1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] [PC] Crytek's Crysis

Discussie in 'Games' gestart door baszs, 24 jan 2006.

  1. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Hoef hem niet op High te spelen :) speel trouwens wel op 1440x900.
     
  2. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Ik ga hem op 1680x1050 op high spelen, no matter what! Dan maar nog wat extra geld uitgeven :+
     
  3. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik ga hem ook op high (proberen te) spelen op 1680x1050.

    E6600
    2GB RAM
    8800 GTX
     
  4. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Damn wat komen deze maanden veel top games uit!, 13 september zou de game in de winkels moeten liggen?

    Ik hoef de game trouwens niet perse op max te spelen. Op medium is ook goed, als hij maar lekker loopt en vloeiend. Dat vind ik het belangrijkste :)
     
  5. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    16 november.
     
  6. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Hmm, ik dacht het gezien te hebben in het foldertje van Dynabite :9 Of hun moeten het fout hebben, of ik verkeerd gezien.
     
  7. Xbox360boy

    Xbox360boy Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad zag van de week ook die folder,zal wel tof zij natuurlijk:thumbs:.Eigenlijk zouden ze gewoon moeten zeggen wat je voor crysis exact nodig hebt voor een reso van 1680X1050,zo geven ze men duidelijkheid.
     
  8. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Ik heb Crysis in Leipzig gespeeld en damn wat een game, ik weet weer waarom ik een nieuwe Pc hiervoor ga kopen. De AI is echt van topniveau en ik hoef niet eens over het grafische gedeelte te beginnen.
     
  9. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Laatst bewerkt: 28 aug 2007
  10. Xbox360boy

    Xbox360boy Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    0
    Crysis singleplayer demo verschijnt op 25 september:thumbs::thumbs: meld EA.\o/Toeval of niet samen met de wereldwijde release van Halo3
     
    Laatst bewerkt: 28 aug 2007
  11. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Dan heb een de full game al een heel eind uit waarschijnlijk \o/;)
     
  12. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
  13. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik zat net ineens te bedenken dat ik in de release trailer ook november had gezien.. damnit :'-(

    Ik loop morgen wel even bij de Dynabite binnen :emo:
     
  14. Hero of Dragons

    Hero of Dragons Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben echt erg benieuwd naar wat Crysis nou exact nodig heeft om alles high(zover mogelijk)op 1280X1024 resolutie te spelen?Ik zelf denk dat je zeker een middel Klasse Dual core nodig hebt en op zijn minst een Nvidia 7900 serie moet hebben of een 1900 van ati.Tuurlijk speel ik hem liever straks op 1680X1050,met mijn e6850,2gb en een 8800GTS 640mb.
     
  15. Nickromancer

    Nickromancer Active Member

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    Beetje raar dat ze niet de preciese systeem eisen weten. De demo komt al 26 sep. Ze kunnen alleen maar zeggen: op een 4 jaar oude game pc kun je hem spelen :confused: Wtf mopet ik daar mee.
     
  16. Hero of Dragons

    Hero of Dragons Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind ik ook,zeg gewoon wat er nodig is.Bioshock viel best meej,ik hoop ook dat voor Crysis.
     
  17. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Bioshock viel heel erg mee, en ik denk ook wel voor crysis eerlijk gezegt, alleen met dx10 enabled (wat ik niet kan en echt super is :<) is hij denk ik een stuk zwaarder.
     
  18. Hero of Dragons

    Hero of Dragons Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt denk ik ook.Vooral het geheugen,en de grafische kaart zal erg belangrijk zijn.Geheugen voor de grootste omgeving,en de grafische kaart voor de grafische effecten zoals motionblur ect.
     
  19. Nickromancer

    Nickromancer Active Member

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben echt benieuwd naar die demo, en ook of ik hem goed kan draaien. Spreekt jullie dat bevroren gedoe aan, en al die aliens en shit? Zoals ik het nu zie in die filmpjes lijkt me veel leuker om tegen huurlingen (of wat het ook zijn) lekker op een tropische setting te knallen.
     
  20. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Naar de aliens kijk ik niet echt uit, maar over het bevrozen gebied kan ik m'n mening nog niet geven. We hebben er namelijk nog niets van gezien.
     

Deel Deze Pagina