R82 gekocht voor 699 bij BCC en dat is echt een juweeltje. Mn ouders hadden de 32 inch sinds een week of 8 en heb nu de 26 gekocht voor mn 360 op mn slaapkamer. Supermooi beeld, scherp en volgekleurd! Een aanrader!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina