1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tour de france 2007

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door jackie brown JR, 9 jul 2007.

  1. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Ja echt mooi die binnenbocht langs de vluchtheuvel :thumbs: Hij schoot gewoon weg.
     
  2. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Was wel te verwachten dat hij een keer zou wegspringen, en dat hij nog wat extra's had aan de finish. Hij had helemaal niets gedaan om demaragges dicht te rijden. Het enige wat ie deed was volgen.
     
  3. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Ja klopt, maar ik dacht dat dat kwam doordat zijn achterwerk zo geschaafd was :9 Echt zo'n enorm gat in zijn broek.
     
  4. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Mee eens:) Ik zag vanmorgen voor dat ik naar mn werk ging nog even dat stukje en ooh prachtig! Zag die fransman gelijk wegduiken int publiek toen Boogerd hem riep, en toen sloeg Boogerd hem en deed ie niks meer}:]

    En wat heeft hij tog weer gereden vandaag, maar was ook zijn laatste kans op een etappewinst.
     
  5. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Ben erg benieuwd, waar kan ik dit bekijken?
     
  6. DesertFox

    DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.560
    Leuk Bevonden:
    8
    dumpert.nl staat een filmpje, slechte kwaliteit, maar je ziet de situatie wel :)
    Wel mooi dat andere mensen hem daarna steunen en schouderklopjes geven en zeggen 'allez' (van: kom op heah !) . zooo mooi, die man was zoo kapot en dan moest hij wel afreageren op dikke losers die laf schelden op die man :x
     
  7. Tediz

    Tediz pendejo

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
  8. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Ben benieuwd wie de erfenis van Boogerd en Rasmussen krijgt. Wie worden de opvolgers. Mentjov heeft me al 2 jaar achter elkaar teleurgesteld. Dekker is nog niet toe aan het grote werk. Jammer dat Soler net heeft bijgetekend. Zou een leuke opvolger van Rasmussen geweest zijn. Wie vinden jullie dat de rabobank moet halen? Iemand die ook haalbaar is natuurlijk...
     
  9. DesertFox

    DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.560
    Leuk Bevonden:
    8
    Huntelaar ! \o/


    8)
     
  10. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Een goeie man voor de Rabo ploeg zou Johan Vansummeren zijn, evenals Philip Gilbert. In de bergen spelen die niet veel klaar natuurlijk, maar dat zijn wel de type renners waar ze naar op zoek zijn. Karsten Kroon zal waarschijnlijk volgend jaar de taak van Boogerd over nemen in de klassiekers. Of ie ook in de Tour hetzelfde kan doen betwijfel ik. Misschien Vladimir Karpets of David Arroyo. Samuel Sanchez zou ook een mooie renner zijn. Volgend jaar kunnen ze natuurlijk ook renners als Gesink meenemen. Met Dekker Menchov Kroon en Gesink heb je al een aardig blok.
     
  11. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Neem rasmussen gewoon weer terug en geef hem 1 miljoen schadevergoeding, tot op de dag van vandaag zijn er geen bewijzen dat hij doping heeft gebruikt of dat hij in italie is geweest, alleen een een vaag gerucht van een journalist. En hopelijk geeft rabo ook ook meteen maar toe dat ze fout zijn geweest!
     
  12. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Correctie; Rasmussen heeft toegegeven dat hij in Italië heeft getraint. Zou geen goed teken zijn om hem terug te halen. Zelf zal hij ook niet willen neem ik aan.
     
  13. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Euh juist...
     
  14. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    en het circus is weer ten einde. Toch nog wel gemixte gevoelens overgehouden aan dit jaar..
     
  15. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Vergeet niet dat Tankink er over nadenkt om over te stappen naar Rabobank;) Omdat hij bij Quick Step voor een jaar bij kan tekenen en bij Rabo voor 2.
     
  16. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Correctie, er zijn geen bewijzen dat hij in italie was geweest. De rooi zegt dat hij bekend heeft, en hijzelf niets, een welles nietes spel, al met al, nog zonder bewijzen. Wat hebben sommige mensen toch een leuke rechtsgang in gedachten. "Ik dacht dat ik hem gezien had om de hoek waar een moord is gepleegd" :resultaat ---> 3 maal levenslang. Ja, vlaams belang zou het zo te horen ook hier erg goed doen.....

    Dus nog even de feiten:

    1 Niemand kan zeggen waar hij 21 dagen was of je moet iemand geloven zonder bewijs.
    2 Hij heeft geen doping gebruikt in de tour de france
    3 Hij heeft een waachschuwing gehad die 1/3 van alle renners wel eens hebben gehad.
    4 Er zijn eigenlijk amper feiten

    Ok, hier halen alle anti-rasmussen fans dus hun theorien vandaan wat volgens hun rechtvaardigd dat hij eruit is gezet. Wat een aanfluiting in een rechtsstaat als deze dat mensen zich zo snel laten inpakken!
    Laat je wel over dingen denken zeg, wat als een man als hitler in Nederland komt, zo te lezen zou hij hier snel een grote aanhang krijgen.....
     
    Laatst bewerkt: 30 jul 2007
  17. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Er zijn blijkbaar wel bewijzen mijn beste, anders zou rabobank als er dan al enige twijfels over waren nooit hun gele trui opofferen....
    Overigens is Davide Cassani niet de man die het hele verhaal in eerste instantie heeft uitgebracht.
    Hij is aan de rai verbonden als commentator, en tijdens een etappe waarin rasmussen mee het hoge woord voerde ,beweerde cassani dat hij bewondering had voor het doorzettingsvermogen van de renner rasmussen genaamd die hij midden juni in zijn eentje in de stromende regen in de dolomieten had zien oefenen...Het is een journalist die dit hoorde en bijgevolg op controle is getrokken waarbij bleek dat rasmussen volgens eigen zeggen helemaal niet in italie aanwezig was....

    Edit:Wil jij echt geloven dat je in mexico géén bereik hebt met je mobieltje...Dat is nochtans zéér zeker niet het einde van de wereld mijn beste....
     
    Laatst bewerkt: 30 jul 2007
  18. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat boeit het of hij in Mexico of in Italië was?
     
  19. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Omdat hij zo niet was op te sporen voor een eventuele controle en ook heeft hij hierover gelogen tegen zijn ploeg. Dus ja het boeit wel degelijk...
     
  20. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Eh dus? Hij heeft toch geen doping gebruikt blijkt uit tig tests die ze gedaan hebben?

    Ja sorry, ik ben absoluut geen volger van de wielrenner, ik snap alleen heel die fuzz niet. Ernstige vertrouwensbreuk mijn rectum.

    Laat 'm dan de tour uitrijden en ga dan zeiken als hij 't toch goed doet en, volgens de tests, doping vrij is. Nu benadelen ze niet alleen Rasmussen maar heel die ploeg...

    Ik snap het niet hor.. Wielrennen.. Sowieso een kutsport.. Alles draait alleen maar om die ploegleiders, dan ben je zo'n haas, zo'n iemand die zo'n ploegleider in de rit vooruit moet helpen, maar ja, als jij als haas dan barst van de energie en die leider is gewoon op, die kan niet meer, dan mag je toch zelf niet voor een ritzege gaan ofzo..
    Ik snap er de ballen van, echt...
    Hoe moeilijk kan je fietsen maken?
     

Deel Deze Pagina