Jah, dat klopt, ik had indd heel veel lag, was ik alweer vergeten, daar had het ook aan kunnen liggen, sorry! Excuses hoor. En tuurlijk weet ik wel wat lag is, maar aangezien jullie in mijn opzicht over de baan vlogen, dacht ik dus ook dat het aan jullie lag, weet ik veel dat het dan aan mij ligt, enja onze internet verbinding is zo schijt als potje diarree drek met caneel vlokken, maar daar kan ik niks aan doen, en er is ook een shitload aan apparatuur aan verbonden dus. Maar het ligt in elk geval niet aan mij, zo slecht als het toen ging was ik niet dus.
Het was ook helemaal niet m'n bedoeling om weer te proberen om bij jullie te komen, het begon allemaal dat ik zei dat die ene kerel van VVV niet reageert. Toen kwamen jullie er meteen eroverheen met jah dittes en dattes. Dus. Oh en dat jullie me niet aardig vinden komt gewoon door een reeks misverstanden, {:::EGO MODE:::} - in het echt ben ik heel aardig hoor! Dus nogmaals excuses voor bepaalde dingen, het was niet zo de bedoeling geweest.
Kan, en ik zeg ook niet dat ik beter ben of heel goed, maar ik hou er niet van als mensen mij onderschatten. :b:
Oh en JP kan jij me nog eens uitleggen hoe die towel trick precies werkt, want mijn XBOX begint volgens mij ook af te takelen, en ik ben bang dat ik hem wel eens nodig kan hebben. Alvast bedankt.
Laatst bewerkt: 1 aug 2007