1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tour de france 2007

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door jackie brown JR, 9 jul 2007.

  1. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Inderdaad ,en wie iets te verbergen heeft zorgt ervoor dat ze hem niet kunnen vinden....


    Zozo , jij zou hem dus de tour hebben laten uitrijden ,en dan gast dan had je hem beloond voor zijn leugens aangezien hij de winnaar zou geweest zijn....nou mooi niet, en mijn diepste respect voor rabobank als ploeg.
    Zij hebben volledig correct gehandeld in dit geval....
     
    Laatst bewerkt: 30 jul 2007
  2. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik vind het alleen zo raar dat Breukink er niks van wist. Theo de rooij heeft dit besluit alleen genomen en ik denk nog steeds dat er meer achter zit. Dit geziek was al voor de tour bekend dus waarom is er toen niet ingegrepen. Het is oude koeien uit de sloot halen maar ik blijf het, hoe dan ook, een krom verhaal vinden. Het gaat om een hele ploeg en diegene die het waar moeten maken worden er buiten gelaten en krijgen het pas te horen als de beslissing genomen is, erg raar allemaal.
     
  3. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Ach ,bekijk het zo, als jij tegen jouw werkgever gaat zeggen terwijl je een doktersbriefje binnenbrengt dat je gedurende die 2 weken braaf thuis op je bed hebt gelegen wegens een geblokkeerde rug zeg maar, en dit terwijl iemand jou heeft zien liggen op een strand in spanje..
    Wat gaat jouw werkgever dan doen denk je...
     
  4. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Als je mijn post leest zie je dat dat mijn punt niet is. Natuurlijk is het terrecht maar het gaat mij erom waarom ze niet eerder deze beslissing genomen hebben en waarom het allemaal zo gegaan is als dat het ging. Ik blijf het een raar verhaal vinden en daarmee basta. Ik heb het dan niet over de situatie zelf maar over wat er daarna allemaal heeft plaatsgevonden.
     
  5. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    O nee ,voor de tour geloofden ze hem met zijn verhaal dat hij in mexico was..
    Het is pas onlangs en dan nog na het intervieuw van verleden zondag waarin De Rooij hem nog zo hard heeft verdedigd dat hij heeft toegegeven dat hij wel degelijk in italie was....Dus hij heeft zijn ploegdirectie wat voorgelogen en zeker De Rooij, hij zat trouwens naast deze laatste die hem op dat moment verdedigde terwijl hijzelf wel beter wist.......
     
  6. RRroger

    RRroger Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    1
    Het is erg jammer dat hij gelogen heeft over zijn verblijfplaats. Als hij vanaf het begin open kaart zou spelen, dan had je een grote kans dat ze hem niet hadden ontslagen.
    Vind het zelf een sterke beslissing van de Rabobank. Alleen vond ik het voor de rest van de ploeg erg jammer, want ze waren echt super sterk dit jaar.
     
  7. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk en dat bedoel ik nou met al die zielige reacties in de Tour, kijk nou wat je zegt.

    ..beloond voor zijn leugens..

    Alsof hij gvd verkeerd was in de oorlog ofzo, hij zou naar Mexico gaan, niemand die kan bewijzen dat hij daar niet geweest is, maar iemand beweert hem gezien te hebben in Italië.

    Als het al waar is, is dat nog een trieste reden om iemand na 75% van de Tour eruit te schoppen alsof iemand verrader van 't vaderland is.

    Ik vind dat al bullshit en dan ook nog het bergje piemeltjes dat meteen met het vingertje staan wijzen terwijl ze gvd niet eens weten of het uberhaupt wel waar is! Nog mooier!
     
