1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Team VVV

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Meneer Stefan, 31 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SmartieZ

    SmartieZ Guest


    Zuur, ligt het aan je discdrive of wat?
     
  2. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Hmmm, heb ik ook al eens gedaan, die kerel reageert niet. Oh en JP ik wil zeker nog een keer tegen jou racen met FM2, zodra ik gold heb that is. :thumbs:

    Oh en nog ff vraagje waarom ben je weer naar VVV JeePee gegaan? Eerst was het toch VVV Poseidon? ;)
     
    Laatst bewerkt: 30 jul 2007
  3. JeePee

    JeePee Guest

    Neuh, want demo's van de HDD draait ie ook niet. Maarja, tot nu toe alleen vastlopers, geen ring of death. Zodra ik die krijg is het weer tijd voor de toweltrick. Kan ik weer een dag vooruit :+

    Jah, kutnaam. Vond hem niet persoonlijk, ben daarom maar terug gegaan.
     
  4. SVS

    SVS Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat jij al een keer geweigerd bent voor DRC en het nederlandse VVV-deel is gewoon DRC, alleen dan deel van een.. O-) groter geheel O-)

    Maja, we hebben toen al een hele discussie gehad, laten we daar niet weer op terug komen.
     
  5. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Laten we dat wel doen! het is al weer zo lang geleden dat er hier een goede discussie/flame aan de gang is geweest :-(
     
  6. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Nou eigenljiks wel ff, want ik wil dit ff recht zetten.

    Ik ben geweigerd omdat die naaiers van DRC mij bij FM eraf beukten en dat niet wilden toegeven. We reden met een stuk of 4 man, 3 DRC's en 1 ik. Ik was 2de geloof ik, we raceden op Silverstone. We waren na de Chapel Curve op Hangar Straight beland, ik lag wat voor op de nr.3, maar die had een wat snellere wagen (ik had een met meer grip). Toen kwamen we bij Stowe Corner aan, hij was inmiddels aardig dichterbij gekomen, maar lang niet genoeg om een inhaalactie te proberen. Toen probeerde hij (zoals vooral de A.I. dat in FM en FM2 dat vaak probeert) vanaf een onmogelijke positie mij toch nog de bocht af te snijden, waardoor hij mij er genadeloos af beukte. Ik had niet alleen ontzettend veel tijd verlies omdat ik er dus afgebeukt werd, maar ook nog eens veel schade omdat ik de vangrail ook nog eens erg hard raakte, dus had uberhaut al geen kans meer om nog wat te doen. En toen we weer in de lobby waren was het na 1 of 2 races alweer voorbij. Heb later nog wel eens ene raceje tegen JP gespeeld, en die racede wel eerlijk, en daar heb ik het wel van gewonnen, hij had FM toen ook nog niet zo erg lang, maar toch. Ook heb ik met genoeg tijden op onderandere Laguna Seca een betere tijd dan veel DRC (VVV) members, bij FM that is, hoe het bij FM2 is weet ik niet, maar weet wel dat het niet heel veel scheelt.
     
    Laatst bewerkt: 31 jul 2007
  7. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    OMG. Stelletje naaiers die DRC-ers...
     
  8. DSF Darkraver

    DSF Darkraver TW Darkraver

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    zit SMz nu bij deze VVV of bij een andere :confused:?

    hoorde dat ze VVV waren gejoint omdat VVV niet egt kunnen shieten maar wel kunnen racen.
     
  9. JeePee

    JeePee Guest

    Was er zelf niet bij, maar weet wel dat je alleen tegen Fred en Sander hebt gereden. En in die race met mij had ik inderdaad maar een ervarinkje van een uurtje of 10, waarin ik 5 uur geraced had (andere 5 gepaint :+)

    Wel knap trouwens dat je in Stowe de muur kan raken, die staat daar aardig ver weg :+

    @ Raver,
    niet bij ons voor zover ik weet
     
  10. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Ik weet ook niet exact hoe het gegaan is, maar weet wel dat het niet helemaal eerlijk gegaan is. Enja, FM is gewoon een game, en al helemaal als je ervaring in race games hebt, die je gewoon snel doorhebt, dus uiteraard was jouwn gebrek aan ervaring een minpunt dat zeker, maar zoveel zal het niet schelen. ik had FM na 3 rondjes in de demo ook al helemaal door dus. En ik sta volgens mij met de P1 klasse op Laguna Seca nog steeds ergens boven bijv. FredKroket, ik meende dat ik iets van 62 ste van de wereld stond ofzo. Dat doet er verder niet toe, maar die race die ik toen tegen Fred en Sander geraced heb is niet helemaal goed gegaan. Oh en jah, bij Stowe kom je met een aardige rot gang aan karren, en als je er dan ook nog eens zo hard afgebeukt word, is het zeker niet onmogelijk om de muur te raken. Of dat ook gebeurt is weet ik niet 100 % zeker, maar toch. ;)
     
  11. FredKroket

    FredKroket Hardcore racer

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Head Ninja, wat ben je tog ook stronteigenwijs. Je loopt dit al jaren te blaten, terwijl ik tog ongeveer 111 keer door de headset liep te blerren dat je lagde als een malloot. Ik heb je tijdens die race ongeveer 833 keer proberen uit te leggen wat lag is en dat wij jou zagen stuiteren over de baan, maar het ging allemaal langs je heen volgens mij. Wij reden gewoon normaal onze ronden en af en toe schoot jij het halve circuit over door de lag. Daardoor leek het bij jou of we jou beukten misschien, maar wij reden gewoon onze lijnen.

