1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD? Kassa[deel 7] ‎

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 20 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja maar stel dat je er 1 koopt en als ie dan daardoor toch kapot gaat en dan buiten de garantie, dan ben je screwed? :+
     
    Laatst bewerkt: 1 jul 2007
  2. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Tsja de eerste gevallen van mensen die geen garantie meer hebben moeten nog komen en dan kijken wat voor puinhoop er uitbreekt.
     
  3. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Dan denk ik dat er erg snel een nieuwe aflevering van Kassa aankomt over dit topic.
     
  4. Roge

    Roge Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

    Vorige week Donderdag kreeg ik mijn intercooler (besteld via een webshop) binnen, deze had ik besteld voor "het geval" hij een keer overhit zou raken of iets anders. Inmiddels had ik al wat verhalen gelezen op het web over 360's die snel overhit raakte en soms de bekende "ring of death" vertoonde. Nu komt hét.

    - Ik plaats mijn intercooler (30euri) vast aan mijn 360 en vervolgens ga ik gamen.
    - Een dag later (afgelopen Vrijdag dus) wil ik mijn 360 opstarten, begint er opeens een rood lichtje (rechtsonder) te branden. Ik schrok me helemaal dood!! Ik dacht:"Nee he, het zal toch niet de bekende RoF/RoD zijn!!"
    Ik zet mijn 360 uit, daarna weer aan.... hij loopt gewoon weer. Godzij dank, dacht ik.
    Toch deed ik maar wat research voor de zekerheid. Het bleek een hardwareprobleem(pje) te kunnen zijn. Ik vond het raar, want hij deed het daarna gewoon weer. Dag later overkomt me dit weer, 'k heb nu mijn intercooler er vanaf gehaald. Kijken of dit beter is?? Misschien licht het gewoon aan de intercooler. Zou wel genaaid zijn heb ik 30euri voor betaalt, maarja.

    Kunnen jullie me over dit probleem meer info. aub geven + zeggen of het misschien aan de intercooler kan liggen?? Zou ik hem moeten opsturen?? Meestal krijg je dan een 360 van iemand anders die ook gerepareerd is geworden:confused::confused:.

    Alvast bedankt.. Roge
     
  5. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Er kunnen allerlei dingen oorzaak zijn voor retourtje naar het reparatiecentrum. Een koeler kopen schijnt zinloos te zijn heb ik gehoord. Zo te horen is je console binnenkort kapot, want je beschrijving lijkt erg veel op anderen hier in dit topic, en bij hen kapte de console er redelijk snel helemaal mee helaas.
     
  6. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Het is serieus te hopen dat ze die heatsinks ook daadwerkelijk inbouwen. En dat het ook nut heeft.



    Ik keek zojuist even op de Device information site en daar staat nu: No pending repair! Wat zou dat betekenen?
     
    Laatst bewerkt: 2 jul 2007
  7. Bjørn

    Bjørn Active Member

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een klein probleempje; Sins mijn Xbox360 terug is van de reperatie kan ik niet meer draadloos Live op. Mijn wireless netwerk adapter pakt ziet geen enkel WiFi singaal. Ook al staat hij naast de router.

    Weten jullie misschien een oplossing?
     
  8. Zetpil

    Zetpil Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

    mijn xbox is de 25de verstuurd vanuit duitsland. ik heb hem echter nog niet binnen, die ( ****** ) van M$ hebben de verkeerde postcode erop gezet.
    hij is nu in a'dam sinds zaterdag, wanneer kan ik hem ongeveer thuis verwachten?
     
    Laatst bewerkt: 2 jul 2007
  9. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze week normaal gezien. Als je geluk hebt vandaag.
     
  10. realBigBoss

    realBigBoss Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    What the hell???
    http://www.techzine.nl/nieuws/12851/Xbox-360-crasht-bij-spelen-van-Forza-2-Motorsport.html
     
  11. Zetpil

    Zetpil Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    nou, daar ga ik niet vanuit. hij word op mn oude adres bezorgd(ben inmiddels verhuisd) dus ik moet er ook nog is achteraan gaan. zal wel eind juli worden.
     
  12. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Sinds 5 juni is de xbox in Duitsland en ik kan hem binnen 2 dagen weer terug verwachten!
     
  13. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je UPS/Microsoft op de hoogte had gehouden had je hem mss al even terug. Nu kun je mss nog zoekactie houden voor Xbox 360 gaan te vinden :p
     
  14. Zetpil

    Zetpil Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ups en m$ gebeld maar het adres kon niet veranderd worden.
    maargoed de mensen die op mn oude adres wonen zijn op de hoogte dus ik hoop dat ze dadelijk bellen:)
     
  15. GustavSan

    GustavSan Active Member

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb onlangs twee games uitgeleend aan mijn neefje. Hij heeft blijkbaar een xbox die krassen maakt op games. Mijn xbox is pas 4 maanden oud, en maakt vooralsnog geen krassen. Ik heb nu 2 games liggen, Prey en Top Spin 2 die onspeelbaar zijn. Daarnaast kan ik ze op deze manier niet meer ruilen/verkopen. Ik heb niet het volle pond betaald voor beide games, maar toch gaat het om een bedrag waarvoor ik een nieuwe game had kunnen halen.

    Ik lees een hoop over de reparatie van de xbox. Ik lees ook een hoop over de krassen tot gevolg. Ik lees nauwelijks wat over concrete acties die je kunt nemen op het moment dat je cd's kapot zijn door de krassen...
     
  16. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
  17. zlatan1986

    zlatan1986 Active Member

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    ahhhhhhh dit is niet meer normaal, mijn xbox staat sinds 7 juni in duitsland. Krijg ik vandaag een mail dat ie pas bij het service center is aangekomen. Dat word BELLEN want dat vind ik niet meer normaal. Stel dat nu pas die 15 werkdagen ingaan dat heb ik strax 7 weken gew8t.
     
    Laatst bewerkt: 2 jul 2007
  18. Waspybog

    Waspybog Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn Xbox is al vanaf 23 mei weg! :b:
     
  19. zlatan1986

    zlatan1986 Active Member

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ma wanneer heb je gehoord dat ie in servicecenter is?
     
  20. Waspybog

    Waspybog Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0

    11 Juni. (& volgens UPS 29 mei)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina