[dans] Jumpen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door mutantemile, 29 apr 2006.

  1. Vallandu

    Vallandu ***

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    DJ Coone - The Return is een machtig nummer maar om daar nou zo freaking op te jumpen..
     
  2. mega tuner

    mega tuner rossi the best

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
  3. lunachris

    lunachris VleermuisMan

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    jumpstyle zelf luister ik niet naar, tempo vind ik te laag. vind het er wel vet uitzien, blijft toch mooi om te zien om mensen als een malle uit hun dak te zien gaan.
     
  4. DvDongeren

    DvDongeren Active Member

    Berichten:
    196
    Leuk Bevonden:
    0
    Jumpen is al heel oud!

    Kijk maar is naar de clip Musical Youth - Pass The Dutchie \o/
    Zag hem net langskomen... Jumpennnnn!! 8)
     
  5. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
  6. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is het eerste nummer op de cd van explosive car tunning 11, valt meer onder de catogorie hardstyle.... wel een vet nummer:thumbs:
     
  7. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Jumpe is best vet :9, je kunt zegge wat je wilt, maar als je los wilt gaan in de club op wat hardstyle enso, vind ik jump beter dan wat de meeste dan doen :+, vooral als je met het een paar vriende staat te doen :)

    tis wel zo dat sommige mense je aan kijke, van wtf doe die gast, maar er zijn zat die je probere na te doen ;), ik kan het ook niet zolang volhoude, doe niet aan drugs weet je

    btw Ramon, lekker nummer :D
     
  8. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Ik moet zeggen als je het goed doet :) het best tof is. Ik zelf kan het niet, best jammer want om zo'n duojump te doen is echt wel gaaf :+
     
  9. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik word serieus depressief van die muziek
     
  10. Jest3r-NL

    Jest3r-NL Firefart

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar toch vind ik t apart waarom Ruthless & Vorwerk t nummer niet gewoon onder de alias waaronder hij in de dancescene is gebracht uitbrengen, namelijk Jeckyll & Hyde. De B-kant van de vinyl is trouwens ook fijn!:9

    Jump vind ik echt geweldig. Heel af en toe zelf op n feest mee bezig, maar dan alleen als er vrienden bij zijn die het ook kunnen. De muziek sluit ook bijna naadloos aan in mijn favoriete muziekstijl, en soms word er zelfs hardstyle gebruikt, en soms word er jumpstyle op hardstyle feesten gedraaid. Ik vind t tof:9
     
    Laatst bewerkt: 29 sep 2006
  11. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik houd totaal niet van de muziek, en ik vind dat jumpen er vrij debiel uitzien :p.

    Maar iedereen mag doen wat hij of zij wil om aan zijn trekken te komen, dus mij hoor je niet klagen. Een pit ziet er volgens velen ook belachelijk uit en daar houd ik dan weer van ^^.

    Tenzij het natuurlijk zoals ik dat ene bekende filmpje s'avonds laat en midden op straat is.

    /salute
     
  12. Edris

    Edris Gamechick

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind die duo jump dingen allemaal bucht. regelmatig op een rave zie je zo een groepje achterin. terwijl iedereen gewoon jumpt naar zijn stijl en goesting.

    Ik jump naar mijn stijl (germanstyle) en had vorig jaar op Qlimax en Reverze ook bekijks. iedereen springt hoe ie wil.
    in een gewone discotheek als iedereen het zelfde gaat dansen denk ik ook terug aan de jaren 60 dat iedereen zo hetzelfde deed gelijk in Grease bijv.
    vind het maar lomp.

    Als je gaat naar een rave of party ofzo dan ga je om je te amuseren en dan kan het me geen reet scheel dat mensen zouden kunnen denken dat ik spring als een achterlijke baviaan. Ik amuseer me tenminste :D

    En ik hou het gemakkelijk 9u vol zonder drugs... ;) gewoon een goede conditie hebben!
     
  13. The Messenjah

    The Messenjah Rotondés

    Berichten:
    687
    Leuk Bevonden:
    4
    jumpuh is fokking vet!!!!11
     
  14. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Dus trap je even een topic van bijna een jaar oud naar boven, met een bijzonder nutteloze reactie.

    Niet de bedoeling.
     
  15. The Messenjah

    The Messenjah Rotondés

    Berichten:
    687
    Leuk Bevonden:
    4
    Oh sorry!!!
     
  16. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    In mijn dorp, Schijndel, gaat iemand nou een groot jumpfestijn oid op te zetten om het Guiness Book of Records te halen. Wil die dat ze met 2000 man op de markt samen gaan jumpen.
     
  17. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    egt, wie wil da gaan doen dan
     
  18. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    'de zingende ondernemer' > uche uche kots kots <
     
  19. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    net alsof er 2000 mensen in schijndel gaan jumpen
     
  20. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat je met 700 mensen blij moet zijn.
     

Deel Deze Pagina