  8. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Neem jij jezelf wel serieus, wielrenners worden 24/7 gevolgd, ik kan echt miljoenen redenen bedenken daarom je eventjes alleen wilt zijn. Feit blijft dat hij niet is gepakt, en dat er geen bewijzen tegen hem waren dat hij niet in mexico was, er zijn zelfs bewijzen dat de journalist die hem had gezien in de kolkende regen, wel gelogen moest hebben omdat er op de plaats die hij opgaf die twee dagen geen druppel regen is gevallen.

    Maarja Tsux, je hebt gelijk, niemand neemt heeft op dit moment het europese rechtsysteem in gedachte (waarbij je niet uit de tour wordt gezet voor een waarschuwing, en waarbij je eerst bewijzen moet dat iemand doping wel of niet heeft gebruikt), en iedereen laat zich meer lijden door emoties dan door naar de feiten te kijken.

    En svennies, de rooi zegt dat hij het toegegeven heeft en rasmussen niet, welles/nietes, wie moet je geloven? Beide hebben geen bewijzen, dat jij blind achter de rooi staat geeft al weer eens aan hoe partijdig je bent, maarja, ik spreek je nog wel als ze boonen pakken, die trouwens ook al een waarschuwing heeft gehad wegens het missen van een 'out of competition control' |:-
     
  9. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    lol hoe sommige mensen hier zo *** naief kunnen zijn als ik weet niet wat, dat is pas ongelofelijk ;) Die hebben het wielerwereldje nog niet helemaal door geloof ik...

    Rasmussen heeft zich voor 99% zeker laten behandelen in de maand voor de tour met verboden middelen en dan zouden jullie willen dat die man die daarbij óók nog eens meerdere keren voor het oog van de camera glashard loopt te liegen de tour nog even als kado erbij krijgt? Levenslange schorsing is nog niet genoeg voor zulke bedriegers van de sport...
     
  10. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Gebrek aan zelfkennis FTW!. Hoe kom je hierbij? Enig bewijs hiervoor? Rasmussen gaf alles voor zijn sport dus waarom zou hij zoiets doen. Rabobank heeft nou een onderzoek ingesteld dus we zullen zien wat daar uit komt, maar tot nu toe is er geen enkel bewijs voor wat jij allemaal uitkraamt.
     
  11. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee de bodybuild-wereld, die is lekker clean... Hoor je daar iemand zeuren? Nee, zolang ze tijdens de wedstrijd maar clean zijn.
     
  12. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Wat heeft dat ermee te maken |:-. Elke sport is anders en nou ga je alleen maar appels met peren vergelijken. Je kan niet kijken naar het beleid van die sport en wielrennen, elke sport kent zijn eigen beleid.
     
  13. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Ach misschien dit stukje maar eens lezen....

     
  14. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Hoorde het vanmiddag, gooooooooooooo Evans \o/ Misschien wordt Boogerd nog wel de winnaar van de tour op deze manier :lol:
     
  15. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik denk eerder Wim Vansevenant.
     
  16. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Van contador is het trouwens al langer bekend dat hij mede in het fuentes schandaal verwikkeld is.Waarom dacht je dat die kerel geen DNA wil afstaan voor vergelijkend onderzoek met de bloedzakken die bij Fuentes gevonden zijn en waarop zijn initialen blijken te staan....
    Trouwens zijn dossier is vantussen die andere dossiers genomen in ruil voor informatie aan het gerecht .
    Het zou nog best wel kunnen dat hij in het zelfde straatje zit dan landis....
     
  17. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ja ik wist dat het al bekend was maar hij is toen vrijgesproken van alles.
     
  18. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    En nog één om aan het lijstje toe te voegen.
     
  19. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Erg triest allemaal dit. Erg triest, want de sport gaat compleet naar de klote!
    Ik snap alleen niet dat dit nu pas bekend gemaakt wordt, en van bijvoorbeeld vino al tijdens de tour.
     
  20. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    weer 1 met het certificaat : klas hoe sloop ik mijn sport 101 met goed gevolg afgelegd. Die mag ook direct uit de sport verdwijnen.
     

Deel Deze Pagina