1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Sk8boarden] Hoe lang en welke tricks?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door xboxmaniaxx, 19 apr 2003.

  1. Dionskateboarder

    Dionskateboarder Half past Dead

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    jaa maar was trouwens wel overbeladen met inliners die vetten het blok altijd zo lekker FOKKING DIK 3 KILOMETER DIKKE LAAG KAARSVET:mad::mad: en geloof me als je daar geen erg in heb en je doet een tailslide dan schiet het deck onder je vandaan en pleur je.

    * haat inliners ! skaten altijd maar in de way :mad:
     
  2. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik kom ben er vaak geweest vroeger,toen ik een bmx had.
    Heb eerst geskate en kon kickflip-heelflip-ollie en daar hield het ook bij.Maar ik leende altijd iemand anders ze deck en daarom nooit echt intensief geskate.
    Toen ben ik het steeds minder gaan doen en ging ik is een keer de BMX kant proberen.Toen ben ik met een rot smak op me kanis gegaan en heb sinds toen nooit meer op een bmx trucjes zitten doen.
    Vond het allemaal wel leuk,maar droeg gewone kleding,had geen bescherming om,en vond het allemaal wel best.

    Over dat park:Het is gewoon een open ruimte en er is volop te doen daar,vooral met skateboarden.Je betaalt niks en dat is het leuke daarvan.
     
  3. Opgezwolle

    Opgezwolle Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    idd, Inline is zo lame -_-... hoe ze grinden etc. ik vind het best wel gaar
     
  4. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    ey, ja zondag is er in skateland iets van etnies d8 ik... maar kleine kans dat ik kom, want ik ga die gozer met wie ik daar alleen nog heen kan, via zijn moeder niet dwingen van '' kom we gaan gwn naar skateland zondag '' :+ dan komt het ook weer zo over dat ik die moeder moet laten rijden.... enige keer als ik een beetje naar skateland kan is als hun gaan... dus kleine kans dat ik kom....

    en over inliners....*diepe ademhaling* ....ze zijn gwn LAME...
    wat ik ook zo nep vind van inliners in skateland, gaan hun op het skateboard gedeelte skaten, seiken skaters nooit, gaat er 1 skateboarder op het inline gedeelte, krijg je bakken voor gezeik
     
  5. Dionskateboarder

    Dionskateboarder Half past Dead

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    whaha ja word je gelijk met 3426584684 kilometer per uur overgereden door iemand met dikke schoenen met daaronder kleine wieltjes.

    maaree als er iets van een demo is in skateland ga ik niet, mooi dat je dat zegt want ik wil liever zelf skaten

    edit: noh er is niks van etnies, skateland is laatst wel gesponsord door etnies toen was zo'n gozer over al grote stickers aan het plakken en hele grote doeken tegen de muur rond heel skateland. en wat voor schoenen had die etnies vent aan ????!!!! és LOL:lol:
     
    Laatst bewerkt: 3 mrt 2007
  6. Dionskateboarder

    Dionskateboarder Half past Dead

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    Kick, July 27-29: World Championship Of Skateboarding
    Ahoy rotterdam !
    [​IMG]
    [​IMG]

    ik ga zeker te weten !
     
  7. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
  8. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    [yt]kRAY2CbjYJE[/yt]
     
  9. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    hij leeft hij leeft sinds 13 juli 2007 in een coma gelegen maar hij is ontwaakt!!

    Denk eraan om naast het snowboarden wat te gaan skaten! tips? ik wil ook graag mn eigen board waar moet ik op letten?
     
  10. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    als je nog nooit echt geskate hebt, kan je het best beginnen met een beginners kant en klaar deck. Aangezien je snowboard zal balans houden en rijden geen probleem zijn voor je. Maar ollie en andere trucks moet je nog wel oefenen. Je kan ook gewoon kijken bij een lokale skateshop en daar aan het personeel vragen wat het beste voor je is. succes ;)!
     

Deel Deze Pagina