Marvel is een Amerikaanse uitgever van stripboeken. Het bedrijf is vooral bekend geworden door The Fantastic Four, X-Men, The Hulk en Spider-Man. Wat zijn jullie favoriete characters, welke comics volgen jullie etc... ?
zo'n soort topic heb ik ook gemaakt een tijdje geleden. iig: Civil war heb ik gevolgd, vond ik persoonlijk echt fantastisch, en natuurlijk de dood van Captain America. Kben niet echt van de ouwe stempel, maar vind het wel dope
Mmh, wat raar, bij de zoekfunctie kon ik niks vinden. Anyway, Civil War was inderdaad leuk. Ik denk dat ik binnenkort Nova en Thor bij Eppo ga kopen.
Ik vind Spider-Man en X-Men gewoon nog steeds 't leukste. Captain America vind ik ook vet hoor. Maar veel van de minder bekende personages vind ik iets té of misschien te ouderwets dat ze me niet aanspreken. En ben ook niet zo heel erg van die superhelden, vind andere comics (dus ook buiten Marvel) vaak net iets leuker. Zoals bijvoorbeeld The Darkness, van Top Cow. Waar nu dus die game van is.
Vond spiderman erg tof en heb wat x-men gelezen.. Bij de reeks van x-men ben ik afgehaakt, bedoel was wel relax hoor maar er waren gewoon te veel comicstrips (alleen al van x-men) om goed te kunnen volgen.. Ook nog wat van the punisher gelezen, maar iedere beetje marvel lezer weet dat ongeveer de meeste marvelpersonages wel een eigen comic had (wolverine - captain america - en weer in een team zat of kwam (x-men, fantastic four - dat was dan ook weer een marvelreeks) en dan had je ook nog reeksen van x-men & fantastic four vs evil weet ik veelwattes.. Comics van Marvel erg tof en heb er veel van genoten, maar vond 't toch ook wel vet om m'n bij elkaar geschraapte zakcentje toen ook uit te geven aan spelletjes zoals pong, space invaders en die shit