Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 8] ‎

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 20 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jenamu6

    jenamu6 Active Member

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    En hoe denk jij dat ze zo rijk zijn geworden?
     
  2. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    ze zijn rijk geworden omdat iedereen in de wereld te beroerd was om MS-Dos commando's te leren.....

    Microsoft is er in gesprongen met windows......

    Ontopic maar weer :

    mijn xbox heeft geen enkel probleem vertoont sinds hij terug is.....
     
  3. Robuust

    Robuust Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach, Bill schenkt per jaar enkele miljarden aan goede doelen:).
    Neemt niet weg dat de 360 een enorme kostenpost voor MS is geworden. Waarschijnlijk hebben ze de XBOX toch te snel gelanceerd of hebben ze de slechte kwaliteit van het loodvrije soldeersel onderschat of wat dan ook de reden mag zijn. In het begin was de service nog supersnel (3 werkdagen een nieuwe) maar dit wordt steeds slechter. Dat heeft natuurlijk alles te maken met het aantal XBOX-en wat in omloop is. Wat mij echter vies tegenvalt van MS is dat een deel van de gerepareerde XBOX-en nog steeds niet goed is. Laten we hopen dat dit m.i.v. deze maand is afgelopen.
     
  4. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
  5. Gollem

    Gollem Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ben net weer terug gebeld door microsoft met de mededeling dat ze nog steeds geen bericht hebben van het service centrum omtrent mijn derde terug gestuurde 360 ( volgens ups 18-07 afgeleverd) en me dus ook weer niks kunnen vertellen over wanneer ik mijn 360 terug gaat krijgen, klasse service!
    Het is toch gewoon niet normaal dat als je al sinds 14 juni zonder zit andere consumenten hun xdoos binnen 7 dagen terug hebben terwijl ze 'm later opgestuurd hebben!
    Zodra ze wat weten hoe of wat gaat ie mij weer bellen, heb 'm gezegd dat hij de moeite kan sparen en me niet meer hoeft terug te bellen omtrent de status van mijn 360 daar het me eigenlijk niet meer interseert, ik zie wel wanneer ie terug komt en zodra de 360 terug komt ga ik 'm proberen te verkopen en anders eindigt ie op de zolder ofzo, want heb geen zin meer om te wachten tot ie weer kapot gaat en dat gaat ie gewoon, klaar het is voor mij nu echt einde verhaal microsoft.
     
    Laatst bewerkt: 17 aug 2007
  6. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Er staat op die site van device service home sinds net repair status: no pending repairs en voor de rest helemaal niets...

    Edit: Laat maar er staat alweer device received at service center.. zal wel foutje geweest zijn
     
    Laatst bewerkt: 17 aug 2007
  7. IJ$CO

    IJ$CO Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    3e maal retourtje Duitsland...

    Episode 1

    2-7 Xbox stopt ermee RoD
    3-7 contact met Microsoft
    3-7 Opgehaald door Ups
    12-7 Arrivee in Deutschland
    30 -7 Xbox terug.

    Fijn alles aangesloten blijkt dat ze m'n connectbutton voor de wireless controllers hadden gesloopt... (Dvd drive was hetzelfde)

    Episode 2

    1-8 Contact met Microsoft en opgehaald door Ups
    9-8 Compensatie gekregen spel Gears of war
    17-8 Xbox terug

    Fijn alles aangesloten ..........Taataa connectbutton nog steeds stuk.. briefje erbij dat ze de Dvddrive hadden vervangen en een uitvoerende test van 2 uur op m'n 360 er op los hadden gelaten.......(ik was na 5 seconden er al achter dat die button nog stuk was)

    Episode 3

    17-8 contact met Microsoft....................
     
  8. Jeroensky

    Jeroensky Active Member

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Biertjuh?!
     
  9. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Kom op Kassa nog een episode :).
     
  10. DarkFRL

    DarkFRL Active Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Raar die van mij staat er niet meer in als ik inlog op de site waar je kan kijken wat de status is.
     
  11. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    FUCK!!!!

    Ik start net mijn Xbox360 op, geeft die 3 rode lampjes aan! Ik support op bellen. Krijg ik te horen dat het systeem bij support eruit ligt en morgen terug moet bellen. Hij kon al wel vertellen dat hij gerepareerd moet worden. Net voor de release van Bioshock! Ben benieuwd hoe dit gaat aflopen en hoelang !
     
  12. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    Ja das inderdaad k*t ... ben hem ook net voor de release van Bioshock kwijt , en baal hier stevig van
     
  13. s-j

    s-j Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    nog steeds wacht ik op een label al 2 dagen...hopen dat hij het blijft doen tot de release van burnout paradise :mad:
     
  14. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wacht nu een volle werkweek inclusief een weekend op de stickers.. zelf al een keer gebeld, nieuw process aangemaakt, weer 3 werkdagen wachten, en weer niks.

    Mooi k*t, nou is het weer weekend en kan ik weer extra lang wachten... wat mankeert ze toch de laatste tijd? dit ging vroeger echt veel soepeler.
     
  15. Besman

    Besman Active Member

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    Kun je ze niet anders laten mailen ? als ik alles zo hoor is microsoft een beetje aan het kloten deze week, en ik denk dat ik ervoor net geluk ofzo heb gehad
     
  16. Barto360

    Barto360 Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Allemaal ff juigen, mijn Xbox is nu precies 2 maanden en 1 week weg. Vandaag weer opgebelt, ze gaan nu contact opnemen met het service centrum, en ze vinden het niet normaal ( Duh )

    Ik hoop dat die van jullie sneller terugkomt en dan misschien het ook weer goed doet want ik sta hier te janken :'-(

    En kom ik er net achter dat die k**tzakken ook nog 18 euro voor xbox repairs hebben afgeschreven op me vaders creditcard, nog maar een keer opbellen dus. :mad:

    Suc6 voor iedereen die ze boxje nog niet terugheeft!!
     
  17. flippy

    flippy Active Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn (tweede) xbox 360 is net weer overleden, net de supportlijn gebeld en ik was zo verbaast dat ik al na 1 minuut een medewerker aan de lijn kreeg dat ik 'm in eerste instantie niet eens hoorde: ''hallo? hallo?'' , oh hallo:+.
    Maar 't was moeilijk om hem te verstaan want hij sprak echt met zo'n turks accent en hij sprak ook nog heel zacht. Referentie nummer kwam pas bij de 4e keer herhalen echt goed door. Ik vraag me af of die nou al m'n gegevens wel goed heeft ingetypt en of die mijn e-mail adres ook goed heeft doorgekregen. Maarja daar kom ik over 3 werkdagen dan wel achter.:b:

    EDIT: Ik heb m'n mail nu al binnen, het heeft dus maar een paar uurtjes geduurt, erg snel zeg. Nu nog wachten tot maandag want dan kan ik ups pas bellen
     
    Laatst bewerkt: 18 aug 2007
  18. Barto360

    Barto360 Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat wij dezelfde medewerker heb gesproken, hij kon pas na 3 keer me naam goed horen :x :+

    ff nog voor de rest hier, als je belt en ze zeggen dat je wel een keer terug wordt gebelt, mijn ervaring leert dat dat toch niet gebeurt ( Nu 3 keer niet gebeurt ) dus alleen als het niet anders kan :)
     
  19. II DDE II

    II DDE II Skilled&Sexy

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    Kheb ook no pending repair boellie, die van ons werd op dezelfde dag opgehaald en afgeleverd. Hopen dat ze hem snel opsturen dan want dat zou moeten betekenen dat hij gerepareerd is!
     
  20. Gollem

    Gollem Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben al 2 keer terug gebeld door die mongolen, elke keer met loze mededelingen mdat ze niet weten wanneer ie terug komt terwijl mij een nieuwe is beloofd dus weet niet wat er zo moeilijk is aan het opsturen van een nieuwe xbox? ( maar daar weten ze ineens niks meer van) daarom ook maar gezegd dat ie me niet meer moet bellen, zie 'm wel verschijnen.
    Het is gewoon 1 grote bende daar bij microsoft.
     
    Laatst bewerkt: 18 aug 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina