Hallo,
Vorige week Donderdag kreeg ik mijn intercooler (besteld via een webshop) binnen, deze had ik besteld voor "het geval" hij een keer overhit zou raken of iets anders. Inmiddels had ik al wat verhalen gelezen op het web over 360's die snel overhit raakte en soms de bekende "ring of death" vertoonde. Nu komt hét.
- Ik plaats mijn intercooler (30euri) vast aan mijn 360 en vervolgens ga ik gamen.
- Een dag later (afgelopen Vrijdag dus) wil ik mijn 360 opstarten, begint er opeens een rood lichtje (rechtsonder) te branden. Ik schrok me helemaal dood!! Ik dacht:"Nee he, het zal toch niet de bekende RoF/RoD zijn!!"
Ik zet mijn 360 uit, daarna weer aan.... hij loopt gewoon weer. Godzij dank, dacht ik.
Toch deed ik maar wat research voor de zekerheid. Het bleek een hardwareprobleem(pje) te kunnen zijn. Ik vond het raar, want hij deed het daarna gewoon weer. Dag later overkomt me dit weer, 'k heb nu mijn intercooler er vanaf gehaald. Kijken of dit beter is?? Misschien licht het gewoon aan de intercooler. Zou wel genaaid zijn heb ik 30euri voor betaalt, maarja.
Kunnen jullie me over dit probleem meer info. aub geven + zeggen of het misschien aan de intercooler kan liggen?? Zou ik hem moeten opsturen?? Meestal krijg je dan een 360 van iemand anders die ook gerepareerd is geworden
.
Alvast bedankt.. Roge
Klik om te vergroten...