1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[haar]Verf! (Emo's, Goth's, Metromannen, Vakjesproppers E.A. opgelet)

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door mr. E, 31 jul 2007.

?

Verf jij je haar?

  1. ja

    5 stem(men)
    4,8%
  2. nee

    69 stem(men)
    66,3%
  3. soms

    3 stem(men)
    2,9%
  4. misschien als het grijs wordt

    20 stem(men)
    19,2%
  5. ik heb geen haar, lambal!

    7 stem(men)
    6,7%
  1. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Had ooit blonde stekeltjes haha. ik was jong, onervaren. :cool:
     
  2. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had een keer de blondspray van mn zus gepikt, volgende dag was ik totaal blond8) Damn en het bleef 6 weken zitten maar was wel ubergeil:cool:

    Dat was trouwens in groep 6.

    Daarna nooit meer mn haar geverfd:) Ook geen behoefte aan vind mijn haarkleur nu mooi genoeg.
    Misschien dat ik het wel ga verfen als ik grijs word, tenzij het grijs is zoals eerder genoemd als Clooney ofso dan heb ik er vrede mee.
     
  3. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    :lol: Hou de details maar voor je :lol:

    Ik verf mijn haar niet, waarschijnlijk ook niet als het grijs wordt maar dat zien we dan wel weer, ik hou het liever puur natuur. Wat anderen met hun haar doen moeten zij weten en "ondanks dat God het zo gewild heeft" (quote van dusky demon) mag men gewoon zelf weten wat zij met hun haar doen. Alleen soms is het wel jammer als je ziet dat iemand het geverfd heeft, eerst bijvoorbeeld mooi bruin en de volgende dag zie je diezelfde persoon met een knalrood of knalzwart kapsel...
     
  4. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik verf mijn haar (meestal de 2A van Goldwell --> blauwzwart) omdat ik op mijn huidige leeftijd al best redelijk grijs ben. Zit in de familie, is genetisch bepaald dus kan er geen reet aan doen. Als ik wat ouder was geweest had ik er misschien schijt aan gehad, maar om op je 24e al met een halfgrijze kop rond te lopen....nee dank u. Maar ik verfde mijn haar al ver voor ik wat grijzer begon te worden, dus tis ook een beetje een gewoonte van me :)
     
    Laatst bewerkt: 31 jul 2007
  5. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Nee, ik vind het prima zo:D En over een paar jaar vrees ik dat ik die laatste optie moet kiezen:{
     
  6. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    hmmm ik heb zwart haar. Heb wel zitten denken om het bovenste stukje helemaal blond te doen of een paar plukjes maar blond te doen. Wat vinden jullie daarvan :p?
     
  7. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    heb het ooit wel eens smurf blauw geverft. begon als een grap op schoolkamp(was groep 8) en met gewoon zo'n spray en toen kreeg ik allemaal positieve reacties en toen het maar met echte verf blauw gemaakt..
    was helaas niet zo'n geschikte actie want kennelijk pakt de verf niet aan in mijn haar:confused:, hoefde maar 1 keer onder de douche mn haar nat te maken of het was blauw water en weer normaal haar.
    daarna nooit meer geprobeert.

    was vroeger altijd gewoon wit blond en wou het altijd brunette verfen. alleen met elk jaar werd m'n haar donkerder en nu heb ik dus bruin haar zonder ook maar enig beetje verf.
    ben erg tevreden met mijn haar dus zie op het moment geen aanleiding tot verfen meer:)
     
  8. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Slecht idee :9 Die blonde punten vind ik persoonlijk echt enorm lelijk :D
     
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.456
    Hier hetzelfde, sommige mensen geloven nog steeds niet dat ik vroeger wit blond was :p
     
  10. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Zelfde hier :9. Ik was echt heel licht blond toen ik een jaar of 8 was en nu is het donkerbruin, best bizar op zich.
     
  11. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.456
    shit, en ik denken dat ik speciaal was! :mad: :+
     
  12. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Toch wel een overtuigende meerderheid die hier niet z'n haar verft :9
     
  13. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Nee.
     
  14. masterninja

    masterninja Active Member

    Berichten:
    606
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe ik heb zelf een paar kleine grijze haartjes.......en ben pas 19 maar ik verf het niet ik ben van plan ze eruit te plukken.....

    Is nogal rot want ik lijk verder hartstikke jong heb wel ooit mijn haren eens blauw gehad voor de lol stond me toen wel goed.
     
  15. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    :eek:
    Nee, ik verf mijn haar niet. Ik ben tevreden zoals het nu is, het zou misschien iets lichter/blonder mogen zijn ivm met de zomer maar om er dan nou verf in te doen.. Nee dank je.
     
  16. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    Same here, geen verf in mijn haar.
    Bij vrouwen staat het soms best leuk, es een ander kleurtje...maar mannen die hun haar verven...niet in mijn omgeving.
     
  17. BLACE

    BLACE Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    fel rood haar^^ das beter dan mn eige blond/bruine haarXD
     

Deel Deze Pagina