1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] de Gouden Kooi

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door de bengel, 14 jun 2007.

  1. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik hoop het voor d'r. Het is alleen lullig voor haar kinderen, want die kunnen er in principe niets aan doen.

    Maar verder gun ik Natasia het slechtste. De tering.. Wat een verschrikkelijk irritant wijf. Zonde van de zuurstof.
     
  2. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Laatste week is alles weer redelijk normaal! Ze praten weer met elkaar (ja ook met Lieke) en ze voeren geen reet uit.

    Zelfs alcohol mag weer, maar Huub drinkt niet meer zegt hij. De vrouwen zitten zo'n beetje de hele dag bij de kapper en de mannen in de studiekamer.

    Ohja en Amanda heeft het uitgemaakt met Brian.
     
  3. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    zojuist petitie getekend om dat walgelijke programma van de buis te krijgen, hopelijk doen meer mesnen dat!

    wwww.stopgoudenkooi.nl
     
  4. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Omg, krijg ff werkelijk een leven ofzo, jullie zijn pas trieste personen. Je hoeft er niet naar te kijken hoor! Doe dat dan gewoon niet! Wat is daar moeilijk aan? Veel mensen vinden het ook leuk om te kijken, ookal wil je dat niet begrijpen..maar echt, je hoeft er niet naar te kijken.. |:-
     
  5. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom wil je het laten stoppen? Vind je het zielig voor de gepeste deelnemers ofzo? Of vind je het gewoon niet leuk om te kijken, als het laatste het geval is is het wel een erg domme reden. Ik maak toch ook geen petitie voor De Bruiloft Van omdat ik het niet leuk vind.
     
  6. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooi als het zo doorgaat is dat programma binnen no time van de buis :)
     
  7. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol misschien, omdat er wettelijk strafbare dingen in gebeuren? Van die dingen waar je in normaal Nederland voor aangehouden kunt worden als je ze pleegt? Misschien, omdat je als je het blijft toestaan er geen grenzen meer zijn voor wat wel en niet toelaatbaar is?
    Dit gaat niet puur om zomaar een programma, dit gaat om de grondethiek in de (Nederlandse) samenleving die wordt aangetast.
     
  8. Shizzel

    Shizzel Guest

    Omg, serieus, ik haat het programma ook door dat kutwijf Natasia, maar om dan zo zielig te zijn om een petitie te tekenen: :x. Je kan er ook gewoon niet naar kijken.
    En denk je echt dat de grondethiek van de samenleving door een of ander programmaatje op een zender waar bijna niemand naar kijkt helemaal drastisch veranderd? Get real.
     
  9. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    De bewoners kunnen toch gewoon aangifte doen als iets ze niet bevalt. Zolang ze dat niet doen kun je ze niet oppakken.
     
  10. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Idd, er kan gewoon aangifte worden gepleegd.
     
  11. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook. Vind het programma echt zo belachelijk triest. In het begin ging het nog wel toen vond ik het niet zo erg. Maar het gaat echt te ver, vechtpartijen, aanrandingen. Het gaat nu echt te ver en ik vind dat je dit soort dingen gewoon niet op tv moet laten zien. Je moet grenzen stellen en als dat niet gebeurd gaat het alleen nog erger worden. Misschien gaan ze dalijk wel met messen zwaaien. Ja het is een extreem voorbeeld maar als je geen grenzen trekt kan het gebeuren. En kom niet aan met "dan kijk je toch lekker niet" want dat is bullshit.
    Je moet die mensen tegen zichzelf beschermen want ze hebben geen flauw idee waar ze mee bezig zijn.
     
  12. tomkaman

    tomkaman Active Member

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    En het is nog nep ook de redactie verteld alles wat ze moeten doen.
     
  13. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Het zijn de mensen zelf die dit doen, niet het programma zelf. In het echte leven ontstaan dit soort ruzie's ook. In DGK is er tenminste beveiliging die kan ingrijpen wanneer het te ver gaat. De mensen die in DGK zitten zitten hier vrijwillig, kunnen elk moment weg gaan wanneer ze dat willen en zoeken zelf de conflicten op. DGK een paar uur later uitzenden is imo een betere oplossing. Zodat jonge kinderen dit programma niet kunnen zien. Wat eigenlijk gewoon de verantwoordelijkheid van de ouders is.
     
