[PC] Lord of the Rings Online: Shadows of Angmar

Discussie in 'Games' gestart door kevin_16, 2 mei 2007.

1. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Persoonlijk zou ik het niet weten omdat de mijne pas 14 is, maar tot nu toe heb ik ook al weinig moeite gehad met een fellowship inkomen, komt gewoon omdat captains goede allrounders/support class zijn denk ik.

2. manolo ribera

manolo ribera Goedendag

Leuk Bevonden:
    0
    champion word ook veel gevraagd :) wat vinden jullie van de guardian class?

3. GforceNL

GforceNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb nu een lvl 18 captain, spel begint nu een beetje saai te worden.....

4. Dr Zoidberg

Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een lvl 18 hunter en ik vond het op dat moment alleen saai worden qua skills, je krijgt dan niet zo snel meer een nieuwe of betere skill.

Ik vermaak mij nog prima. Je kan nieuwe gebieden doorlopen en werken aan je uitrusting via het craftsysteem en auctionhouse.

Ik heb wel gemerkt dat je vanaf lvl 18 meer genoodzaakt bent om in Fellowships te spelen.

5. GforceNL

GforceNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Welke server zitten jullie? ik zit op snowbourn. Heb tot nu toe vrijwel geen enkele fellowship quest gedaan omdat iedereen in mn kinship al dertig+ is.

6. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Weet het niet van de rest, maar Beyond the Grave en ik zitten op Evernight.
    Verder heb ik vandaag even een hunter naar lvl 9 getrained, en ga daar denk ik mijn main van maken.

7. manolo ribera

manolo ribera Goedendag

Leuk Bevonden:
    0
    ik zit ook op evernight:). tot nu toe vind ik champion het beste

8. Dr Zoidberg

Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit op Eldar met een lvl 6 Captain en lvl 18 Hunter.

9. jorgasme

jorgasme Mitch Buchanon Lover

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit op Laurelin met mn lvl 41 Hunter: Aspenráen. Ik ben nog steeds blij met mn class, vooral in solo quests. Met mn bow kan aardige average damage van 320 uitdelen en mn max crit damage staat op 665.

In fellowships zijn de minstrels, guards and captains de meest gevraagde classe. Hunters en Champs zijn er genoeg. Vaak is er een beetje haat of afkeer tegen deze populaire classe, maar ik zou gewoonweg nooit een loremaster of minstrel willen en kunnen spelen.

Als ik andere classe zou willen spelen, dan zou het captain zijn. De buffs en dmg zijn goed te doen. Guards ( tanken en weinig dmg uitdelen) lijkt mijn niks, maar ze zijn zo belangrijk in de game.

Ik zie ook niet veel Burglars trouwens.

Het is soms erg moeilijk om een fellowship in elkaar te draaien. Soms gaat in enkele minuten en ben je goed verdeeld, maar soms ben je een uur aan het wachten en LFF voordat je team klaar is. Dan moeten ze nog vaak naar een bepaald punt komen en dan is het fijn dat je een paard hebt.

Hoewel, paarden zijn snel, maar aardig kwetsbaar. Zelfs als je snel rent over paden wordt je toch vaak geraakt door dieren of pijlen van archers. Na drie klappen ben je gedismount en loop je verder. Op zich werkt het allemaal wel, maar op de weg van Tinnundir naar Ost Forod in Evendim zitten zoveel mobs op de weg dat je niet fatsoenlijk met het paard van dorp naar stad kan reizen.

Ik heb Thorins Gate, Bree, North Downs, Evendim bijna volledig klaar. Met de epic quests zit ik in book IV en VI ( ja, dat is vrij raar). Lone Lands hoef ik alleen de Agamaur en Garth Aragwen quests te doen en dan zijn er nog vele quests in Trollshaws, Rivendell, Misty Mountains en Ettenmoors te doen.

Tof spel, zeker.

Laatst bewerkt: 3 jul 2007
  10. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Ok ben dus nu in 1 dag van lvl 1 naar 12 gegaan waar ik met mn captain 2 dagen over deed :eek:.
    Wat me opvalt is dat soloen dus ook echt veel beter gaat dan met captain.
    Verder heb ik het wel een beetje gezien voor vandaag :9

11. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg binnenkort een nieuwe pc en omdat dit spel een beetje op wow lijkt en het er erg mooi en leuk uitziet wil ik het eens gaan proberen.
    Ze zeggen dat er veel gepvp'ed word maar er is maar 1 kant.. hoe gaat dat?
    Aangezien ik een pvp freak in wow ben wil ik dat pvp erg goed is anders kan ik net zo goed niet gaan spelen.
    Ik heb gezocht naar pvp filmpjes maar kon niet echt veel vinden.. iemand een link voor mij? :)

En wat is het max level + hoelang doe je erover om het te halen?

12. Beyond The Grave

Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

Leuk Bevonden:
    0
    1; Als je nu al loopt te mauwen over pvp, dan is dit spel geen aanrader. Lotro is een PvE based game en het is de intentie van de makers om dit ook zo te houden. Sure, je hebt monster play. 1 gebied waarin gepvped kan worden waarbij je de mogelijkheid hebt om daar als monster char te spelen of juist met je eigen char (lv 42+). Je hebt er wel veldslagen met vele spelers tegen elkaar maar je moet echt totaal geen pvp kwaliteit van wow verwachten. De classes zijn ook niet op elkaar uitgebalanceerd.

2; max level is 50, en het duurd wel ff om dat te behalen. Het gaat niet zo snel als in WoW iig.

Anyway, als je veel verwachtingen hebt van pvp dan moet je dit spel links laten liggen imo. Als je je lekker wilt richten op PvE dan is dit spel ideaal. Het PvE aspect is iig in mijn ogen een stuk beter als in WoW, maarja, ieder zijn ding :).

13. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Level 16 yay \o/
    Mn skills beginnen wel steeds duurder en duurder te worden, begin moeite te krijgen met bijbenen.
    Verder heb ik al wel 2 paarse (epics zal t wel niet zijn :+) items binnen en ga net in Lone Lands questen.
    Btw: Me lieks Old Forest :cool:

14. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    Mauwen? :mad: ik wou alleen weten hoe het er aan toe ging...
    Mja, jammer van de pvp, maar tog ga ik het proberen, de omgevingen enzo zien er allemaal super uit en als je ziet hoe iemand er met zn paard doorheen crossed... <3
    Maar heb je ook raids tijdens het levelen, of is het net zoveel op 'end game' gefocussed als wow?

15. Beyond The Grave

Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

Leuk Bevonden:
    0
    Nee maar doelde met mauwen op deze zin van jou :9

Vandaar ;).

16. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    Ahh ja, wist niet hoe ik het anders kon zeggen. =P
    Pvp > all :D:D

17. jorgasme

jorgasme Mitch Buchanon Lover

Leuk Bevonden:
    0
    LOTRO vind ik ook niet echt PVP, PVE is zo vet en zo mooi, dat ik nu als level 42 nog steeds geen behoefte heb aan PVP.

Toch zag ik in mn kinship channel berichten dat het Monster play en PVP best leuk was.

Ik heb nog het volledig aantal destiny punten dus als ik PVP ga, kan ik mn Monster goed equippen.

Er zitten trouwens veel ex Wow-ers te LOTRO-en, dus ik denk dat de game toch veel goedmaakt.

18. manolo ribera

manolo ribera Goedendag

Leuk Bevonden:
    0
    op welke graphics niceau spelen jullie hem? ik nu op ultra high, en de game heeft alleen las van lag als ik in grote steden komt ( Bree anyone? )

19. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Ultra high hier, in Bree loopt ie meestal ook nog wel gewoon soepel bij mij, heel af en toe haakt ie misschien eventjes maar klagen kan ik eigenlijk niet.

20. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand wat screen van ultra high posten? lijkt me erg mooi =D

Deel Deze Pagina