1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD? Kassa[deel 7] ‎

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 20 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cybershooter

    Cybershooter Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu het hoofdkantoor van Microsoft gebeld en mijn ervaringen van het lange wachten uitgelegd.

    Op 24 mei 2007 opgehaald door UPS op 11 juni 2007 binnengemeld op de repairafdeling, op 19 juni 2007 pas ingepland door de repairafdeling en daar bovenop komen dan 20 tot 25 werkdagen. Ik heb uitgelegd dat dit voor de klant een onacceptabele wachttijd is en dat een dergelijk apparaat wettelijk gezien niet langer dan 6 werkweken weg mag blijven. Bovendien heb ik uitgelegd dat de supervisor die ik gisteravond te spreken kreeg niet bereidt was om een passende oplossing voor dit probleem met mij te vinden en ik moest vooral van deze persoon gewoon afwachten.

    Nadat de persoon op het hoofdkantoor dit alles te horen kreeg, heeft zij een afspraak ingepland, dat ik binnen 3 werkdagen teruggebeld wordt door de manager van het gehele xbox360 support/reparatie onderdeel. Wanneer ik er met hem niet uitkom, rest mij één ding "juridische stappen" oftewel mijn rechtsbijstand verzekering inschakelen.

    Ik zou een ieder op willen roepen om niet te passief af te wachten en zich niet alleen te richten tot de supportafdeling, aangezien je daar vaak niet verder komt als het gaat om tijdig je console terug te krijgen. Mijn advies is, om op een gegeven moment te dreigen met juridische stappen. Wanneer iedereen dit an bloc zal doen, dan denk ik dat Microsoft hiervan zal schrikken in plaats van dat dat nu een enkeling doet.
     
    Laatst bewerkt: 28 jun 2007
  2. WesleyF

    WesleyF Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    beginnen ze nu toe te geven met compensatie? Ik ben al een keer beloofd dat ik dat zou krijgen, toen ik een week daarna belde dat ie er nog niet was veranderde de datum van aankomst van 29 mei (ups.nl) naar 1 juni en een week daarna was ie ineens 10 juni (een zondag :confused:) aangekomen en kreeg ik dus ineens geen compensatie, nu een maand later heb ik volgens de nieuwe regelingen ineens geen recht op compensatie omdat ze denken dat ze het recht hebben zomaar hun beloftes te breken en te zeggen dat het nu 25 wekdagen zijn!:mad:

    weg sinds 25 mei...
     
  3. Jeronimo

    Jeronimo Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    die van mij is weg sinds 30 mei (aankomst volgens UPS), heb vorige week als compensatie een wireless controller gekregen. ik kan nog wel een weekje zonder mijn 360, I don't care, maar ik wil hem wel fatsoenlijk gemaakt terug, niet dat ik hem na een tijdje wéér kan opsturen, want dan hebben ze een probleem... niet MS (want die interesseert zich er toch niet voor), maar wel diegene die mij aan de lijn krijgt....
     
  4. jasper15

    jasper15 Active Member

    Berichten:
    739
    Leuk Bevonden:
    0
    Jeronimo, ik zal er maar niet op rekenen dat je X360 een weekje weg is, sommige hebben een maand zitten te wachten voordat ze hun 360 weer terug hadden.
    Zelf heb ik ook gelezen dat mensen niet eens hun eigen 360 terug krijgen, maar gewoon een hele andere, of dat een nieuwe is???
     
  5. Jeronimo

    Jeronimo Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    jasper, die van mij is nu al een maand weg, vandaar dat ik hoop dat ie volgende week wel teurg komt :)........... maar ja, ik reken er ook niet teveel op
     
  6. zlatan1986

    zlatan1986 Active Member

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    zoow un vriend van mij heeft na 5 werkdagen al de bevestigingsmail binnen, ik na 17 werkdagen nog niks gehoord. pff wat un onzin...
     
  7. ahab

    ahab Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zie dat er inmiddels al weer veel mensen hun xbox terug hebben, maar is er uberhaupt al wel iemand met een BenQ drive erin? anders is het eigenlijk ook geen reparatie van je drive, maar blijft het een productiefout
     
  8. dewallef

    dewallef Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    geen idee of het een nieuwe is, er zat wel een plastiek beschermfolie over de dvd-drive geplakt maar dat zegt natuurlijk niet veel.

    Heeft hier iemand nog een Franstalige versie van Viva Pinata binnengekregen als compensatie. Zo ja hoe heb je dit opgelost om om te ruilen, heb namelijk hetzelfde aan de hand.
     
  9. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu eindelijk de mail van MS binnengekregen dat ze hem gaan repareren. De xbox was vorige week dinsdag in Duitsland aangekomen, maar nu gaan ze er dus pas aan beginnen.

    Ps. weet iemand die site nog van MS waar je kon kijken hoe ver ze waren met je xbox (dus niet die van ups) ??
     
  10. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    De mijne is 2 weken geleden aangekomen in Duitsland, en heb nog geen mailtje daarvan ontvangen van MS.

    Ik denk ook niet dat die nog gaat komen, want niet iedereen schijnt zo'n mail the ontvangen...
     
  11. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Al bij al, vind ik de wereldlaunch een dikke misstap van Microsoft. Ze hebben gewoon te snel moeten rushen, en nu hebben ze massa's problemen. Ze zien het zelf ook in. Dan had ik liever de hele boel uitgesteld gehad zoals met ps3...
     
  12. JJM

    JJM Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    gisteren gebeld, en ze hebben een kleine maand achterstand bij het reparatie centrum. sommige mensen hebben geluk en hun xbox is binnen 2 weken weer terug. BTW heb vandaag m'n wireless controller binnen gekregen. was wel heel erg slecht verpakt.
     
  13. jasper15

    jasper15 Active Member

    Berichten:
    739
    Leuk Bevonden:
    0
    Die site moet ik hebben.

    Weet iemand welke het is van MS???
     
  14. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
  15. FcWinningEleven

    FcWinningEleven Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij staat er helemaal niks bij registered devices? Gebruik dezelfde hotmail waar ik ook me Label ofzo op kreeg....
     
  16. axess

    axess time wasted

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    0
    hmmm daar kan ik mij maar deels in terugvinden.
    Oververhitting en slechte dvd-drives zijn de 2 grootste oorzaken, lijkt me niet meer dan logisch als de ontwikkelingsteam hiervoor verantwoordlijk voor wordt geacht.

    Nu zou je zeggen "dan hadden ze het maar moeten uitstellen voor langer te testen", wel het berekenen van het dissipatievermogen van een elektronische schakelingen is echt niet moeilijk hoor evenmin het thermodynamica ervan...
    En de eigenschappen van dvd-drives moeten toch al gekend zijn voor men deze gebruikt

    Wat ik er van vind ...Is de launch te vroeg gekomen ? Nee
    Is M$ debielig geweest ? Ja, beter moeten investeren in duurzamer materiaal.


    De problemen die we ondervinden is volgens mij gewoon door kostenbesparing bij microsoft.
    De xbox '1' zit boemvol (works like a charm) terwijl de xbox360 nog toevalling plaats heeft voor een extra heatsinks en -pipes, precies alsof ze ervan dervoor wisten dat er een kans zou zijn dat er wat kan mislopen
     
  17. lennard360

    lennard360 Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    echt weer zon streek van MS
     
  18. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo,

    ik heb nu ineens krassen en echte grote krassen.

    ik heb de xbox nu 1 jaar en 4 maanden, had nergens last van,
    sinds mei heb ik er zovveel last van, dat ik nu 1 game ben verloren en nogwel de belangrijkste 2 dikke grote ronde krassen op me drive en heel veel kleine krassen,

    als ik de helpdeks ga bellen,
    en blablabal xbox laten ophalen enzo,
    moet ik dan me hd erin laten zitten want ik heb van een maat gehoord dat je hem eruit moet halen.. anders ben je alles kwijt..
    en krijg je dan een nieuwe game ( dus de game die kapot is gegaan ?)
     
  19. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Je moet de HDD bij houden. Game ga je wss niet krijgen. Microsoft blijft zeggen dat de consument het materiaal beschadigt, tjonge jonge:lol:

    Edit:
    http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=166883

    Blijkbaar zijn niet alleen de gamers het beu dat het aantal Xbox 360 consoles die het begeven elke dag blijft stijgen. Nu heeft een bedrijf dat 360’s repareert, aangekondigd dat ze het probleem van de Ring of Death niet meer gaan behandelen. Door het grote aantal defecten is het voor het bedrijf onmogelijk geworden om nog normaal te werken.
    Ondanks het zoveelste bericht over de onbetrouwbaarheid van de console blijft Microsoft ontkennen dat er een groot probleem is.
    "I would say we don't have a high defect rate. The important thing here is that each product that comes out of the factory is rigorously tested. To ensure highest quality for our customer"

    De goede service van Microsoft ten spijt, blijft het toch een zwak punt van de Xbox 360. Het is eerder schandalig te noemen. Microsoft heeft het lang uit de media kunnen houden. Maar nu is het echt erg aan het worden. Sorry, maar de xbox 360 is echt een slecht afgewerkt product. Eigelijk, als je alleen al naar het moederbord kijkt, weet je genoeg. Mooi is het niet afgewerkt. Dan is wss nog een dikke productiefout gemaakt ofzo. Met al dat gerush, en die fucking wereldlaunch die ze nooit hadden mogen doen. En dan ook spotten met Sony, dat ze hun ps3 nooit gekoeld gaan krijgen. God heeft Microsoft vervloekt zo te zien...
    Ik had dit ook al in het vs gedeelte geplaatst, maar hoort hier eigelijk ook thuis. Het begint echt erg te worden, ik krijg er stress van...
     
    Laatst bewerkt: 29 jun 2007
  20. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0
    oke :mad:

    zal ik hem maar weer 2e hands gaan halen bij replay ,

    ik vind dit erg kut.!
    sorry voor taalgebruik.....
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina