1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Formule 1] Seizoen 2007

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Fisichella, 27 okt 2006.

?

Bij welk team rijd Fernando Alonso volgend jaar?

  1. Gewoon bij McLaren

    18 stem(men)
    21,4%
  2. Hij gaat terug naar Renault

    49 stem(men)
    58,3%
  3. Hij gaat naar een ander team, namelijk....

    17 stem(men)
    20,2%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Idd, dat had ik ook, vond het een hele nette respectvolle actie van hem dat rouwbandje. Maar hij is meteen al weer naar de bodem gezakt. Erg triest. Ben nooit echt een liefhebber van Massa geweest en nu al helemaal niet meer, bah....
    Trouwens een hele mooie race van beide Red Bulls! Webber heel sterk en Coulthard heel erg knap van achteren naar voren gereden, erg netjes!

    Wie denken jullie trouwens wie wereldkampioen word? Ik denk toch een van de McLarens, weet alleen niet wie.
     
  2. SVS

    SVS Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    0
    Reden van het uitvallen van Raikkonen is de hydraulica, daarom kon hij ook ineens Alonso niet meer bijhouden, begon toen al te falen :)
     
  3. JeePee

    JeePee Guest

    Idd, in één ronde een gat van 0.6 naar 1.7 seconden zonder fout te hebben gemaakt... daarna ging het hard :'-(
     
  4. c.ronaldo7

    c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

    Berichten:
    445
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik blijf er toch echt bij dat het Massa's schuld was, en daarna gaat die ook nog even zielig lopen doen na de race. Glijden ziet er anders uit dan een stuurbeweging...
     
  5. Revan NL

    Revan NL Active Member

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    0
    idd, ik heb het moment nu meer dan 10 keer gezien, ik blijf erbij dat massa zijn auto naar die van alonso laat lopen. Ik zeg niet dat hij een stuurbeweging naar alonso maakt, hij laat de auto alleen verder uitlopen dan dat nodig is.

    En doe nu niet alsof jij de enige bent met verstand van racen JeePee. Kijk de beelden nog eens een keer (vooral de herhaling van bovenaf) No way dat massa glijdt.
     
  6. Gallardo

    Gallardo De vrolijke strijder

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Verschil is dat er deze keer wel een code rood was he... De race was stopgezet, dus dit lijkt me wel een beetje anders dan normaal.
     
  7. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    jij bent de enige in dit topic die wél weet hoe de auto op de milimeter na reageert?
     
  8. JeePee

    JeePee Guest

    Nope, maar de mensen die beweren dat Massa Alonso met opzet raakte in ieder geval niet.
     
  9. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan je dat nou zeggen? de enige die dat kan beweren is de man die in die auto zat, Massa dus, maar massa is bevooroordeeld, dus kan verder niemand dit met zekerheid zeggen. jammer jongens, we zullen het nooit weten ;D
     
  10. Revan NL

    Revan NL Active Member

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    0
    Een cursus lezen zou misschien niet overbodig zijn: ik zeg niet dat massa naar alonso stuurde, hij gaf hem simpelweg te weinig ruimte, zoals fisichella dat wel deed toen hamilton hem buitenom inhaalde.
     
  11. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Lees zojuist het volgende:

     
  12. JeePee

    JeePee Guest

    Hamilton moest over het gras om Fisichella in te halen hoor...
     
  13. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    hij bedoeld de andere inhaal, die op hetzelfde punt als waar alonso het deed, daar ging Fischella bijna aan de kant en kon hamilton erlangs.
     
  14. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Kwam wel een leuke reclame tegen :)

    [yt]5C0I7Ef4gQI[/yt]
     
  15. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Las net dat Sakon Yamamoto misschien naar Spyker gaat om te racen. Ach ja, geld heeft ie wel en op die manier kan Spyker Albers nog even natrappen..=(

    Het klonk vorig jaar allemaal zo mooi, maar eigenlijk is dit team nog erger dan dat Midland F1.. Sinds 1999 zakt dat team alleen maar af en blijkbaar kent het geen dieptepunt, want ze slagen er telkens weer in nog verder weg te zakken.
     
    Laatst bewerkt: 25 jul 2007
  16. tommert

    tommert PCR

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Tsjah F1 is geld..
    Dat is zo jammer, er rijden zo ontzettend veel anti-talenten rond in de autosport alleen maar omdat pappie teveel geld heeft.
     
  17. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zag in Formule 1 Race Report dat deze reclame op de site van Mercedes stond dus daar direct maar bekeken, nu weer even gezien en hij blijft echt grappig.

    Over het algemeen hebben McLaren/Mercedes/de sponsoren wel leuke reclames, deze en ook die van Hakkinen en Coulthard wanneer ze tijdens de race wat thee gaan drinken of Hakkinen die z'n zegels eist bij een pitstop en de Raikkonen/Montoya reclame van Johnnie Walker. :)
     
  18. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Inderdaad ja. :) McLaren (en alles eromheen) heeft altijd erg leuke reclames. Maar ik vind deze persoonlijk de leukste. Moet je Alonso en Hamilton eens zien lachen als ze allebei op hun plaat gaan of als Hakkinen opeens heel droog daar ligt. :)

    Yamamoto verbaast me trouwens. Had toch echt eerder Klein verwacht. Ben benieuwd wat Yamamoto ervan gaat bakken.
     
  19. Revan NL

    Revan NL Active Member

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    0
    das vrij eenvoudig: niets. Yamamoto kwam vorig jaar niet in de buurt van Takuma Sato en zal het ook tegen sutil moeten afleggen. Eigenlijk was achteraf gezien Winkelhock wel de ideale vervanger van Albers, hij was immers even langzaam.

    Ik denk echt dat het wel wat kan worden met Spyker, maar dan moeten ze af van Colin Kolles en een flink aantal andere medewerkers.
     
  20. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Jahaha inderdaad en op Mercedes-benz.tv kun je er eventueel meer van zien, een soort van 'making-of' zeg maar. :)

    En Yamamoto als vervanger, tja, het maakt me eigenlijk geen moer uit maar ik denk inderdaad dat Klien een veel betere optie was. Het enige wat ik zonde vind aan het hele verhaal is dat er geen Spyker komt op Zandvoort deze zondag, verder vind ik 't niet zo interessant eigenlijk.

    -Edit-
    Gelijk maar even dat YouTube gedoe proberen.


    Deze kende ik nog niet, Hakkinen commercial
    [yt]FWnwWxqIYvQ[/yt]

    Raikkonen & Montoya
    [yt]ykz8AsUOC_o[/yt]

    Hakkinen commercial
    [yt]http://www.youtube.com/watch?v=4vVPeJjh24E[/yt]

    En ongeveer hetzelfde met Coulthard
    [yt]http://www.youtube.com/watch?v=BoG_u4n9no0[/yt]
     
    Laatst bewerkt: 25 jul 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina