1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

MP3-spelers! [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 25 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0
    vind ik beetje teveel 30 - 60 gb .. krijg je toch nooit vol, ik heb nog 1 gb over op 4gb niet dat ik nietgenoeg muziek heb want ik heb 13 gb in totaal..

    maar ik vind het teveel snap ook niet dat mensen het gaan halen ??? als je het niet eens vol krijgt.
     
  2. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wel, dan kan je tenminste al je muziek erop zetten die je hebt.

    Ik heb d'r 51 gb en dan kan je er daarnaast ook nog es een filmpje op donderen als je dat leuk vindt..
     
  3. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    LOL ik krijg dat makkelijk vol. Er zijn genoeg "zwaar" gebruikers hoor. Ik heb ruim over die 60gb. En velen met mij
     
  4. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb moeite om alleen al 1GB vol te zetten (daar heb ik dus genoeg aan), als ik 1GB volheb beluister ik de helft van die nummers nooit.

    BTW mijn stal:

    Creative ZEN Stone 1GB

    [​IMG]

    Tom-Tec MP625 2GB

    [​IMG]

    Creative Travelsound PoPz P3 speakers

    [​IMG]

    Tom-Tec portable speakers (weet de naam ff niet) (maar dan in het blauw)

    [​IMG]

    En over een paar maanden komt de Sweex Blaze 2GB er misschien nog bij (en dan gaat de Tom-Tec MP625 weg):

    [​IMG]

    :thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 31 jul 2007
  5. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Nou zeg.

    Sinds vorige week zit ik met het probleem datde speler doet niks meer nadat CREATIVE in beeld verschijnt bij het aanzetten. Aansluiten op de pc werkt niet, opladen doet hij dan wel via USB.
    Recovery Mode geprobeerd, alle mogelijkheden, maar bij alle (behalve reboot) blijft hij net zo goed hangen.

    Vandaag terug naar MM (had hem in Duitsland gehaald vanwege de kleur die daar wel aanwezig was, 14 maanden geleden, heerlijk die garantie van 12 maanden). Daar met de klantenservice gebeld (had ik net zo goed zelf kunnen doen), en ik kan alleen nog een nieuw exemplaar krijgen à 119 euro. Geweldig! Ik koop een mp3 speler van 200 euro, na 14 maanden houd hij ermee op en ik kan een nieuwe kopen voor 119 euro. Jezus wat een service.

    Je zou kunnen zeggen dat ik nu met een lijk zit opgescheept. Vind dit erg balen, gaf 200 euro uit voor de speler en na 14 maanden zit ik ermee, geen service of niks meer. Zeker nu dit probleem al tientallen keren op internet te lezen is, zonder echte oplossing.

    Zonder garantie, geen service. Zelfs niet ene waar je voor moet betalen. Vind dit echt belachelijk.
     
  6. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie ooit zei dat de service van Apple kut is, moet zijn mond gaan spoelen..
    Vrijdag jl. ging mijn iPod stuk, meteen via internet een schadeformulier op de site van Apple ingevuld, en er zou, binnen de garantie, mij een pakketje opgestuurd worden, waarin ik mijn kapotte iPod moest stoppen voor het opsturen. Die kwam maandag binnen, zou 1 á 2 werkdagen duren. Diezelfde dag belde ik naar UPS want die moesten hem komen ophalen, en diezelfde dag is het pakketje opgehaald. Dat vond ik al behoorlijke top service.
    Gisteren kreeg ik een mailtje, dat mijn vervangende iPod 30 GB Black (5th Generation, late 2006) vervangen zou worden, en binnen 2 werkdagen opgestuurd zou worden. Het is nu bijna 11 uur op woensdag, en wat ligt er naast me? Mijn spiksplinternieuwe iPod _O_ Helemaal gratis _O_
     
  7. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog een reden waarom ik dingen bij mp3shop.nl haal. Die doen veeel beter hun best iets te regelen. Hoe dan ook nog steeds klote.. Ik zou zelf de helpdesk nog is bellen..
     
  8. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja, dit heeft niet echt wat met de winkel te maken waar je hem haalt. Creative doet blijkbaar niks meer voor je als de garantie verlopen is.

    Ik bel zometeen de Nederlandse helpdesk gewoon nog eens op ja. Niet geschoten, altijd mis.

    EDIT: Zojuist gebeld. Volgens Pieter, is de harde schijf kapot. Ik kan een kale speler kopen (zonder de accessoires die ik al bezit) voor 119 euro. Reparaties na de garantie doet Creative niet aan. Lekker dan.
     
    Laatst bewerkt: 1 aug 2007
  9. Uriel

    Uriel Active Member

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zeg dat Apple service kut is en heb genoeg reden toe denk ik zo.
    Aantal jaren geleden een 40 GB iPod gekocht voor 380 euro toendertijd. Deze ging na ongeveer 2 maanden raar doen, harde schijf die blokkeerde. Ik opsturen, toen was ik nog tevreden over de service want ik had inderdaad vrij snel een nieuwe (tenminste dat dacht ik) iPod in m'n handen. Dit was anderhalve maand goed tot ik weer hetzelfde probleem kreeg. Uiteindelijk heb ik hem 4 keer moeten opsturen. Nadat de vijfde, ik vermoed telkens dezelfde met een klein beetje reparatie ofzo, net buiten de garantieperiode van een jaar na aankoop, ook al had ik hem pas 2 maanden na "reparatie" en kreeg ik doodleuk te horen dat hij dus niet onder garantie valt. Heb zelf een vervangende harde schijf erin gemonteerd en daarna geen problemen mee gehad, maar die service/reparatie stelt in mijn ogen helemaal niks voor.

    Heb ondertussen na die nu ook weer net een nano, aangezien die bediening toch wel ideaal is.
     
  10. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Weird.. ik heb nu een 100% nieuwe binnen gekregenof ze moeten heel sneaky al de apparatuur die aan de binnenkant van de mijne zat, in een nieuw hoesje hebben gestoken.. Maar dat lijkt me meer werk/duurder voor ze dan een nieuwe opsturen.. :+
    Daarbij komt, dat mijn echt stuk was, niet uitval oid, maar echt stukstuk..
    Maar jou verhaal is eigenlijk heel logisch, vervanging van apparaat verschuift de garantie niet, die blijft puur bij de eerste aankoop hangen.. Dat is altijd zo.
     
  11. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Dus je krijgt geen garantie op een reparatie?
    Dat vind ik dan weer raar, mja wist niet dat dat normaal was.
     
  12. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien heb je er wel recht op volgens consumentenbond ofzo, maar ik heb 4x mijn Playstation 1 (ja die oude) op moeten sturen vroeger, en de 5e keer moest het geld kosten, omdat t buiten de garantie van de eerste was..
    En ik heb dat met meerdere apparaten gehad..
     
  13. Uriel

    Uriel Active Member

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk ook niet dat het dezelfde was, maar ik weet zeker dat ik geeneen keer eentje met helemaal nieuw binnenwerk heb gekregen. Overigens is het veel goedkoper om een nieuw achterkantje/voorkantje om een iPod heen te doen dan een nieuwe op te sturen hoor.

    Verder vind ik het eigenlijk helemaal niet logisch, dat een produkt dat je net 2 maanden hebt, dat je bijna 400 euro kost, waarschijnlijk maar dat weet ik niet zeker dus al een keer kapot is geweest en gerepareerd, en geen garantie meer op krijgt. Ik zat er ook al een beetje op te wachten eigenlijk, hij hield het nooit lang vol tot ik zelf maar even aan ben gaan zitten.
     
  14. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Hmm.. Die Creative Stone (Plus), kan je die gebruiken zonder die klote mediasource software. Oftewel, kan je muziek overzetten via de 'explorer'.
    Wilde tot zojuist een Sony mp3speler kopen, maar daar moet je helaas SonicStage voor gebruiken. ALs ik iets wel haat is het extra software. Sorteren fo whatever hoef ik echt niet..
     
  15. Bram87

    Bram87 Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    2
    Even een vraag aan allle Creative gebruikers. :)

    Ik heb hier de Creative Zen Vision M liggen. Maar hebben jullie je Zen ook geregistreerd?? Ik krijg hier namelijk telkens een melding dat ik m'n Zen kan registreren.
     
  16. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Heb mijn Zen wel geregistreerd; zo hebben ze meteen je gegevens als er iets is met je Zen. Volgens mij moet je je ook registreren om updates/nieuwe firmware te downloaden (weet ik niet zzeker)
     
  17. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Voor updates/firmware is het niet nodig dacht ik. Heb het wel gedaan, toen m'n MicroPhoto kapot ging hadden ze meteen alle informatie over hem, ookal was er geen redden meer aan..

    En je krijgt die melding natuurlijk niet meer. :+
     
    Laatst bewerkt: 7 aug 2007
  18. Bram87

    Bram87 Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    2
    Dan zal ik me maar even registreren:)
     
  19. Midas-vb

    Midas-vb Active Member

    Berichten:
    262
    Leuk Bevonden:
    0
  20. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik ga denk ik ook maar de Meizu M6 (8 GB) kopen. Erg vette MP3-speler met echt een ongelofelijk lading features. Eerst wilde ik voor de Samsung YP-T9 (4 GB) gaan, maar die is in verhouding veel duurder en die Meizu bied nog 's veel meer ook. Bovendien ben ik erachter gekomen dat de Meizu eigenlijk gewoon een Samsung MP3-speler is. Da's helemaal bizar! Met geluid zat het ook wel goed wat ik zo hoorde, met name de bass en dat komt helemaal ten goede met m'n Sony MDR-EX71 in-ear hoofdtelefoon. Ik hoop alleen wel dat de FM-radio ook is versterkt, want bij m'n Samsung YP-T7 is dat wel het geval en bij m'n Samsung YH-J70 weer niet. Daar heb je totaal geen bass als je FM-radio gebruikt. Maar goed, die Meizu lijkt me wel wat alleen hoorde ik dat de besturing een beetje omslachtig is en video's afspelen in 18 FPS is ook een beetje jammer. Ik wil 'm eigenlijk gaan bestellen, maar ik kan niet echt kiezen of ik nou een zwarte of een witte moet nemen! 8)

    [​IMG]

    [​IMG]
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina