Nou ben net weer terug gebeld door microsoft met de mededeling dat ze nog steeds geen bericht hebben van het service centrum omtrent mijn derde terug gestuurde 360 ( volgens ups 18-07 afgeleverd) en me dus ook weer niks kunnen vertellen over wanneer ik mijn 360 terug gaat krijgen, klasse service!
Het is toch gewoon niet normaal dat als je al sinds 14 juni zonder zit andere consumenten hun xdoos binnen 7 dagen terug hebben terwijl ze 'm later opgestuurd hebben!
Zodra ze wat weten hoe of wat gaat ie mij weer bellen, heb 'm gezegd dat hij de moeite kan sparen en me niet meer hoeft terug te bellen omtrent de status van mijn 360 daar het me eigenlijk niet meer interseert, ik zie wel wanneer ie terug komt en zodra de 360 terug komt ga ik 'm proberen te verkopen en anders eindigt ie op de zolder ofzo, want heb geen zin meer om te wachten tot ie weer kapot gaat en dat gaat ie gewoon, klaar het is voor mij nu echt einde verhaal microsoft.
Laatst bewerkt: 17 aug 2007