    Laatst bewerkt: 24 jul 2007
  14. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    De dingen die Jaap heeft gedaan zijn inderdaad verzonnen door Talpa ja.
    De laatste tijd is dat echter niet meer zo en zijn het de bewoners zelf die vooral bezig zijn me het spel te spelen. Zo willen ze huub en lieke kwijt raken voor het spel. Hierdoor komen de dingen die gebeuren, en ik vind dat helemaal niet erg!
     
  15. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Jaap had inderdaad richtlijnen voorgeschoteld gekregen, maar echt niet alles hoor!

    Ik kijk het af en toe via de stream, omdat ik het gewoon leuk vind om naar de mensen te kijken. Hoe ze zich gedragen etc (dierentuin idee..). Dat overdreven geruzie/gepest was inderdaad niet leuk. Maar als ze normale gesprekken voeren en normaal met elkaar omgaan is het best leuk om te kijken!

    Een deel van die mensen die negatief reageren hebben volgens mij alleen maar een paar youtube filmpjes gezien met de "aanranding". En zaken gelezen op bepaalde fora. Ze hebben in mijn ogen dus een behoorlijk krom beeld van DGK en willen gewoon graag mee schreeuwen.

    Daarnaast, hoe zou jij het vinden om 24/7 met zeven andere mensen op elkaars lip te leven, alles te moeten delen en bijna geen privacy te hebben (geen eigen slaapkamer etc, ik heb het niet over de camera's). Uiteraard ontstaan er dan spanningen.

    En dan ook nog 1mil/de villa ofzo kunnen winnen wanneer je als laatste overblijft.

    Kortom het pesten gaat soms wat te ver, maar verder is het gewoon een soort Big Brother en dat blijft vermakelijk om te bekijken.
     
    Laatst bewerkt: 24 jul 2007
  16. basovich

    basovich Guest

    ik vind het jammer dat ze alleen de vechtpartijen, droevige momenten en andere spectaculaire dingen laten zien. dan wordt het gewoon na een tijdje saai. maar Langejan kost die stream nou geld?
     
  17. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    ja €3 ofzo :9 per maand
     
  18. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het redelijk veel gekeken. En natuurlijk worden mensen boos als het gebeurd en er niks gedaan wordt. Als ze elkaar het leven zuur willen maken ok, dat vind ik nog vermakelijk maar als ze gaan slaan en weet ik veel wat dan gaat het te ver en moeten er gevolgen zijn. Nena werd teminste eruit geschopt toen ze brian kickte. Maar als ze nu gaan vechten is het enige wat er gebeurd dat ze een vermindering krijgen op de jackpot... geld wat ze dus nog niet eens hebben!
    Ik vond het zelf ook een leuk programma waar ze elkaar het leven zuur maakte door allerlei acties. Vond het erg grappig zelfs.
     
  19. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    LOL! Praat alstjeblieft geen lulkoek en onderbouw je mening alstjeblieft met argumenten die kloppen. Oke, ik leg ff het duidelijk uit: je zegt aanranding en vechtpartijen, dat moet je niet op tv laten zien. Hm, ik neem aan dat je dat van het Youtube filmpje afleidt dat Lieke wordt aangerand? Is nooit op tv gekomen. Het kwam vandaag, en ze hebben het er gewoon uitgeknipt. Inclusief dus die hele vechtpartij. Ok, er zijn ook andere vechtpartijen maar daar wordt alleen maar geduwd en getrokken. WOW HEY! MAN! SCHADELIJK ! OMFG! Alle scheldwoorden etc. is gewoon weggebliebt en de ergere stukken laten ze nooit zien. Trouwens, vechtpartijen komen niet vaak voor. Wel vaak allerlei terroracties, zoals met eten gooien etc. Maar dat is toch niet schadelijk of wat? Er zijn ook grenzen gesteld, en ookal zwaaien ze met messen, ik durf te wedden dat ze het toch niet op tv laten zien, net zoals het stuk dat er is uitgeknipt op tv dat Lieke dus wordt aangerandt. Ook als dit soort dingen gebeuren, kunnen de bewoners zelf aangifte doen, zelf het huis uit vertrekken. Kortom, bewoners kunnen er zelf voor kiezen en al het overdreven geweld zie je op Youtube, maar NIET op tv. Misschien gewoon niet meelopen met anderen die er tegen zijn? :emo:
     
    Laatst bewerkt: 24 jul 2007
  20. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798

Deel Deze Pagina