1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Jouw bijbaantje?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door SoulFighter, 18 jul 2007.

  1. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgend jaar heb ik als bijbaantje een functie in de medezeggenschaps raad, simpel gezegd word ik dan betaald om te vergaderen á 10 euro per uur.

    In de zomervakantie hoop ik vaak bij events te kunnen werken, zo ga ik bv aanstaande zaterdag werken bij Saturday night fever. Maar ik moet zeggen dat ik nu goed de ogen open houd als een winkel nog een verkoop medewerker zoekt.

    Dat lijkt mij ook erg leuk \o/
     
  2. Zer0 Hiro

    Zer0 Hiro In the digital flesh

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    das toevallig ik ook, alleen werk ik 3,5 jaar bij Jumbo Goes \o/
     
  3. Ninja_in_Pyjama

    Ninja_in_Pyjama Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Vanochtend dus sollicitatiegesprek gehad, meteen aangenomen *)
     
  4. Hezzel

    Hezzel Peace in my Panties

    Berichten:
    416
    Leuk Bevonden:
    1
    1 krantewijk en besturings systeem programeur (klinkt moeilijker dan het is)
    trouwens werk zwart (mag volgens regering dit werk niet doen min-18 ) en pak hem beet 4 euro per uur
     
    Laatst bewerkt: 18 jul 2007
  5. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    c1000 vakkenvullen :) verdien 3,10 (ben 16) maar krijg ongeveer over heel het jaar voor 14 maanden betaald, 2 keer per jaar een bonus van ongeveer een maandsalaris :)
     
  6. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Nouja, er komt wel iets meer bij kijken. Zo draaien films in 7 zalen altijd gelijk na elkaar waardoor zalen snel schoongemaakt moeten worden. Verder moet je zorgen voor een goede uitloop. Verder wordt controle gehouden op mensen die bellen/filmen/roken als het erg druk is. Je moet kaartjes afscheuren bij binnenkomst. En je moet vaak helpen bij het buffet/ producten afrekenen/bijvullen etc.

    Maar je hebt idd. wel eens een half uur niks te doen, ik vind dat niet heel erg eigenlijk ;)
     
  7. Hezzel

    Hezzel Peace in my Panties

    Berichten:
    416
    Leuk Bevonden:
    1
    dat kan ik me voorstellen sneak gwoon je psp mee:+
     
  8. BLACE

    BLACE Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    werk nu als verpleegkundige op een woning voor verstandelijk gehandicapten,,geweldig werk^^ hartstikke leuk en verdient goed: 8.19bruto per uur.. word nog meer naarmate je er langer werkt.
     
  9. KevskiVD

    KevskiVD Active Member

    Berichten:
    949
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah ok :)
    Klinkt niet verkeerd om te doen vind ik
    Meteen even het nummer van de dichtsbijzijnde bios zoeken :+
     
  10. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    - Patatbakken bij een snackbar 2 minuten van me huis af, EU4,50 per uur
    - Vakkenvuller bij de Deen, Noord Hollandse supermarkt keten, EU4,12 per uur
    Ben 18, en bij beide pas begonnen.

    Werk in totaal zo'n 14 uur in de week, vanaf volgende week ga ik meer uren draaien in de supermarkt, paar hele dagen.
    Beide bevallen echt super. De Deen is echt heel simpel, relatief kleine supermarkt in vergelijking met Albert Heijn (Waar ik voorheen werkte), en de snackbar heeft een hele relaxte groep mensen werken, en hun lopen als het druk is altijd een beetje te rushen en zo, terwijl ik alleen maar patat hoef te bakken, en ik toch echt op m'n patat moet wachten, heerlijk relax baantje dus :cool:
     
  11. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar jij werkt bij vers, verdient altijd wel meer;)

    Ben zelf slager bij Super de boer 't Vledder en verdien daaar 5,50 netto
     
  12. NAC Breda fan

    NAC Breda fan Hoogeveense RAT

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    1
    3,48 voor iemand van 15 is toch wel redelijk volgens mij? :) Ik verdien 3,57 euro per uur bruto en ben 17. Daar komt natuurlijk wel bij dat het uitzendbureau (Randstad) het een en ander voor zichzelf houdt :mad:. Wanneer ik dus zelf met Unigarant alles had geregeld, zou ik wel meer hebben verdiend, denk ik.
     
  13. basovich

    basovich Guest

    het is wel veel ofzo maar vind het vaak beetje klote als je gewoon iemand ziet van 18 die dan 5 euro verdient ofzo en dan sochtends (tijdens het vakkenvullen) echt 10x minder doet dan jijzelf:confused:.. vind eigenlijk dat ze ook een beetje naar prestatie moeten kijken.

    doe dat ook pas sinds een maand en maakt helemaal niks uit qua loon. verdien net zoveel als vakkenvuller (wat ik ook nog steeds doe). maar verdien jij dan meer dan leeftijdgenoten die vullen?
     
  14. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    Je krijgt als het goed is aantal bonussen, iig bij slagerij wel.
    Als 2 mensen van zelfde leeftijd (17 bijvoorbeeld ) tegelijk beginnen, de ene als vakkenvuller en de ander bij slagerij zou die van de slagerij ongeveer 1 euro meer verdienen.
    Zo is het althans bij ons geregeld.
     
  15. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Tussen m'n afstudeeropdracht door werk ik nu 's nachts op Schiphol. Werktijden zijn van 22.00 t/m 06.00.

    Word je niet echt vrolijk van. Maja, nog 1 weekje knallen en dan is dat ook weer ff voorbij. :)
     
  16. Jan WoWter

    Jan WoWter Jungie!!

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Bezorg kranten, en werk nu ook bij TNT, verdien daar ruim 6euro per uur.
    Ben 18
     
  17. Raven Shield

    Raven Shield Active Member

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik werk bij Stork pmt in dongen.Daar maak ik machines schoon en vegen en andere schoonmaakwerkzaamheden. Ik werk er nu al emer dan anderhalf jaar en is nog steeds heel leuk.Is voor 4 uurtjes elke zaterdag.Goeie collega's en een halfuur pauze(krijg ook gewoon doorbetaald in de pauze:)).Elke pauze hebben we worstenbroodjes en kaasbroodjes.En voor drinken staat er automaat, wat natuurlijk gratis is. Soms voetbalen we ook in de pauze.Kortom heel goed baantje.

    Ik werk doordeweeks bij ericson.Medewerker van bedrijfscatering.best zwaar werk maar evrdient wel goed.
     
  18. tommert

    tommert PCR

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik werk bij van der Ende racing inn (kartbaan) in poeldijk. Beetje kartjes aantrekken en vlaggen, leuk werk om te doen. Dit alles voor 5 euro per uur en ik ben 19
     
  19. Booster

    Booster verified user

    Berichten:
    763
    Leuk Bevonden:
    0
    niet slecht tommert:)

    dit is me 5e week bij De Vries & Van de Wiel, een bedrijf voor grondwerksaamheden (a la riool aanleggen enz.), meestal wel leuk werk en altijd lkkr buiten, leuke collega's en verdien dankzij me oom 6.25 bruto per uur , behoorlijk goed voor een 18 jarige

    ik weet niet hoeveel procent er af gaat qua belasting maar denk niet veel, en met me 8% vakantie toeslag heb ik het toch wel gedekt denk ik zo
     
  20. daantjuh_15

    daantjuh_15 Active Member

    Berichten:
    298
    Leuk Bevonden:
    0
    morgen laatste dagje in euroborg, schoonmaken:x...beetje kut werk maar goed nog 1 dagje *) hoeveel is trouwens het minimum loon van een 17 jarige?
     

Deel Deze Pagina