Ik heb nu het hoofdkantoor van Microsoft gebeld en mijn ervaringen van het lange wachten uitgelegd.
Op 24 mei 2007 opgehaald door UPS op 11 juni 2007 binnengemeld op de repairafdeling, op 19 juni 2007 pas ingepland door de repairafdeling en daar bovenop komen dan 20 tot 25 werkdagen. Ik heb uitgelegd dat dit voor de klant een onacceptabele wachttijd is en dat een dergelijk apparaat wettelijk gezien niet langer dan 6 werkweken weg mag blijven. Bovendien heb ik uitgelegd dat de supervisor die ik gisteravond te spreken kreeg niet bereidt was om een passende oplossing voor dit probleem met mij te vinden en ik moest vooral van deze persoon gewoon afwachten.
Nadat de persoon op het hoofdkantoor dit alles te horen kreeg, heeft zij een afspraak ingepland, dat ik binnen 3 werkdagen teruggebeld wordt door de manager van het gehele xbox360 support/reparatie onderdeel. Wanneer ik er met hem niet uitkom, rest mij één ding "juridische stappen" oftewel mijn rechtsbijstand verzekering inschakelen.
Ik zou een ieder op willen roepen om niet te passief af te wachten en zich niet alleen te richten tot de supportafdeling, aangezien je daar vaak niet verder komt als het gaat om tijdig je console terug te krijgen. Mijn advies is, om op een gegeven moment te dreigen met juridische stappen. Wanneer iedereen dit an bloc zal doen, dan denk ik dat Microsoft hiervan zal schrikken in plaats van dat dat nu een enkeling doet.
Laatst bewerkt: 28 jun 2007