1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tour de france 2007

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door jackie brown JR, 9 jul 2007.

  1. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    ja las het net ook, sta echt zwaar versteld. wat kan hier de reden achter zijn. als dit waar is is de tour wel over voor mij hoor =(. al helemaal als hij niet positief is ofzo. dan doe je dit toch niet aan bij iemand die op het punt staat om de tour te winnen. kan hier echt niet bij
     
    Laatst bewerkt: 25 jul 2007
  2. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Bron: NOS
     
  3. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik wil dan echt wel weten wat die precies heeft gedaan dan, hopelijk wordt het snel wat duidelijker wat dit gaat helemaal nergens meer over. Denk dat voor veel mensen de tour nou niks meer voorsteld...
     
  4. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    zucht. Ik vond het zo gaaf dat de rabo ploeg het zo goed deed maar nu stelt de tour echt niks meer voor.
     
  5. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Volgens Mart Smeets kom het misschien omdat Rasmussen aangaf dat hij ergens was maar eigenlijk aan het trainen was in Italie. Hij loog dus over zijn verblijfplaats. Vanavond is er een persconferentie.
     
  6. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    voor mij ook, de tour kan lekker de pot op _0/, ik kijk iig niet meer dit slaat echt nergens op. zit nu avond etappe te kijken en hier hebben ze het er over dat rasmussen gezien is op een bepaalde plek terwijl hij opgegeve had dat hij op een andere plek zou zijn. |:- dat trek je toch niet meteen iemand terug uit de tour terwijl hij bovenaan staat. =(

    in de tour zelf heeft hij niks fout gedaan en staat hij verdiend bovenaan.
     
    Laatst bewerkt: 25 jul 2007
  7. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat is dit, hij is gestraft met 10000 euri, hij is nooit betrapt op doping (althans niet met bewijs), en nu wordt hij de tour uitgezet! Of Rabo heeft bewijzen tegen hem, of rabobank kon de druk van de vele instanties niet meer aan. Jammer, deze tour is niet de tour de france, maar een 'tour de dope' zo te zien, ik ga morgen contesatdor beschuldigen, ik dacht dat ik hem had zien training in noorwegen met red bull en ik zag een plastic zakje bij ze tas staan met rode vloeistof -> rsultaat= Contestador er ook uit?!

    Wat een bullshit!
     
  8. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Het komt er ook op neer dat Boogerd zijn allerlaatste tour totaal voor niks is geweest, al die strijd die hij (en ook de rest van het team) heeft geleverd voor Menchov en Rasmussen is allemaal zinloos gebleken, ongelooflijk...
     
  9. Tediz

    Tediz pendejo

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is echt niet te geloven zeg. Ik ga deze Tour dus echt niet uitkijken. Je kan toch niet meer geloven wat je ziet. Als iemand een etappe pakt of goed werk verricht, kan je de avond daarop gelijk een poultje maken over wanneer hij de tour wordt uitgeflikkert. Contador is ook al eens genoemd in de zaak Fuentes, dus met dit tempo kan hij er ook nog weleens uit worden geknikkerd. Het lijkt me meer een wedstrijd van wie er tot het laatst in de Tour overblijft.

    Als je geeneens meer kan geloven wat je ziet, hoe geloofwaardig is deze sport dan nog? Wat een teringzooi, zeg.
     
  10. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    stom van rabobank zelf ook vind ik, kies je voor een gele trui in opspraak of kies je voor helemaal niets :{
     
  11. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    als het nou doping is ok, maar om deze reden vind ik echt een aanfluiting. ze kunnen maar beter de tour stop zetten dit jaar want nu is het toch niks meer.

    edit: rasmussen zou toegegeven hebben dat hij een keer niet op de plek was die hij zou hebben aangegeven.

    maar echt typisch nederlands dit, ben je een keer aan het winnen ga je je eigen ruiten ingooien.
     
    Laatst bewerkt: 25 jul 2007
  12. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Nee, rabobank heeft zélf beslist dat Rasmussen de tour moet verlaten.Ze zullen géén risico durven nemen om hem erin te houden...
    Dat betekend dus dat die zogezegde gemiste controles vóór de tour niet zomaar vergeetachtigheidjes waren,maar wel degelijk bewust gepland.
    Rasmussen verklaarde dat hij 22 dagen in Mexico heeft geweest in die periode ,en terwijl nu Davide Cassani zegt dat hij in die periode in Italië verbleef...
    Rasmussen heeft dus een héél stukje zitten liegen,Zo maakt hij zichzelf méér dan verdacht omdat in die 22 dagen je perfect met doping kan preparen...
    Deze leugen gaat tegen de regels van de interne keuken bij rabobank,en het siert hen dat ze zo ingrijpen.....
     
  13. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    De tourorganisatie heeft wel zijn zin, zij mogen hem niet en zien hem het liefst vertrekken, nou dat is gebeurt. Contador krijgt het geel zo in zijn schoot geworpen, tenzij hij ook weer in opspraak komt, wat er dik in zit.

    @svennies, ja ik weet. Maar het blijft onvoorstelbaar en voor mij is het nu 100% over. Na gisteren ging het al nergens meer over maar nu dit weer. Het zal allemaal wel...
     
    Laatst bewerkt: 25 jul 2007
  14. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    het is ook fout van rasmussen, maar hij rijdt deze tour toch zonder doping dus waarom zou hij wel doping hebben gebruikt in de voorbereiding?
     
  15. Tediz

    Tediz pendejo

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, hij schijnt een keer op het lijstje van dopingdokter Fuentes te hebben gestaan al is hij daar van vrijgepleit. Maar ja, als iemand ook maar één woord zegt wat daaraan zou kunnen herinneren, dan begint het verhaal weer opnieuw en dan zou het me verbazen als er zondag nog iemand over de streep komt in Parijs.

    Ze kunnen die Tour beter helemaal afgelasten, want het gaat nu echt nergens meer over.
     
  16. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    begrijp nu dat het gaat om dat hij in de maand juni had gezegt dat hij in mexico aan het trainen was, maar hij is gespot door een italiaanse journalist die hem in italie heeft zien trainen. maar waarom komt dit dan nu pas naar voren en heeft die journalist zich niet eerder gemeld?

    vind het nog steeds geen reden om hem uit de tour terug te trekken.
     
  17. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Dat is al de hele tour zo...wrm zou je de nummer 153 verlinken, dat is toch niet interessant. De nummer 1 is veel boeiender...
     
  18. jackie brown JR

    jackie brown JR Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    het zou maar zo kunnen dat Evens deze tour wint omdat contador bij dr fuentes is geweest, wordt daar de druk te hoog gaat heel discovery eruit en wint evens let op mijn woorden ;)
     
  19. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    ze hebben nu dus officieel hun beste renner op staande voet ontslagen. vind het allemaal echt veel te ver gaan.
     
  20. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    rasmussen uit de tour :mad::mad::mad::mad: wat een drama dit ongelofelijk :confused::confused::confused::confused:
     

Deel Deze Pagina