1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Muziek] Indie/Britrock

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Dioxic, 1 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    weten jullie misschien een site waar alle alternatieve concerten opstaan die de komende maand(en) komen?
    Nu moet ik telkens de sites van melkweg, paradiso, enz doorspitten voordat ik weet of er leuke concertjes in ons land komen.
     
  2. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
  3. tommert

    tommert PCR

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Jazeker wel :)
    Ik vind van het nieuwe album Rest My Chemistry en toch wel het vetst van het nieuwe album
     
  4. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    nice, dat had ik nog niet ontdekt
     
  5. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    figurines rock!!!
    heerlijk gitaarspel, en dan nog die aparte stem erbij
     
  6. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Kaiser Chiefs komen weer eens naar Nederland.
    24 November staan ze in de Heineken Music Hall.

    Even in de gaten houden dan maar. :cool:

    EDIT:
    Zie net dat de voorverkoop op 17 Augustus begint en dat een kaartje €32,50 mag gaan kosten.
    Dan sta ik met mijn tentje op Lowlands...
     
    Laatst bewerkt: 13 aug 2007
  7. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    je ziet ze toch ook al op lowlands?
     
  8. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Damn lowlands lijkt me echt vet, maar is simpelweg niet te plannen ivm studie/intro's. Maar Interpol en Arcade Fire. Pfff :p
     
  9. C O U G A R

    C O U G A R Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    IK weet niet of ik het al gezegd heb ,maar Interpol komt ook in nov. naar de 013 in Tilburg!
     
    Laatst bewerkt: 16 aug 2007
  10. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Ja maar dat is al lang uitverkocht ;)
     
  11. C O U G A R

    C O U G A R Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    @Ruttyx Hopelijk ben je niet blij gemaakt met een dooie mus!:eek:

    Heb zelf al 2 kaartjes liggen.Straks Lowlands\o/
     
  12. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Haha nee ik had wel kaartjes kunnen krijgen, maar vond het te duur en valt in een drukke (concert) periode. Was dinsdag naar concert geweest van Voxtrot, was echt vet, heb nog cd/shirt met handtekening kunnen scoren is zeker vet :). Morgen kaartjes halen voor Beirut, heb weer genoeg te doen in het najaar :9
     
  13. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Voxtrot? Hoe was dat? Ik vind hun album echt supervet. ^^
     
  14. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Was wel een hele ervaring. Was nog nooit naar zo'n 'klein' concert geweest, konden maar 200 mensen in de zaal ofzo, is toch ff wat anders dan Paradiso of Melkweg. (Ekko Utrecht trouwens). Ze speelden afwisselend van de EP's en het nieuwe album, met toch wel goede nummerkeuzes vond ik, vooral de wat rockerige nummers. Missing Pieces en Brother in Conflict waren toch wel 2 van de hoogtepunten. Heb me zeker vermaakt!
     
  15. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    [​IMG]

    [​IMG]

    Kaartjes voor Arcade Fire en Beirut! Samen met Bloc Party dezelfde week wordt dat echt meesterlijk :p
     
  16. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben afgelopen drie dagen op pukkelpop geweest, vergelijkbaar met lowlands, ook heel vergelijkbare line-up, helemaal los gegaan :D:b:
    Ook Voxtrot was van de partij. Dat vond ik ook wel een mooi concert, het was alleen jammer dat het geluid veel te hard stond.
    Verder nog the pigeon detectives gezien. Helemaal los gegaan op die muziek, dat was echt geweldig wat voor show ze neerzetten. Wat een energie!
    The Rifles, The Rakes en The Enemy gezien. The rakes kende ik al, maar die vielen me wat tegen omdat die zanger niet echt duidelijk zong, Rifles en Enemy werd ik aangenaam door verrast want ik kende ze nog niet, allebei wel catchy muziek.
    Kaiser Chiefs hadden ook een heel mooi optreden, ze betrokken veel het publiek erbij met met meezingers zoals Nananananana :D
     
  17. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    T.o.v. de zang of in ze geheel?
    Waren The Shins er ook niet? Wel vette line-up trouwens, * jaloerst
     
  18. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    shit, the shins vergeten erbij te zetten, terwijl het nog wel zo'n mooi concert was.
    over voxtrot, het geheel was te hard, er stonden niet zo heel veel mensen in de tent, dus ik stond vooraan, maar het geluid was veel te hard
    foto's van voxtrot (genomen met telefooncamera, dus niet zeuren over kwaliteit)
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 20 aug 2007
  19. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    *Net terug van Lowlands!! :cool:

    Waren drie heerlijke dagen, eigenlijk vijf, maar drie ervan met muziek.
    Zal even een kleine opsomming maken van wat ik gezien heb, tevens om jullie (Rutger... 8)) jaloers te maken.

    Vrijdag :
    - Heideroosjes, de sfeer zat er gelijk in. Heerlijk meeschreeuwen met de bekendste nummers van de Heideroosjes.
    - Editors, heerlijk met een biertje genieten van heerlijke muziek!
    - Kasabian, echt een onwijs gaaf optreden! Wellicht dat Lowlands er beter aan had gedaan om ze in een iets kleinere tent te zijn. Maargoed, bij gebrek aan beter denk ik.
    - Air Traffic, hier keek ik van te voren al een beetje naar uit, de cd Fractured Life zat redelijk vast in mij CD-speler. En het viel niets tegen, ook gelijk maar even kaartjes gehaald voor het concert vier Oktober in Doornroosje te Nijmegen. :cool:
    - The Killers, geniaal. Niet meer woorden voor nodig.

    Zaterdag :
    - C-Mon & Kypski, ik dacht even lekker relax wakker te worden. Maar damn wat was dit super gaaf! Ze hadden aardig wat mensen meegenomen, van Spacekees tot Voicst en een orkestje. Was te wild!
    - The Rifles, in tegenstelling tot Stefan vond ik het een beetje tegenvallen. Vond het iets te tam overkomen, heb het wel afgezien...
    - Turbonegro, niet mij ding. Vrienden vonden dat ik het moest zien. Vond het zelf pure bagger... :eek:
    - The View, om mezelf maar eens te herhalen "hier keek ik van te voren al een beetje naar uit, de cd Hats Off To The Buskkers zat redelijk vast in mij CD-speler". En hoe gaaf was dit! Alsof ze allemaal ADHD hadden, zo snel en strak ging het! Hulde!
    - Jimmy Eat World, gaven een super strakke gave show weg!
    - Kaiser Chiefs, onderhand dé festivalband van dit moment! En terrecht!

    Zondag :
    - Funeral For A Friend, ik moest ergens een beetje wakker worden. Niet echt bijzonder.
    - The Shins, heerlijk met een biertje in de hand genieten van super mooie muziek! Al vond ik ook hier dat een kleinere tent mooier was geweest.
    - The Pigeon Detectives, voor de laatste keer "hier keek ik van te voren al een beetje naar uit, de cd Wait For Me zat redelijk vast in mij CD-speler". En dit was hét optreden van Lowlands '07 voor mij! Heb zelfs voor het eerste gecrowdsurft! 8)
    - Tool, na een lange twijfel en discussie besloten we om met ze alle het festival met Tool af te sluiten ipv Groove Armada. Spijt van gehad. Tool is duidelijk niet weggelegd voor mij...

    Al met al was het echt geniaal!
    Heb wel een aantal bands moeten missen omdat ze dubbel stonden of het niet helemaal uitkwam, en sommige bands heb ik half gezien. :)

    Dingen die ik wel heel erg graag had willen zien maar niet gelukt is om dus door onder andere bovenstaande reden :
    - Interpol
    - Enter Shikari
    - Klaxons, die vonden het nodig om af te zeggen...

    Op naar Lowlands '08
     
  20. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    zonde van klaxons, die had ik wel willen zien op lowlands.
    Tool was ik op pukkelpop ook naar toe, maar dat is ook niet echt iets voor mij.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina