1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] [Deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 1 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Black Bullet

    Black Bullet Registered Joezer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Voetbal is niet eerlijk. :'-(
     
  2. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Hoezo niet eerlijk? Slavia heeft verdient gewonnen.
     
  3. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Van Basten?? Nee dank je. Doe mij Guus Hiddink maar. Of anders Co of Frenkie.
     
  4. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Verdiend gewonnen??? Dat ben ik toch echt niet met je eens. Ajax had veel meer balbezit en meer kansen. Slavia was alleen gevaarlijk met de counter.
     
  5. Ariebaa NL

    Ariebaa NL Feel Free

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    Het was ook niet zo heel erg serieus bedoeld;)
     
  6. Black Bullet

    Black Bullet Registered Joezer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Ajax heeft toch 4 kansen onbenut gelaten.
    De 2e helft regeerde Ajax.
    Op z'n minst 1 had er toch echt wel in gekund.
    Daarna zou Ajax ongetwijfeld de boel op slot gooien. Maargoed, het heeft niet zo mogen zijn.
    Over het algemeen vond ik Ajax toch echt de betere op het veld. Dat ze dan zo onderuit gaan is toch echt jammer.
     
  7. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Ajax speelde totaal ongeïnspireerd, zonder enige moed of lef. Geen fatsoenlijke opbouw, maar de lange bal spelen.

    Verdiend gewonnen is misschien wat overdreven, maar Ajax verdiende het ook gewoon niet met dit spel.
     
  8. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Slavia heeft "verdiend" gewonnen, omdat zij speelden om te winnen. Ajax had een overwicht omdat ze (theoretisch) veel beter materiaal hebben. Als ze er dan bij gaan lopen als een stel overgewaarde voetballers, met een metaliteit waar alleen Van Basten vrolijk van wordt, dan verdien je het niet.

    Het is gewoon niet om aan tezien....


    Dat dus :)
     
  9. Black Bullet

    Black Bullet Registered Joezer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het met je eens dat Slavia meer met het hart speelde.
    Maar daar tegenover staan wel de mooie combinaties en kansen die Ajax heeft gekregen.
    En als er dan een 37-jarige keeper de dag van z'n leven heeft krijg ik wel een bittere nasmaak na deze wedstrijd. :mad:
     
  10. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Henk ten Cate ontslaan is nog dommer dan het niet behalen van de CL. Ten Cate is gewoon een toptrainer die 2x op rij pech heeft gehad. Tegen Kopenhagen misten we in de tweede wedstrijd legio kansen en werden we uitgeschakeld door een uiterst ongelukkig eigen doelpunt. Slavia krijgt in twee wedstrijden 4 serieuse kansen en schiet er drie in, terwijl Ajax van 20 er maar eentje van scoort. Dat ligt dan allesbehalve aan de trainer. Als hij zèlf in de spits stond, okay. Maar dit is gewoon pure pech.

    Ajax heeft met Ten Cate nog altijd de beste trainer sinds Van Gaal. Het is helaas alleen pech wat Ten Cate achtervolgd, en niet de onkunde.
     
  11. Black Bullet

    Black Bullet Registered Joezer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit kan je naar mijn mening Ten Cate inderdaad niet aanrekenen. Hopelijk houden we het lekker lang uit in de Uefa Cup en worden we (dan maar ;)) kampioen.
     
  12. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Helaas zijn er duizenden supporters die dit niet zien. Verwacht zondag maar spandoeken met spreuken over Ten Cate en bestuur.
     
  13. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Hou alsjeblieft op met die "Ten Cate moet weg" teksten..
    Volgende week winnen we met 20-0 van Groningen :+

    Edit:/ t gaat snel hier:+
     
  14. Ariebaa NL

    Ariebaa NL Feel Free

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    Slavia heeft vanavond imo verdiend gewonnen, als je toch zeker 10 goede kansen(over 2 wedstrijden) krijgt en je weet er maar 1 te scoren, dan heb je dat aan jezelf te danken, dan heb je dus terecht verloren.

    Edit: ow dit was geloof ik al gezegd:+
     
    Laatst bewerkt: 29 aug 2007
  15. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Lekker bezig ajax.
     
  16. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Het overwicht+gemiste kansen+pech weegt wat mij betreft niet op tegen de mentaliteit. Iedereen kloot maar wat aan en loopt erbij als een zoutzak. En daar mag je toch de trainer op aanspreken?

    Ik wil de uitslag niet weten als we tegen een Europese topclub (AC Milan) hadden moeten spelen, die vol gas zouden geven. Dan had Stekelenburg wel 10x mogen vissen.

    Metaliteit was in Amsterdam kut, en dat was het vanavond in Praag wederom.

    Zowel Kopenhogen als Praag hadden beiden niet mogen kwalificeren ten koste van ajax.
     
  17. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Co zal denk ik komend seizoen wel komen, dit Qatar avontuurtje zal denk ik een 1 jarige grap worden om zijn bankrekening te spekken en wat tijd te verdrijven.

    Over Ajax, wat een beroerdigheid. Één groot brok ellende. Suarez weer een 100% kans maar schiet hem niet goed in, en dan krijg je dit. Of eigenlijk 2 100% kansen, met die bal meegerekend die hij weer op wonderbaarlijke wijze wist over te pegelen. Dit soort grappen kunnen wel in de Eredivisie, maar in de CL is dit funest, ookal speel je tegen een clubje als Slavia Praag. Huntelaar miste weer die scherpte, wel een goede inzet maar het kwam er toch niet helemaal uit. Colin was helemaal beroerd al liet de rest van de verdediging ook genoeg te wensen over. Heitinga speelde een degelijke wedstrijd, toch nog een lichtpuntje.
     
  18. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    www.afca.nl

    Zijn ze ook al bezig.

    Ik hou het op woedeimpulsen...Als we straks toch nog succes boeken dan hoor je er niemand over.
     
  19. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    [​IMG]

    Wat ben ik er ziek van zeg..



    ..

    ..

    Heb echt zin om gewoon een hele pagina vol te kladden over wat ik van deze wedstrijd vind maar dat vind ik het gewoon niet waard. Dit Ajax moet zich schamen, diep diep schamen.
     
  20. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Triest...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina