@ Pim Smeets: Wat een fantastisch 'hok'. Grootste vooruitgang zal voor jou echt een 720p beamer zijn. Ik raad je trouwens nu aan de beamer via vga aan te sluiten zodat je je native resolutie kan kiezen.
Wat betreft het scherm is dit misschien een optie voor je:
http://www.fotocentraal.nl/nieuws.php?id=423
Deze verf moet praktisch elk doek qua kwaliteit overtreffen. Echter het aanbrengen is wel een zeer intensieve klus.
Eigen situatie: heb gisteren de lamp op gehaald! Moest ook nog alle boxen ed opnieuw aansluiten met mijn nieuwe kabels en dat was ook niet het minste werk achter allerlei kasten langs ed.
De lamp ga ik straks in de beamer zetten. De verkoper vertelde mij dat zij het in 'slechts' een half uurtje deden!! Schrok ik toch behoorlijk van, want voor een leek moet het dan helemaal een behoorlijke klus zijn, helemaal als je beseft dat het gaat om een lamp vervangen. Hoop ook echt dat ik het voor elkaar krijg.....
edit: De lamp is vervangen en het stelde echt niks voor! Schrok wel bij het uitelkaar halen. Blijkbaar was de beamer door de verbouwing toch allerlei rondzwevend stof ed gaan aantrekken, de hele binnenkant zat er helemaal onder! Ik vraag me ook echt af of het wel nodig is geweest om er een nieuwe in te zetten en van binnen goed schoonmaken niet voldoende was geweest. Echter de importeur was zo stellig. Ik ga het echter niet uitproberen. Ik hou beide lampen en ga nu de komende lange tijd genieten van de nieuwe lamp. Misschien dat ik ooit eens die oude weer kan gebruiken.
Laatst bewerkt: 24 aug 2007