Ik zit op Laurelin met mn lvl 41 Hunter: Aspenráen. Ik ben nog steeds blij met mn class, vooral in solo quests. Met mn bow kan aardige average damage van 320 uitdelen en mn max crit damage staat op 665.
In fellowships zijn de minstrels, guards and captains de meest gevraagde classe. Hunters en Champs zijn er genoeg. Vaak is er een beetje haat of afkeer tegen deze populaire classe, maar ik zou gewoonweg nooit een loremaster of minstrel willen en kunnen spelen.
Als ik andere classe zou willen spelen, dan zou het captain zijn. De buffs en dmg zijn goed te doen. Guards ( tanken en weinig dmg uitdelen) lijkt mijn niks, maar ze zijn zo belangrijk in de game.
Ik zie ook niet veel Burglars trouwens.
Het is soms erg moeilijk om een fellowship in elkaar te draaien. Soms gaat in enkele minuten en ben je goed verdeeld, maar soms ben je een uur aan het wachten en LFF voordat je team klaar is. Dan moeten ze nog vaak naar een bepaald punt komen en dan is het fijn dat je een paard hebt.
Hoewel, paarden zijn snel, maar aardig kwetsbaar. Zelfs als je snel rent over paden wordt je toch vaak geraakt door dieren of pijlen van archers. Na drie klappen ben je gedismount en loop je verder. Op zich werkt het allemaal wel, maar op de weg van Tinnundir naar Ost Forod in Evendim zitten zoveel mobs op de weg dat je niet fatsoenlijk met het paard van dorp naar stad kan reizen.
Ik heb Thorins Gate, Bree, North Downs, Evendim bijna volledig klaar. Met de epic quests zit ik in book IV en VI ( ja, dat is vrij raar). Lone Lands hoef ik alleen de Agamaur en Garth Aragwen quests te doen en dan zijn er nog vele quests in Trollshaws, Rivendell, Misty Mountains en Ettenmoors te doen.
Tof spel, zeker.
Laatst bewerkt: 3 jul 2007