Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD? Kassa[deel 7] ‎

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 20 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MPGamer02 NL

    MPGamer02 NL Gamer

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je 'm om die redene omstuurt is dat geen forceren ;)
    Je drive werkt gewoon niet goed, dus mag je hem dan opsturen
     
  2. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    je weet dat de garantie termijn nu 3 jaar is?
     
  3. ahab

    ahab Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    zijn er ook mensen die een nieuw exemplaar van forza 2 hebben gekregen toen deze bekrast was? heb tot nu toe niemand kunnen vinden
     
  4. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Heb mijn Xbox 360 afgelopen maandag terug ontvangen, en gisteravond was die alweer kapot !!! 3 dagen heeft mijn nieuwe 360 gewerkt. Net maar even support centre gebeld ,maar die gasten willen me gewoon weer 20-25 werkdagen laten wachten. Hiermee ga ik uiteraard niet akkoord aangezien mijn 360 net 7 weken is weggeweest. Nu dus maar hoofdkantoor gebeld en daar zou een afdeling me voor dinsdag terugbellen. Hoop dat die voor een passende oplossing zorgen, want mijn geduld is inmiddels meer dan op. Post hier wel hoe het verder afloopt ,maar heb er weinig vertrouwen meer in. Denk dat het beste is om mijn 360 maar weg te doen en een goed werkende console te gaan aanschaffen. Jammer van de goede games op de 360 maar zonder werkende console kan ik die toch niet spelen.
    Een zeer teleurgestelde Xbox klant.
     
  5. johnnybt

    johnnybt Active Member

    Berichten:
    348
    Leuk Bevonden:
    0
    ah man... dit is toch ongelooflijk...... ik maak me nu nog meer zorgen.... allereerst wacht ik al vanaf 6 juni, daarbij komt nog eens dat ze afgelopen dinsdag gezegd hebben dat het waarschijnlijk tot eind juli gaat duren (8 weken!!!) en dan lees je nu dit soort verhalen...

    hoelang blijft MS hiermee wegkomen......

    Sterkte.. en ik kan me je reactie van verkopen heel goed voorstellen aangezien ik dat ook van plan ben.......
     
  6. alpha-sphere

    alpha-sphere Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    I feel for you.. I really do. Ik zit in exact hetzelfde bootje :mad:
    Ik hoop niet voor ze dat die van mij ook snel dood gaat nadat het EINDELIJK!! terug is. Binnenkort ga ik ook maar eens compensatie vragen want ik ben al 2x aan het lijntje gehouden.
    Hoe doen jullie dat trouwens met compensatie? Zeggen jullie gewoon dat je compensatie wil voor het lange wachten ofzo?
     
  7. BadassBart

    BadassBart Infinite Euphoria

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is er dit keer mis mee? Had je een nieuwe gekregen of een refurbished?
     
    Laatst bewerkt: 13 jul 2007
  8. halo

    halo Active Member

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou de fouten ook in nieuwere xbox360's voorkomen (zoals die van Forza2-pack)?
     
  9. ahab

    ahab Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb 2 forzapacks gehad met hitachi drive, maakte krassen, geruild, heb mn geld terug.
    maar hoe zit het met het terug krijgen van beschadigde games?
     
  10. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    kan je waarschijnlijk wel op je buik schrijven.....:emo:
     
  11. Spinner

    Spinner So it begins....

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0
    yup, ik heb zelfs gezegd dat ik op de internet forums lees dat ze spul weggeven en dat ik dat dan ook maar moet krijgen :)....dat heb ik wel pas na 20 werkdfagen wachten gedaan moet ik er bij zeggen.
     
  12. eddy 12

    eddy 12 Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    wizz kop op, je bent niet alleen .ik heb mijne 1 week terug , is ook weer stuk .
    heb ook 6 weken moeten wachten vorige keer.en dan nog niet mijn eigen console terug gehad, ze willen mij nu ook 25 dagen laten wachten weer.
    maar ik heb een paar keer terug gebeld, nu beloofde ze mij woensdag ,donderdag of vrijdag . maar ik geloof er niks van,ik wordt er zot van.
     
  13. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik had een gerefurbishde terug gekregen,daarom ook afgelopen maandag gelijk gebeld want ik had graag mijn eigen terug of een nieuwe. Iig geen 2de handse van iemand anders. Echter verzekerde werknemer mij dat deze gewoon 100 % in orde was. Dat blijkt nu niet het geval te zijn ,aangezien een levensduur van 3 dagen abnormaal is bij een goed werkende console. Ze hebben me een nieuwe reparatie aangeboden maar dat heb ik afgeslagen,aangezien ze daar al 7 weken de tijd voor hebben gehad. Na aanleiding van een klacht bij hoofdkantoor zou ik binnen 2 werkdagen terug gebeld worden en zouden hun kijken wat ze konden betekenen.
    Ook leuk was dat een werknemer zich een beetje versprak. Ik zou namelijk Forza 2 krijgen en heb die nog steeds niet na 2,5 week. Hierop zei men dat er fouten zaten in Forza 2 dvd"s waardoor het langer op zich laat wachten. Hoezo Forza 2 kan de xbox 360 niet kapot maken, wel dus. Nu maar afwachten wat hoofdkantoor aanbiedt, anders gaat er volgende week iemand even in Venlo langs bij het support centre en praten we de zaken zo wel uit. Via de telefoon weigeren ze toch om iets te regelen en spelen ze alleen verstoppertje.

    Edit: Mankement was weer unreadable disc en een zeer ongezond geluid wat de dvd drive produceert. Geen red light dit keer btw.
     
    Laatst bewerkt: 13 jul 2007
  14. Tismilucas

    Tismilucas Active Member

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    De bevindingen tot heden? Prima! De eigen Xbox terug. Kennelijk wat aan het moederbord gesleuteld in de begeleidende brief gelezen. Heb die van mij inmiddels voorzien van een logic3 koeling (plaats je achterop het rooster van de ventilatoruitgang. Deze koeling haalt zijn stroom van de usb-poort. De usb voor het netwerk lus je hierop door. Verbinding blijft perfect werken, de twee extra ventilatoren doen hun werk heel erg naar behoren. Je voelt de stroom warme lucht die wordt weggezogen groter worden met de vent's aan. En de instroom van koude lucht naast de harde schijf neemt evenredig toe. Ik ga er dus vanuit dat de uitgave geen kwaad doet...
    Het eerste wat me opviel bij starten was 'de stilte'. De Xbox is na de reparatie aanmerkelijk stiller. Maar blijft goed hoorbaar, ook de extra koeling is niet geheel stil...

    Nu nog wachten op de toegezegde compensatie.

    Gisteravond on-line een vastloper gehad... De schrik zat er even in, maar bleek gelukkig een probleem te zijn met de host.
     
  15. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    ik las net jou handtekening.. krijg je altijd een compensatie?:9 en mag je dan zelf een game kiezen?\o/
    mijn 360 is zojuist opgehaald door UPS
     
  16. PyamaManNL

    PyamaManNL Active Member

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Ikdacht dat MS zei dat ze wisten wat de problemen warenm et de 360, Maar als hij het nu maar 2 dagen uithoud is de hoop helemaal verloren ben benieuwt wanneer ik de mijne krijg. Vandaag ontvangings mailgehad, na 3 weken
     
  17. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Hij doet het nu nog....ik hoop eigenlijk dat de wachttijd weer acceptabel wordt, misschien gaat ie dan wel richting repaircenter. :)
     
  18. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Het wordt steeds leuker...

    Net voor de grap even gebeld, om de status te checken (aangezien volgens de laatste beloftes volgende week mijn console retour zou zijn). Mevrouw ging de status checken, en kwam na 5 minuten weer aan de lijn: "Ik zie iets raars in mijn systeem, en ik ga even de 2e lijn bellen, nog een moment aub". Afijn: weer 5 minuten later: "Helaas is de 2e lijn niet meer bereikbaar. Ik ga een notitie maken dat zij u de komende week terugbellen".

    Ik vroeg wat er dan fout was, hierop kreeg ik doodleuk te horen dat de console nog steeds klaar staat voor reparatie. Oftewel: hij staat nu 1 maand in Duitsland en men heeft geen idee wanneer hij gerepareerd wordt, of wat er mis mee is.

    Hierop reageerde ik nogal simpel: hoe kan het dat je collega's dan mij de afgelopen weken hebben voorgelogen? Want er is meerdere keren een termijn genoemd, deze werd steeds verlegd, en er werd zelfs gezegd dat de console gerepareerd is en momenteel getest werd. Al die mededelingen zijn dus gelogen?! Haar antwoord: "Ja, ik ben bang van wel."

    Mevrouw heeft nu WEER een nieuw ref.nr. gemaakt (mijn 3e) en als ik donderdag nog niet gebeld ben, moet ik zelf weer terugbellen.

    Eén ding is zeker: ik ga NIET akkoord met weer een termijn van meer dan 5 a 10 werkdagen, ze sturen maar mooi een nieuwe op ofzo. Hufters...
     
  19. PyamaManNL

    PyamaManNL Active Member

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0


    Ik zou zeggen grijp naar hulp van de hogere hand. Probeer hetb edrijf te bereiken waar je je 360 vandaan hebt. Die kunnen je wel helpen , ms blijft je voorliegen.
     
  20. r.n

    r.n You'llNeverWalkAlone

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    moet ik mijn 360 liggen of staand neer zetten wat is het beste voor de krassen???
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina