Ik had een gerefurbishde terug gekregen,daarom ook afgelopen maandag gelijk gebeld want ik had graag mijn eigen terug of een nieuwe. Iig geen 2de handse van iemand anders. Echter verzekerde werknemer mij dat deze gewoon 100 % in orde was. Dat blijkt nu niet het geval te zijn ,aangezien een levensduur van 3 dagen abnormaal is bij een goed werkende console. Ze hebben me een nieuwe reparatie aangeboden maar dat heb ik afgeslagen,aangezien ze daar al 7 weken de tijd voor hebben gehad. Na aanleiding van een klacht bij hoofdkantoor zou ik binnen 2 werkdagen terug gebeld worden en zouden hun kijken wat ze konden betekenen.
Ook leuk was dat een werknemer zich een beetje versprak. Ik zou namelijk Forza 2 krijgen en heb die nog steeds niet na 2,5 week. Hierop zei men dat er fouten zaten in Forza 2 dvd"s waardoor het langer op zich laat wachten. Hoezo Forza 2 kan de xbox 360 niet kapot maken, wel dus. Nu maar afwachten wat hoofdkantoor aanbiedt, anders gaat er volgende week iemand even in Venlo langs bij het support centre en praten we de zaken zo wel uit. Via de telefoon weigeren ze toch om iets te regelen en spelen ze alleen verstoppertje.
Edit: Mankement was weer unreadable disc en een zeer ongezond geluid wat de dvd drive produceert. Geen red light dit keer btw.
Laatst bewerkt: 13 jul 2007