Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD? Kassa[deel 6]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door BLACE, 14 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. axess

    axess time wasted

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    0
    Na een week geen tijd te hebben om mijn op te sturen, daarbij dan nog gewoon een week verspild aan het verkrijgen van een label en nu is ie nog maar 5 werkdagen binnen ! JAARGH ! 8)

    Ik moet ene huren voor een week ofzo want ik heb FM2 gekocht ma mijn xbox 360 wordt gerepareerd O-).

    Volgende keer bouw ik een ijskast rond mijn xbox360 zodat die nie oververhit geraakt
     
  2. gnudde

    gnudde MGMT

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja hoor, het is dan ook bij mij zo ver, gistermiddag nog eff GoW gespeeld, wou savonds weer verder met wat maten van mij, wat denk je... ring of death.. Tjezuz wat een klote zooi zeg, ruim een jaar oud en nu al naar de klote.. Gelijk een mail gestuurd naar MS support desk. Ik vind het echt schandalig dat dit op zo'n grote schaal gebeurd, ik ben toch gvd geen proefkonijn wat ook nog es Eur 400,00 moet dokken voor een betaversie van een console... Ik hoop echt dat ze dat ding GOED maken en niet dat ik nu om het half jaar problemen krijg.. MS is echt slecht bezig zeg :mad:
     
  3. Ultimate Venom

    Ultimate Venom Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    Gnudde welcome to the family. were glad to have you.

    ik heb nog steeds geen labels binnen waht nog even af anders weer bellen en een bek geven. van mij mogen ze er 3 weken over doen, wanneer ik hem dan terug heb hoop ik ook daadwerkelijk dat ik mijn eigen console met extra heatsink terug krijg:) en al helemaal dat dit de laatste keer is.
     
  4. Cybershooter

    Cybershooter Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb overigens van Microsoft wel begrepen dat ze zijn afgestapt van het opsturen van een refurbished exemplaar. Je zou tegenwoordig dus uitsluitend je eigen 360 terug moeten krijgen. Hij kon overigens niet bevestigen dat er een extra heatsink ingebouwd zal gaan worden.
     
  5. Delft Blue

    Delft Blue Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Net maar weer even de helpdesk gebeld want ik werd meer dan zenuwachtig van alle mensen die de 15 werkdagen hebben zien komen en gaan en nog steeds geen gerepareerde 360 in de woonkamer hebben staan.

    Volgens de jongeman aan de telefoon is die van mij echter toch daadwerkelijk, zoals toegezegd, met urgentie behandeld en volgende week maandag of dinsdag weer terug in Delft. Ruim binnen de 15 werkdagen dus uiteindelijk.

    Maar goed, het was dan ook alweer de 3e keer dat ik er een kwijt was.


    Ben geneigd om m volgende week open te schroeven en te kijken of de nieuwe heatsink ingebouwd zit, maar als ik alle forums overal lees is dat toch wel het geval (al foto's gezien van consoles uit Frankrijk, Tjechie en Italie die tijdens de reparatie zijn uitgerust met de nieuwe koeling) en ik heb bang dat m'n garantie weg is als ik het doosje openmaak.

    God knows dat garantie nog nooit eerder zo essentieel is geweest is met een consumentenproduct als in t geval van de Xbox 360. O-)
     
  6. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Lekker snel: mijn console is gisteren opgehaald door UPS, vanochtend aangekomen bij repaircenter...
     
  7. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    UPS is heel snel ja, nu xbox nog....
     
  8. manolo ribera

    manolo ribera Goedendag

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    respect voor ups. minder voor microsoft. me xbox is vorige week maandag opgehaald. en nog steeds geen bericht van duitsland dat ie is aangekomen. de vorige 3 keren was het wel zo. ( ja dit word me 4e 360 )
     
  9. ron

    ron The Am.Staff. Man

    Berichten:
    384
    Leuk Bevonden:
    0
    kan kloppen hoor, mijne was 29-5 afgeleverd volgens tracking via website UPS. kreeg echter pas 10-6 een email van MS dat ie ontvangen was voor reparatie !!!! :mad:

    zou kunnen dat ze nu dus ver achter lopen in het repair centre omdat die nieuwe extra heatsink standaard wordt ingebouwd.....
     
  10. alleycat

    alleycat OnlyInItForTheMoney

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey,

    Ik heb zojuist een defecte xbox360 naar microsoft gestuurd.drive was stuk lawaai ,disc niet meer lezen.
    Dit was nog een hitachi schijf(de slechte dus) repareren ze deze of krijg ik een nieuwe drive van BenQ ??
     
  11. justino

    justino GTA IV addict

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb eind mei ook de 3 lichten mogen meemaken,
    meten gebeld en volgens UPS was ie 1 juni al in weiterstadt.
    er zijn al 10 vd 15 werkdagen om en ik heb nog geen bericht ontvangen van M$ dat ze hem hebben. krijg ik dat nog of is dat niet bij iedereenhet geval.
    en ook ik heb 3 maanden xbox live gekocht waarvan ik er 1 waarschijnlijk niet kan gebruiken. kan ik dit terug eisen? en als het langer dan 15 werkdagen duurt misschien ook forza 2 eisen? zou wel leuk zijn!
     
  12. METALFEAR

    METALFEAR Guest

    Nou bij mij zijn er 17 werkdagen om en nog geen bericht.
     
  13. Ultimate Venom

    Ultimate Venom Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat ze de onderdelen iedere keer moeten bestellen...

    het mailtje is niet bij iedereen het geval. ik ga hem voor de 3de keer opsturen maar nooit een mailtje van ontvangst geha. maar je kunt via de site van ups je pakketje traceren
     
    Laatst bewerkt: 14 jun 2007
  14. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Waarom praat hier iedereen over EISEN? We kunnen alles eisen maar de vraag is nog maar of het wel relevant is voor hun.
     
  15. WesleyF

    WesleyF Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    Mochten ze er wel wat nieuws in bouwen wat een oplossing moet zijn voor het overhitten enzovoorts denk ik niet dat ze daar bij de helpdesk wat over los laten...Zowiezo hebben de zwakzinnigen daarzo er weinig verstand van...Maar ook zullen ze er niets over los laten omdat het nauwlijks getest is. Als microsoft nu ff lekker gaat verspreiden dat ze een "oplossing" hebben voor het probleem en het blijkt gewoon weer niet te werken dat hangen ze...Ik denk dat ze het gewoon proberen op te lossen en te zorgen dat ze geen klachten meer krijgen. Het lijkt me namelijk wel dat ze daar in ieder geval IETS aan het doen zijn om dit op te lossen want zelf worden ze er ook niet beter van....

    Mijne is er dus vanaf 29 mei en ik denk dat ik nu ff bel of ze de status van mijn box weten..

    edit: die wisten ze, de uiterlijke datum was 22-06-07, het kan eerder maar dan moet ie naar mij terug gestuurd zijn... T kan eerder. En ik neem trouwens terug dat ik ze daarstraks zwakzinnig noemde:9 werd namelijk voor de 2e keer prima geholpen en snel ook. Wel hoorde ik ze daar flinke lol hebben op de achtergrond...:)
     
    Laatst bewerkt: 14 jun 2007
  16. Noes

    Noes Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was laatst ook 1 van de ongelukkigen met een kappotte box :mad:. Ik had hem bijna verkocht totdat ik ff google raadpleegde voor een eventuele eigen poging tot fix. Daar vond ik wat info hoe bepaalde error codes te maken. Zlef had ik last van een 0102. Ik twijfelde en wou me er eigenlijk niet aan wagen. Aangezien ik geen garantie meer had (360 stamt af uit maart 2006) en het geval toch al kapot was besloot ik een poging te wagen. In het verleden heb ik me ook aan reparaties van iPod gewaagd en dat was ook geslaagd. Heb een aantal dingen gevolgt van fora en voila, de 360 werkt weer perfect. Beter als eerst zelfs. Als ik iemand hier kan helpen (als je geen garantie meer hebt zoals ik) met de reparatie van de 360 moet je maar even een reply achterlaten of een berichtje sturen
     
    Laatst bewerkt: 14 jun 2007
  17. wc-bril

    wc-bril Toiletpapier

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, ook ik moet eraan geloven. Command & Conquer (tijdens een effectieve rush van de NOD) loopt vast met ruitjes door het scherm. Vervolgens de drie rode lampjes....Ineens valt me op dat de 360 een rammel geluid maakt (schijnt te horen volgens de helpdesk) en dat de disc-drive met een luide tik dichtgaat (enkel als er geen cd in zit).
    Die gozer van de helpdesk gaf 15 dgn termijn aan, maar legde uit op m'n vraag dat dit enkel de reparatie termijn is en je een maandje zonder xbox moet rekenen...

    Kan iemand aangeven of je nu ook aan het eind van de rit wordt geinformeerd over datgeen dat niet klopte aan dat ding?? Ik hoop trouwens dat ze gelijk de discdrive vervangen, aangezien ik nu dat enorme herrieding erin heb zitten. (Misschien is het handig als ik dit een paar keer tijdens telefoongesprekken aankaart of niet?)

    Overigens top van dit forum: het eerste wat ik dacht toen ik die rode lampen zag was om eerst op deze site te zoeken naar oplossingen of 'what to do next'.
    Nu maar even afkicken...
     
    Laatst bewerkt: 14 jun 2007
  18. snake06

    snake06 Active Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    1
  19. jenamu6

    jenamu6 Active Member

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    Ehhh, je hebt 2 jaar garantie vriend................nu niet meer, omdat je hem zelf open hebt gemaakt.
     
  20. WesleyF

    WesleyF Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    Maart 2006, je hebt 2 jaar garantie, niet 1 jaar, je hebt geen bon nodig gewoon bellen en ze halen em op... Je bent dus genaaid, je had recht op een reparatie helemala gratis gelukkig is het j egelukt om hem zelf te maken...*)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina