De mobiele telefoontjes thread [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 25 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Ik vind het design van beide telefoons niet mooi, maar dat is mijn mening. Als ik moest kiezen zou ik voor de U700 gaan.

2. Smankiy

Smankiy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok ik heb het nou maar gewoon op via een card reader erop gezet maar nou weet ik niet hoe ik die liedjes die ik daarop heb gezet in de mp3 speler kan krijgen, iemand de me kan helpen?

3. basovich

basovich Guest

maar dan heb je toch geen smsjes?? ik heb t-mobile relax 150 en heb 50 smsjes erbij gekocht omdat ik dacht dat die belminuten geen smsjes waren? is dat wel zo:9?

4. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bestel ik mn telefoon op vrijdag, komen ze vandaag langs... Weet iemand hoe dit verder gaat? Is er een kans dat ik alsnog morgen mn pakketje krijg? De leverancier is AMP Logistics.

5. basovich

basovich Guest

weet wel dat je 18+ moet zijn, en alle id's moet hebben die je hebt gebruikt om hem te bestellen;).

6. jackie brown JR

jackie brown JR Active Member

Leuk Bevonden:
    0

ik heb flex, volgens mij kan dan alles uit 1 bundel, zoniet, dan pech gehad :9

7. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zat laatst wat info te zoeken over de Samsung U700. Heb zelf een D600. Wat zijn nou precies de verbeteringen? De accu is een stuk minder goed, qua functies is er niet zo heel veel verschil en het internet + camera zijn beter.. valt me wel beetje tegen. Vooral die accuduur.. om over gesprekstijd nog maar te zwijgen.

8. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk:) Helaas, het pakketje komt nu maandag pas... Echt gaar dat die (onzekere, buitenlandse studente) de bestelling niet goed doorgeeft, moet ik voor dit weekend weer prepaid tegoed gaan kopen|:-

9. swordman

swordman Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    hallo ik ben van plan om een nieuwe telefoon te kopen ik zit een beetj te twijfellen tussen de volgende 3:
    SE: w810i
    SE: w610i
    SE: k550i

nu had ik ergens gelezen dt de w610i ook de cybershot van de k550 bevat maar ik kan dat nergens terug vinden weet iemand of dit zo is en zijn de foto's van de w610 net zo mooi als die van de k550 of duurt t langer voordat ze genomen zijn of iets?
    ik vind de camera een belangrijke functie hij moet snel een foto maken n niet zoals nu bij mijn samsung d900 dat t nog lang duurt (raad dus iedereen af om samsung te nemen wnat iedereen die k ken mt een samsung heeft wel iets met de camera en de slechte batterij)

nu weet ik dat de w serie van SE meer voor de muziek is en K meer voor de camera of maakt het niet zoveel uit kwa camera?

10. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Er zijn wat verbeteringen t.o.v. de U600, maar de accu blijft iets vreemds. Dat klopt! Er had er ook ergens iets gepost over de accu, want de U700 moet je veel langer opladen, maar is veel sneller leeg. Blijkbaar een geheel ander type batterij, maar in het voordeel is het niet. Check even mobile-review.com voor een uitgebreide review en vergelijking met de U600. ;)

De W810i is het oudste model en ik heb 'm zelf ook nog steeds. Echt een geweldig toestel en nu kun je 'm heel goedkoop op de kop tikken. De camera vind ik best goed en zeker bij voldoende zonlicht zijn de foto's van goede kwaliteit. Je moet natuurlijk niet teveel verwachten en dat hoeft ook niet want het blijft een telefoon. Maar goed, de W610i is een nieuw model en heeft dezelfde camera aan boord alleen dan zonder Auto Focus (automatisch scherpstellen) en dat is zonde, want dat maakt echt verschil. Ik ken iemand met de W850i en die heeft ook geen Auto Focus. Dat is goed te merken kan ik je melden. Voor de is de W610i een goed toestel en heeft wat nieuwe features. De K550i moet je zien als een low budget Cyber-shot toestel. Dit toestel heeft wel Auto Focus, maar de kwaliteit van de foto's verschilt niet veel van de W810i.

Check ook even mobile-review.com voor uitgebreide reviews en info!

11. swordman

swordman Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    op de site van van sony staat wel dat de w610 autofocus heeft http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=nl&lc=nl&ver=4000&template=pip3&zone=pp&pid=10747 automatisch scherpstellen staat er nem aan dat dat autofocus is maar maakt cybershot echt veel verschil of is het gewoon beter om dan de w610 te nemen zodat ik dezelfde camera heb als de k550 (zonder cybershot) maar dan met vet geluid

EDIT en op de simulatie van de telefoon op de site kan j ook autofocus instelle dus hb jij dan een vergissing gemaakt of probere ze je te naaien bij SE?

Laatst bewerkt: 19 aug 2007
  12. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Sorry, mijn fout! Het is namelijk een beetje verwarrend aangezien het ene model wel is uitgerust met Auto Focus en de ander weer niet. De W880i staat boven de W610i en heeft geen Auto Focus en zo zijn er meer modellen. Zonder Auto Focus koop ik geen toestel van Sony Ericsson!

13. Aremas

Aremas Kijk een Avatar

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem zelf ook. Moet zeggen dat ondanks de 200mhz procecssor je der prima op kunt gamen. (Ja besturing kan dilemma zijn :mad:)
    En dat ondanks de GPRS verbinding mobiel internet prima te doen is en je kun ook gewoon via Wifi internetten dat kan ook niet lang op ieder toestel :) En natuurlijk de mogelijk heden van Windows Mobile 6 (Te veel om op te noemen)

14. swordman

swordman Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    heb nog eens even verder gezocht en heb verschillende dingen gezien
    1: het schijnt dat de w610 (en volgens mij k550) verwisselbare covers hebbe maar ik zie dit nergens op de site van sony ericsson staan kan iemand dit bevestigen?
    2: ik lees ook dat je op de w610 de firmware van de k550 kan zetten en andersom iemand hier ervarin mee? maar dan blijft de lens toch even snel sluiten en de speaker wordt er dan bij de k550 toch niet beter op of wel?
    3: ik las ook ergens dat de lens van de w810 sneller sloot dan die van de k550 maar dit heb ik maar door 1 iemand horen zeggen dus wat ik hiervan moet geloven weet ik ook niet

in de winkel heb ik ook al verschillende dingen gevraagt maar die gast ging op de pc kijken naar de dingen die ik vroeg dus daar heb ik ook niet heel veel aan dan weet die dus netzoveel als ik

15. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb vandaag de d900i binnen, echt een lekkere telefoon, prima camera, geluid/mp3speler, fijne interface:)

Wat ik wel echt idioot vind, is dat de document viewer (om pdfs etc te bekijken op je telefoon) er gewoon uitgehaald is:mad: De d900 heeft deze functie wel, maar nu blijkt, ondanks dat er overal mee geadverteerd wordt, dat de d900i dit niet heeft:mad:

16. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Mijn mobieltje heeft het begeven, en ik heb even getwijfeld over een abbo of prepaid, maar aangezien ik zo'n beetje nooit bel/sms ga ik toch maar voor de prepaid. Ik denk dat ik maar voor de LG Chocolate ga. Die lijkt me erg vet.

17. swordman

swordman Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    ik ben er nu bijna zogoed als zeker uit dat ik de SE k550i neem maar een paar dingen zijn mij niet helemaal duidelijk in de winkels hebben ze nergens de witte versie en daar hebben ze m nog nooit gezien op internet als je dan kijkt is de witte versie veel goedkoper weet iemand hoe dit zit ? want het is toch alleen de kleur die anders is ? en het is tog mogelijk om er walkmen oordopjes in te doen ?

18. CocaBusiness

CocaBusiness Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gister de samsung U600 binnengekregen, erg leuk telefoontje. ik snap er alleen nog niet zo veel van|:-

19. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Heej ik heb nu de LG KG800 Chocolate, alleen zit ik met een probleem. Als ik een plaatje van de pc erop wil zetten (met bluetooth, want met dat kabeltje lukt al helemaal niet) en het plaatje is gewoon .jpg dan doet hij het niet. Dan geeft het mobieltje als je het plaatje opent de melding 'niet ondersteund'. Dit is ook als ik via bluetooth een filmpje van iemand gestuurd krijg.

20. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk is dat filmpje opgenomen in een ander formaat dan .3gp. De LG KG800 ondersteund namelijk (zoals de meeste telefoons) alleen .3gp filmpjes. Je kan toch wel zelf een filmje maken en deze bekijken? Dat hij .jpg niet pakt is wel raar te noemen. Probeer de extensie is .jpeg te maken en kijk is of hij die wel pakt.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina