Mochten ze er wel wat nieuws in bouwen wat een oplossing moet zijn voor het overhitten enzovoorts denk ik niet dat ze daar bij de helpdesk wat over los laten...Zowiezo hebben de zwakzinnigen daarzo er weinig verstand van...Maar ook zullen ze er niets over los laten omdat het nauwlijks getest is. Als microsoft nu ff lekker gaat verspreiden dat ze een "oplossing" hebben voor het probleem en het blijkt gewoon weer niet te werken dat hangen ze...Ik denk dat ze het gewoon proberen op te lossen en te zorgen dat ze geen klachten meer krijgen. Het lijkt me namelijk wel dat ze daar in ieder geval IETS aan het doen zijn om dit op te lossen want zelf worden ze er ook niet beter van....
Mijne is er dus vanaf 29 mei en ik denk dat ik nu ff bel of ze de status van mijn box weten..
edit: die wisten ze, de uiterlijke datum was 22-06-07, het kan eerder maar dan moet ie naar mij terug gestuurd zijn... T kan eerder. En ik neem trouwens terug dat ik ze daarstraks zwakzinnig noemde werd namelijk voor de 2e keer prima geholpen en snel ook. Wel hoorde ik ze daar flinke lol hebben op de achtergrond...
Laatst bewerkt: 14 jun 2007