Incident met achtbaan op Efteling

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mozilla, 1 aug 2007.

1. Mozilla

Mozilla Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een groep bezoekers aan de Efteling heeft maandagavond in de Python enkele angstige minuten beleefd. De achtbaan bleef op het hoogste punt steken, waarop medewerkers van het attractiepark naar 29 meter hoogte gingen om de mensen uit de karretjes te halen.

Terwijl ze daar mee bezig waren, zette een medewerker het treintje alsnog in beweging. Eén passagier kon nog net zijn beugel sluiten voor de karretjes omlaag stortten. Acht van de 26 passagiers bleven boven achter.

De Efteling heeft het incident met de Python bevestigd en de procedures voor ontruimingen aangescherpt.

Bron: www.nos.nl

2. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Verschrikkelijk. Lijkt me echt dat je het in je broek doet als je daarboven zit.. gelukkig heeft iedereen het overleefd. Je zult maar naar beneden vallen zeg.

3. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.962
    Eerst 2 keer Vliegende Hollander en nu dit. Was Zaterdag in Efteling niet in de achtbanen geweest, straks gingen die dingen weer kapot.

4. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    En dit is dus waarom ik nooit in de Python ga als ik in de Efteling ben. :9

5. JeePee

JeePee Guest

Een grotere thrill-ride bestaat er niet :9

6. GundamBlade

GundamBlade Broken,Beat&Scarred

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had gehoord op NOS journaal dat de rit al begon voordat de meeste mensen hun gordels vast hadden, later bleef hij boven haken, werden er wat mensen gered, en onder het redden ging hij uitzichzelf weer verder. Maar dit is idd erg!

7. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
  8. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Haha, hoor dat commentaar. 8)

9. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Ze hadden de trein stop gezet , en mensen eruit gehaalt, maar door het gewicht wat steeds meer naar voren ging, ging de trein toch naar voren en daardoor ging de trein verder

10. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry maar ik moest meteen aan Final Destination 3 denken toen ik dit hoorde :eek: Lijkt me echt verschrikkelijk om zoiets mee te maken....

11. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 2 weken geleden nog in de Phyton gezeten, leuke gedachte :eek:

12. gotcha

gotcha Monkey Business

Leuk Bevonden:
    0

echt zuur maar toch eigenlijk wel een beetje een stomme fout want ze kunnen zelf toch ook wel snappen dat als je achter mensen eruit haalt het gewicht steeds meer naar voren gaat en dat dat ding gaat bewegen |:-

13. wiebe87

wiebe87 Xdicted

Leuk Bevonden:
    0
    zeker een stagiar die aan het klooien was daar

14. r.n

r.n You'llNeverWalkAlone

Leuk Bevonden:
    0
    lijkt wel film:D

15. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    het kwam door een medewerker die het ding had aangezet niet door het gewicht

16. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    toen die boven stond he

17. Jort

Jort Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me echt vreselijk. Nog een geluk dat die treintjes gewoon genoeg vaart hadden voor de looping, stel je voor dat ze dat niet hadden om een of andere reden, en je halverwege in de loop ineens terugging ofzo.

18. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    of dat er 3 mensen uit die achtbaan/looping vielen omdat ze die schouderklemmen niet meer op kregen :eek: . Gelukkig geen ernstige dingen plaatsgevonden :) Daar moeten we dan wel weer blij om zijn !

19. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoorde dat er 1man was die zonder schouder beugels verder ging?
    De rest deed snel de beugels weer om toen ie begon te bewegen maar 1 man ging zonder beugels de loopings door 8)

20. basovich

basovich Guest

zag het filmpje vanochtend ook..dat is pas een achtbaan als je er dan inzit;).. beetje dom dat ze mensen eruit gaan halen terwijl hij gewoon weer verder kan rijden.

Deel Deze Pagina