1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] de Gouden Kooi

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door de bengel, 14 jun 2007.

  1. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    In het begin waren de blogs gewoon van jaap hoor. Sjoerd deed alleen het onderhoud.
     
  2. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.433
    Leuk Bevonden:
    17.527
    Wajo, cker vet dat die site gratis is. Alleen een onderdeel van Windows Media Player moet worden bijgewerkt om t te kunnen zien..en dat doet t niet. En idd, Nadia's koppie is erg mooi maar de rest..
     
  3. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    De site is niet gratis, je moet er gewoon voor betalen;)
     
  4. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    ja klopt, zijn alleen maar alle streams in 1x :9
     
  5. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.433
    Leuk Bevonden:
    17.527
    Ohw, too bad. Ghehe. :+
     
  6. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
  7. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    lolz nadia is dronken. Enorm geil volgens mij, begint zelfs tegen jaap op te rijden 8)
     
  8. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Nu?
     
  9. Hezzel

    Hezzel Peace in my Panties

    Berichten:
    416
    Leuk Bevonden:
    1
  10. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    is toch al een tijdje terug gebeurd? Ze zijn ondertussen al weer een stuk verder;)
     
  11. Hezzel

    Hezzel Peace in my Panties

    Berichten:
    416
    Leuk Bevonden:
    1
    oo ok ik zie het net en dacht dat het nieuw was
     
  12. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Ik ben vanacht terug gekomen uit lloret en heb daardoor sinds woensdag de 11de niks meer kunnen zien van de Gouden kooi.

    Nu ben ik super moe maar toch ga ik eerst nog ff alles inhalen van de gouden kooi. Te geweldig dit.
     
  13. ill nino

    ill nino me, myself and I

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, momenteel is het net een stel kleine kinderen.
    Ik erger me dood als Lieke een terror-actie ondergaat dat ze gaat zeggen: Kom maar, ga door, echt fucking irritant. En ze schreeuwen maar doormekaar.
    Ik kan mijn zusje er ook wel neerzetten.
     
  14. Jarno120

    Jarno120 Active Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is gewoon het kanslooste programma op tv -.- Een beetje je mede-mens opfucken voor geld en kijkcijfers -.-
     
  15. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Eens met Jarno. Ik snap totaal niet dat dit toegelaten wordt op tv. Een aantal geestelijk minder bedeelden worden opgesloten in een kooi en daarna letterlijk op elkaar los gelaten. De producenten schuiven elke verantwoordelijkheid naar de bewoners toe van zich af:'Ze zijn er toch zelf bij?'

    Ik ben van mening dat de bewoners echter niet kunnen inschatten wat de gevolgen gaan zijn voor hun verdere leven. Daarnaast worden deze vrij trieste lui ook nog eens in een omgeving geplaatst wat er volledig op toegespitst is om elkaar compleet kapot te kijken. En half Nederland zakt dan voor de buis met een zak chips en een flesje Heineken om daar eens lekker van te genieten.......:{

    Nou ben ik sowieso niet echt van de realitydingen ed, echter bij een eerste Big Brother was er duidelijk wel het soort begeleiding en waren er totaal verschillende mensen in dat huis om het er allemaal wat anders aan toe te laten gaan. Dit is echt sneue tv.
     
  16. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat zijn de gevolgen voor hun verdere leven dan??

    Ik vond dat incident met Lieke wat Akiad poste wel te ver gaan. En ik irriteer me vaak ook dood aan die Nadia, dat meeloperige k*t gedrag van haar:{! En ze is lelijk he8)(op haar hoofd na)
     
  17. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja inderdaad die gevolgen voor hun leven snap ik niet zo. Ik bedoel ze zullen in het begin herkend worden maar na een jaar is dat toch wel weer over hoor en is iedereen het wel een beetje vergeten.

    Rofl gister die aflevering, zat Lieke een of ander tijdschrift te lezen komen die bitches zo met zo'n lief stemmetje: "Dat is een blaadje waar mooie vrouwen in staan. Daar hoor jij niet bij he." :lol:
     
  18. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Het grappige is nog dat amanda en natatsia waarschijnlijk de domste inwoners uit dat huis zijn. Ik kan er niet tegen als hun dan gaan bashen op Lieke wiens IQ volgens mij 2 keer zo groot is xD

    Toch blijf ik het lekker kijken, hoe sneu het ook mag zijn, vermakelijk is het zeker ^^
     
  19. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    't Is niet alleen dat Natasia en Amanda te dom zijn om te poepen, het is ook gewoon zwaar irritant dat ze Lieke uit gaan lopen maken voor lelijk wijf terwijl het zelf ook twee smerige trollen zijn.

    Die Natasia denkt volgens mij echt dat ze een goddelijk wijf is ofzo.

    Smerige holbewoner.
     
  20. DesertFox

    DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.560
    Leuk Bevonden:
    8

    In mijn ogen zitten er wel degelijk gevolgen aan voor de rest die levens. De komende jaren worden ze minstens allemaal herkend en geconfronteerd met het absurde gedrag dat ze allemaal vertoonden in het huis. Zeker die Natasia heeft haarzelf flink geruineerd.

    Hoe kan een moeder van 2 kinderen zo'n keuze maken! Ze heeft al laten weten aan het begin dat ze het huis niet wilde winnen en het geld niet wilde winnen, omdat ze er na een jaar al uit zou gaan. En ze deed het niet echt voor haarzelf want zo egoistisch is ze niet. Nou een gratis borstcorrectie en een personal trainer later wil ze ook nog even haar rijbewijs halen en nog een buikcorrectie..... (op het rijbewijs na, maar inmiddels is ze ook al een x aantal duizenden euro's kwijt aan straf) doet ze het echt voor de kinderen hoor! damn hoe dom kan dat mens zijn die denkt dat Nederland dat niet ziet. En nog maar niet te spreken over haar gedrag en het feit dat ze een schreeuwlelijk is :) point made denk ik al. Denk je dat mammie's bij de basisschool van haar kinderen die Natasia nog normaal vinden? nee... en dat blijft ze haar hele leven krijgen. :)

    Het gaat niet op voor elke deelnemer, maar zeker wel de helft!
     

Deel Deze Pagina