    En je zat wel zo irritant te doen die races, dat je je reputatie gelijk behoorlijk naar beneden hebt gehaald.

    Owja, als je zoveel rijdt, waar blijven die toptijden bij de time trials dan?

    Ja idd, ik heb maar een paar top20 tijden, maar ik race atm bijna niet vanwege werk en andere zaken.
     
  12. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    maakt verder ook niet uit HN, al zou je beter zijn, dan kom je er toch niet in omdat wij (en de rest van half xbw) je niet aardig vinden lol.

    Toch wil ik erbij zeggen dat je bij FM1 niet te veel waarde moet hechten aan onze tijden, toen was alles nog veel minder serieus en kenden we elkaar niet. Sowieso zijn bij Forza1 en Forza2 90% van de tijden, tijden met mindere auto's of niet serieus gereden, aangezien wij nooit super serieus doen tot nu toe met het oog op de leaderboards. Chorus deed dit wel met FM1, maar die stond dan ook 6e vd wereld vóór de reset ;)

    Kijk liever naar wat tijden van mij of FredKroket @ PGR3, of wat Time Trial tijden van Sander @ Forza2, dat is als wij serieus rijden ^^

    (of check mij racen @ WCG PGR3 op 30 augustus :+ )
     
    Laatst bewerkt: 31 jul 2007
  13. reborn

    reborn This spot is 4 sale

    Berichten:
    378
    Leuk Bevonden:
    0
    Amen?
     
  14. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    weet niet, ik hou er alleen niet van als mensen veel van zichzelf denken als ze dat niet zijn (en dan met name dat laatste) :p
     
    Laatst bewerkt: 31 jul 2007
  15. JeePee

    JeePee Guest

    3 red lights :D EINDELIJK :+
    Daarnet zo'n 30 a 40 keer gereboot nadat hij vast sloeg in het opstart scherm.
    Ben nu bezig met de toweltrick. 22:10 uur begonnen en om 22:40 laat ik 'm afkoelen. Kijken hoe lang ie meegaat.

    @ Fred,
    Kheb vandaag een woning toegewezen gekregen in de Grote Durk, vlak bij de HAN. Weet je of dat iets is of heb je er geen slechte verhalen over gehoord :9?
     
  16. SVS

    SVS Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    0
    bel MS gewoon?
     
  17. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Jah, dat klopt, ik had indd heel veel lag, was ik alweer vergeten, daar had het ook aan kunnen liggen, sorry! Excuses hoor. En tuurlijk weet ik wel wat lag is, maar aangezien jullie in mijn opzicht over de baan vlogen, dacht ik dus ook dat het aan jullie lag, weet ik veel dat het dan aan mij ligt, enja onze internet verbinding is zo schijt als potje diarree drek met caneel vlokken, maar daar kan ik niks aan doen, en er is ook een shitload aan apparatuur aan verbonden dus. :D Maar het ligt in elk geval niet aan mij, zo slecht als het toen ging was ik niet dus.

    Het was ook helemaal niet m'n bedoeling om weer te proberen om bij jullie te komen, het begon allemaal dat ik zei dat die ene kerel van VVV niet reageert. Toen kwamen jullie er meteen eroverheen met jah dittes en dattes. Dus. Oh en dat jullie me niet aardig vinden komt gewoon door een reeks misverstanden, {:::EGO MODE:::} - in het echt ben ik heel aardig hoor! O-) ;) Dus nogmaals excuses voor bepaalde dingen, het was niet zo de bedoeling geweest. ;)

    Kan, en ik zeg ook niet dat ik beter ben of heel goed, maar ik hou er niet van als mensen mij onderschatten. :):b:

    Oh en JP kan jij me nog eens uitleggen hoe die towel trick precies werkt, want mijn XBOX begint volgens mij ook af te takelen, en ik ben bang dat ik hem wel eens nodig kan hebben. Alvast bedankt.
     
    Laatst bewerkt: 1 aug 2007
  18. SVS

    SVS Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    0
    De enige die er toen op reageerde was ik en ik ben diezelfde kerel:p Netjes uitgelegd waarom ik je friends request niet accepteerde en dan ga je flippen :mad:
     
  19. JeePee

    JeePee Guest

    Kan ze niet te pakken krijgen. Ik hoor een rare piep als ik het nummer draai.

    @ HN,
    kijk gewoon op YouTube. Staan genoeg towel trick filmpjes met uitleg.
     
  20. SVS

    SVS Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    0
    Is je mobiel nou alweer kapot jonge :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina