1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tour de france 2007

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door jackie brown JR, 9 jul 2007.

  1. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    erg leuk, al heb ik van dit alles nog steeds een zeer groot leeg kut gevoel. Ondanks het zeer kordate en correcte van de rabo ploeg, en dat dit uiteindelijk misschien beter zal zijn voor de wielersport zelf...

    Wat is het deze tour nog waard om te winnen ?...
     
  2. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11


    Nee meneer, het is nog altijd Rasmussen zelf die zijn eigen leven om zeep heeft geholpen.Had hij het anti-doping charter maar moeten respecteren dat stelt dat iedere renner van tevoren het wada moet verwittigen van zijn verblijfplaats zodat ze indien ze het nodig vinden een onaangekondigde dopingcontrole kunnen houden.De wet is hier voor elke renner gelijk mijn beste,het is niet omdat hij Rasmussen heet en voor rabobank rijdt dat hij daardoor het recht heeft om een loopje met de regels te nemen en de boel alzo te belazeren .Wie dit toch doet en daardoor de anti-dopingscontrole ontloopt mag dan met recht en rede als bijzonder verdacht gebrandmerkt worden.Als je niets te verbergen hebt hoef je niet met leugens af te komen dat je op dat moment zogezegd in mexico zit,terwijl je in werkelijkheid in de dolomieten aan het trainen bent,en hoef je óók geen controles te ontlopen ...
    Hij heeft iedereen belogen mijn beste, de anti-dopingscommissie,zijn eigen bazen die hem eerst nog zo verdedigd hebben,de hele wielersport ,en uiteindelijk ook zichzelf....
    En heeft hij nog ondanks alles het lef om te verkondigen "De Rooij is gek".
    Zo'n man is een schande voor de wielersport,net zoals Vinikourov en de rest van het zooitje gedopeerden die in hun hang naar roem en geld een mooie sport totaal aan het ondermijnen zijn....

    En nee meneer zulke zaken maken mij triest, omdat ik vanaf nu in elke koers de winnaar met een scheef oog zal bekijken en met de gedachte in het achterhoofd van "heeft hem geslikt of niet".....

    Altijd beter zo dan al die dopingzondaars ongestraft verder de hele boel te laten belazeren ter eer van hun eigen glorie en het grote geld dat eraan vasthangt, terwijl de cleane renners hier het slachtoffer van zijn...
    Laat ze de boel nu maar eens flink uitmesten,en alle dopingzondaars en regelovertreders er onverbiddelijk en deze keer voorgoed uitknikkeren....
    Te beginnen met al diegenen die ofwel de laatste twee jaar allemaal al op het gebruik van doping betrapt hebben,of geprobeerd te hebben om aan hun onaangekondigde buiten-competitie dopingcontroles te ontsnappen...
     
    Laatst bewerkt: 26 jul 2007
  3. c.ronaldo7

    c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

    Berichten:
    445
    Leuk Bevonden:
    0
    Niks.O-)
     
  4. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Alles dus.....:+
     
  5. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0

    Aan de reacties van de andere Raborenners krijg ik toch het gevoel dat de Rooij onder zeer grote druk van de ASO stond.

    De boel flink uitmesten heeft geen nut, sterker nog, weet je nog hoe geweldig we die Tour van 2003 vonden, achteraf gezien bleek de hele top 10 waarschijnlijk aan de dope te hebben gezeten. Kan ik mee leven, ik vond het een geweldige tour.

    Nogmaals, het is niet eerlijk om de schuld compleet bij de renners te leggen, het is een combinatie van alles.

    En stel dat ooit het hele peleton clean zou zijn, dan nog blijven er kranten komen met doping geruchten, dit is niet iets wat te stoppen is.
     
  6. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11

    En tijdens de persconferentie afgelopen weekeinde heeft De Rooij eerst de leugenachtige bewering van zijn renner dat hij gedurende die bewuste periode wél degelijk in mexico zat nog met volle overgave tegenover de pers verdedigd.En dit terwijl Rasmussen naast hem zat en deed of er géén vuiltje aan de lucht was.
    Wat moet De Rooij nu met een renner die even later wel degelijk op een andere plaats bleek te vertoeven dan hij zijn sportbestuurder verteld had.
    Rasmussen heeft verdorie zijn eigen sportbestuurder en zijn ploegmaats openlijk te kakken gezet voor de hele wereld door zijn leugens,Moet hij hem soms over zijn kaalkopje aaien en zeggen " dat mag je nou nooit meer doen,stoute jongen die je bent".
    Welke keuze had De Rooij overigens nog...

    En inderdaad, zelfs al kicken ze alle valsspelers er in een keer vantussen.Het gaat nog jaren duren voor de wielersport zijn geloofwaardigheid gaat terug krijgen...Als dat al ooit zal gebeuren....
     
  7. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
  8. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Tja ,dat is uiteindelijk ook maar een persoonlijke mening,met een goede conclusie overigens...
    Het is de renner die het imago van team uitdraagt,en uitstraling geeft....

    En aangezien rabobank een financiële instelling is kan je dus bijzonder goed begrijpen dat ze niet opgezet zijn met valsspelers en bedriegers in hun team...
    Bankiers die liegen en onbetrouwbaar zijn,tja bijzonder slecht voor het imago,en het vertrouwen van de toekomstige klanten in die bank...
    Als werknemer wat Rasmussen uiteindelijk óók is bij rabobank ben je verplicht een positieve bijdrage aan het imago van de werkgever te verlenen....

    Edit:En ik denk dat De Rooij héél wat meer druk te verwerken heeft gekregen van de grote jongens uit de hoofdzetel van rabobank....
    Die zullen wel De Rooij onder druk gezet hebben met een telefoontje in de trant van "die man beschadigd ons imago,opzouten daarmee".
    Voor de directie van rabobank weegt hun positief imago héél wat méér door in hun beslissing dan de kans op het winnen van een gele trui in de tour...
    Renners komen en gaan,maar rabobank blijft altijd bestaan...:+
     
    Laatst bewerkt: 26 jul 2007
  9. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    denk dat contador ook geen egt win gevoel zou hebben, omdat hij nu zo de gele trui heeft gekregen, maar contador ligt nu ook odner voor door de UCI, om dat hij ook op de lijst van dr. Fuenes (ofzoiets) staat
     
  10. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    //emotioneel\\ Het boeit me geen fluit dat mensen als Sinkewitz en Moreni aan de dope zitten. Maar als invloedrijke renners, zoals Ullrich, Landis, Basso, Mancebo, Hamilton, Vinokourov en Rasmussen, gaan lopen snuiven en weet ik veel wat allemaal... dan dan dan. Ja dan hoeft die hele tour de france voor mij niet meer. Nu blijkt dat de uiteindelijke winnaars, de winnaars helemaal niet zijn! Gadverdamme, ze kunnen allemaal de doodstraf krijgen! Fok tog op joh! sjeez. //emotioneel\\
     
  11. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Rasmussen heeft helemaal nog geen doping gebruikt, enige wat bekend is tot nu toe is dat hij gelogen heeft over zijn verblijfplaats.
     
  12. Tediz

    Tediz pendejo

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi Draco.
     
  13. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    De reden voor deze leugen ligt wat mij betreft erg voor de hand.

    Hoi Tediz!

    ??
     
  14. Tediz

    Tediz pendejo

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
  15. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Daar wil ik wel even op reageren. Velen hier vinden dat Rasmussen een kleine daad heeft begaan. In mijn ogen is dat anders. Mensen zoals hij maken het wielrennen kapot. Zij stellen hier miljoenen, misschien zelfs miljarden mensen teleur. Mede door hem vraag ik me af wie de volgende dopingzondaar is en zet ik mijn vraagtekens bij elke ritwinnaar. Kortom, Rasmussen probeert deze sport, waar o zoveel mensen van genoten en misschien een paar die er nu nog plezier in zien (al lijkt me dat sterk), kapot te maken.

    D O O D S T R A F is dus de enige oplossing. :+

    Neemt plaats Rasmussen en co.

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 26 jul 2007
  16. Tediz

    Tediz pendejo

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Als we nou eerst eens afwachten tot alle feiten boven tafel komen voor me met executienominaties gaan lopen smijten. Zou wel zo beschaafd zijn.
     
  17. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Hoe lang wil jij gaan wachten? Wat is er bekend over Ullrich, Basso, Landis en de rest van die reutemeteut? Niets! Levenslang schorsen en opname in TBS kliniek met dwangverpleging (of is dat niet hetzelfde als afkickkliniek) is toch wel het minimale.
     
  18. Tediz

    Tediz pendejo

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh.

    Stem jij op Wilders ofzo?
     
  19. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    Tom Boonen heeft ook zoiets soortgelijks gezegd, misschien ook een Vlaams Belang fan?

    Ik vind het diep triest wat er gebeurd is en dan zie je vandaag weer Mentsjov afstappen, diep triest dit allemaal en wat een stelletje oplichters loopt er in die Tour rond die dit allemaal veroorzaken. Maar goed, ik denk wel dat dit nodig is om dit soort gedrag eens en voor altijd uit de ronde te verbannen, zero-tolerance!
     
  20. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Mijn stem gaat al jaren naar: (zou je ook eens moeten doen)

    [​IMG]

    Inderdaad nog zoiets. Mentsjov is waarschijnlijk nu ,tijdelijk (hoop ik), psychisch gestoord. Wat wil je als je bent afgeschreven als kopman, gaat werken voor iemand anders en uiteindelijk alles voor niets hebt gedaan. Als je dan ook nog opeens het ''vertrouwen'' weer krijgt en weer iets moet laten zien, is het logisch dat er iets bij je knapt.
     
    Laatst bewerkt: 26 jul 2007

Deel Deze Pagina