1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] de Gouden Kooi

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door de bengel, 14 jun 2007.

  1. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien moet je wat beter lezen. Ik heb net zelf gezegd dat bv eten gooien dat soort dingen is vermakelijk. Maar vechtpartijen en die andere crap moeten ze gewoon bestraffen. Of het nou wordt uitgezonden of niet dat maakt geen zak uit. "OHHH!!!! Het wordt niet uitgezonden dus het is goed!!!!!"
    Die mensen denken alleen maar aan het winnen en ze doen er alles voor.
    Bij Nena kickte ze der eruit waarom gebeurd dat niet meer? Maarja meningen verschillen ik vind wat ik vind en jij vind wat jij vind. En of je me een meeloper noemt kan me geen zak schelen.
     
  2. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.440
    Leuk Bevonden:
    17.537
    Sorry maar ik heb alleen de post gelezen waar ik commentaar op gaf. Maar waarom maakt het geen zak uit dan? Natuurlijk is het goed als dat niet uitgezonden wordt, niet schadelijk voor kinderkijkers etc. Op internet zie je het niet 1,2,3. Btw, voor de rest ben ik het met je eens, het programma gaat een beetje de fake toer op. Natasia die 2x kickt, harder dan Nena zelfs en die er niet uit..Nena kickt 1x en moet er wel uit..etc.
     
    Laatst bewerkt: 24 jul 2007
  3. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Daarnaast weet ook iedereen wel waar ze de ongecencureerde filmpjes wél weer kunnen vinden hoor ^^

    En als ze het dan nog niet weten helpen de kranten e.d. nog wel even mee. ;)
     
  4. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
  5. Knarf

    Knarf X-Power.be

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het echt pussy's dat ze al die dingen niet gewoon uitzenden. Het is gebeurd. Zou me ook verbazen als ze de 'bekentenis' van Jaap uitzenden, want nu vind ik DGK dus echt nep.
     
  6. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Niet al die ellende hoeft op tv hoor.. Maar goed dat een verschil van mening.

    Nu? Kom op, het is toch logisch dat dit soort dingen worden aangestuurd vanuit de regie? Dat is de manier om kijkcijfers te scoren. Had je van te voren kunnen weten hoor :)
     
  7. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    bron

    NL Eagle _0/
     
  8. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.440
    Leuk Bevonden:
    17.537
    WHAWHAHWAHW LEKKER VOOR JULLIE!
    Maar helaas klopt dit bericht voor geen meter, check de bron ook: tienfan..zelfs ik kan dit in elkaar flansen.
     
  9. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
  10. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Sorry maar dit is dus wel waar, door die actie zijn de kijkcijfers bijna verdubbeld. En Tienfan is gewoon een site met DGK nieuws.
     
  11. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.440
    Leuk Bevonden:
    17.537
  12. Knarf

    Knarf X-Power.be

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach, de mens is nu eenmaal geneigd tot het slechte wordt wel eens gezegd en DGK is best een situatie waar dat boven kan komen.

    Brian blijft trouwens wel een heerlijke onnozelaar. Dat taaltje van hem :lol:
     
  13. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik hoor net op RTL-Z dat DGK naar RTL5 gaat, en vervolgens gekuist word.

    Mèn...
     
  14. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Huub is de baas \o/!

    Klopt, ook gaan de streams offline. We krijgen dus niks meer te zien :mad: .

    Bijna weg \o/!
     
    Laatst bewerkt: 26 jul 2007
  15. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha prachtig hoe je uit de eerste alinea al ontelbaar veel schrijffouten kunt halen:lol:
    Verder is het taalgebruik ook erg veelzeggend en verteld je meteen door wat voor een persoon dit geschreven moet zijn. Je leest zeker nooit kwaliteitskranten, prachtig om zoiets te lezen, de Telegraaf kan hier nog wat van leren:lol:

    Maar goed, het is helemaal niet erg om ook eens naar de mening van tante Toos te luisteren hoor, dan krijg je nog eens wat ontspanning:lol:
     
    Laatst bewerkt: 26 jul 2007
  16. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    "Beste bezoeker,
    het is helaas niet meer mogelijk de petitie te tekenen.

    Daarintegen is de actie toch geslaagd:
    RTL Nederland heeft ons vanmiddag gebeld en ons het volgende laten weten.

    -De Gouden Kooi gaat uitgezonden worden op RTL5 om 20.00uur in de avond.
    -De Gouden Kooi zal niet meer live te volgen zijn via internet.
    -Op tv zal er geen sex en/of geweld te zien zijn.

    Reden genoeg voor de makers van www.stopgoudenkooi.nl om de petitie te stoppen"
    van www.stopgoudenkooi.nl, het klopt dus wel.
     
  17. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Dit programma draait toch op het geweld van die TBS-ers? De enige reden dat ik zo af en toe een kijkje waag. Nouja, ik voorspel inkakkende kijkcijfers.
     
  18. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Als de kijkcijfers dalen wordt geweld vastwel weer toegestaan. Alleen een beetje lame dat er geen online streams meer zijn.

    Maar ik heb nog goed nieuws!

    Natasia is weg!!!
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 26 jul 2007
  19. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Finally, die bitch had allang weg moeten zijn.
     
  20. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik ben ooit eens 10 minuten met mijn hoofd op een sbs 6 programma geweest. 1,5 jaar later werd ik nog herkend (was toen ook de laatste keer). Zelfs met tien minuten dachten mensen een oordeel over mij te kunnen vellen, wat denk je dat dit programma gaat doen....

    Daarnaast snap ik gewoon niet dat mensen dit uberhaupt willen zien, maar dat is mijn mening :b:
     

Deel Deze Pagina