Damn wat komen deze maanden veel top games uit!, 13 september zou de game in de winkels moeten liggen? Ik hoef de game trouwens niet perse op max te spelen. Op medium is ook goed, als hij maar lekker loopt en vloeiend. Dat vind ik het belangrijkste
Hmm, ik dacht het gezien te hebben in het foldertje van Dynabite Of hun moeten het fout hebben, of ik verkeerd gezien.
Inderdaad zag van de week ook die folder,zal wel tof zij natuurlijk.Eigenlijk zouden ze gewoon moeten zeggen wat je voor crysis exact nodig hebt voor een reso van 1680X1050,zo geven ze men duidelijkheid.
Ik heb Crysis in Leipzig gespeeld en damn wat een game, ik weet weer waarom ik een nieuwe Pc hiervoor ga kopen. De AI is echt van topniveau en ik hoef niet eens over het grafische gedeelte te beginnen.
http://www.gametrailers.com/player/usermovies/99424.html?playlist=featured zwanzig minuten Crysis auf GC 2007, op de taal na best interesant om te zien hoe het eruit ziet op DX9.
Crysis singleplayer demo verschijnt op 25 september meld EA.\o/Toeval of niet samen met de wereldwijde release van Halo3
Ik zat net ineens te bedenken dat ik in de release trailer ook november had gezien.. damnit Ik loop morgen wel even bij de Dynabite binnen
Ben echt erg benieuwd naar wat Crysis nou exact nodig heeft om alles high(zover mogelijk)op 1280X1024 resolutie te spelen?Ik zelf denk dat je zeker een middel Klasse Dual core nodig hebt en op zijn minst een Nvidia 7900 serie moet hebben of een 1900 van ati.Tuurlijk speel ik hem liever straks op 1680X1050,met mijn e6850,2gb en een 8800GTS 640mb.
Beetje raar dat ze niet de preciese systeem eisen weten. De demo komt al 26 sep. Ze kunnen alleen maar zeggen: op een 4 jaar oude game pc kun je hem spelen Wtf mopet ik daar mee.
Bioshock viel heel erg mee, en ik denk ook wel voor crysis eerlijk gezegt, alleen met dx10 enabled (wat ik niet kan en echt super is :<) is hij denk ik een stuk zwaarder.
Klopt denk ik ook.Vooral het geheugen,en de grafische kaart zal erg belangrijk zijn.Geheugen voor de grootste omgeving,en de grafische kaart voor de grafische effecten zoals motionblur ect.
Ik ben echt benieuwd naar die demo, en ook of ik hem goed kan draaien. Spreekt jullie dat bevroren gedoe aan, en al die aliens en shit? Zoals ik het nu zie in die filmpjes lijkt me veel leuker om tegen huurlingen (of wat het ook zijn) lekker op een tropische setting te knallen.
Naar de aliens kijk ik niet echt uit, maar over het bevrozen gebied kan ik m'n mening nog niet geven. We hebben er namelijk nog niets van gezien.