1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

MP3-spelers! [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 25 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Nou ik wel en ik kan je vertellen dat de geluidskwaliteit van de Meizu Miniplayer vele malen beter is als die van een iPod en andere MP3/4-spelers. Bovendien heb je ongelofelijk veel instelmogelijkheden en vooral de bass kun je oneinidig tunen.
     
  2. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb sinds ik er de eerste keer mee werkte al een hekel aan het programma. Ik vind het zoiezo al lomp dat ik niet gewoon kan slepen zoals ik het wil als ik zon apparaat koop. En ten tweede moet zo'n programma toch gewoon gebruiksvriendelijk zijn? Ik vind het totaal niet gebruiksvriendelijk, onduidelijk en gewoon slecht. Dat is mijn mening, de meeste zullen vast prima overweg kunnen met Itunes, en geen behoefte hebben aan de vrijheid om gewoon te kunnen slepen. Ik heb dat wel, geen Itunes, geen Ipod. Ik vind zelf dat er betere alternatieven op de markt zijn voor minder geld.

    Haha, die hyves had ik al bekeken, maar niet gezien dat hij gewoon op de achtergrond stond. Bedankt. Ik heb nu zelf Sony MDR-Q22 ('s). Prima oordoppen maar vind ze na een lange tijd veel plezier van gehad te hebben er een beetje lomp uit zien. Ik wil dus of echt goede in-ears, of een Sennheiser met nekband. Ik vind die oordoppen altijd zo eng zitten in je oren. Ik moet denk ik maar is in-ears proberen, hopelijk heb ik daar betere ervaringen mee.

    Op de Ipod Nano kan je toch geen video's afspelen zoals je dat op een Meizu kan? Of wel? Lijkt mij iig een overweging.
     
  3. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    De nieuwe iPod Nano ondersteund wel video.

    [​IMG]
     
  4. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik vind ipod altijd al een schraal geluid hebben,erg blikkerig. En dat het aan je oordopjes ligt ben ik het niet altijd mee eens,want heb hetzelfde nummer op mijn Cowon D2 geluistert en op ipod video met dezeflde oordopjes en geloof mij: Die cowon ownt hem hard.
     
  5. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je die 2 naast elkaar gehouden? En is het verschil dan echt zo groot?

    Nog een voordeel van de Meizu is het grotere scherm. Zit er trouwens een wekker + uitbreidbaar geheugen op?

    Maarre, iPod heeft wel weer een goede naam (leuker om mee aan te komen op school hé).
     
  6. Midas-vb

    Midas-vb Active Member

    Berichten:
    262
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je het daar voor doet is wel redelijk zielig ;)
     
  7. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Mja, dat vind ik niet. Een mobiel koop je toch ook niet puur op gebruiksvriendelijkheid?
     
  8. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Het is wellicht tacktischer om te zeggen dat je het doet om het moderne design of whatever. Ik begrijp het enigzins wel denk ik. Zelf zou ik em kopen voor de grappige interface en mogelijkheden enzo (= niet starbucks meuk.. dat is gewoon lachwekkend)
     
  9. Midas-vb

    Midas-vb Active Member

    Berichten:
    262
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies, als je hem enkel koopt omdat het een iPod is en je er dan mooi op school mee kan patsen..
     
  10. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat was misschien beter geweest........ maar dat komt uiteindelijk toch neer op wat ik zei hierboven:+.

    Maarrr, welke van de 2 zouden jullie kopen? iPod Nano of Meizu Miniplayer?
     
  11. Stridone

    Stridone Active Member

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    Meizu Miniplayer, by far. Als je een iPod koopt omdat het "stoerder" is op school ben je tamelijk kansloos. -_-
     
  12. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik koop juist eerder een Meizu om mij te onderscheiden van de Ipod gebruikers. Ik vind zie het hele stoere gebeuren aan een Ipod niet, kan aan mij liggen. Sommige mensen vinden witte-apple-oordoppen gaaf enzo. Snap ik wel, doe ik niet aan mee.
     
  13. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, het verschil is aardig groot. Ik verbaas me nog steeds over de geluidskwaliteit van de Meizu Mini Player en je hebt een zee aan instellingen. Alles is te finetunen! Op de Meizu Mini Player zit geen wekker, maar ze blijven de firmware updaten dus wellicht komt dat nog. Het geheugen is niet uitbreidbaar, maar ik heb zelf de 8 GB versie wat voor mij meer dan genoeg is. Ik heb een hele lading muziek, foto's plus een complete filmcollectie erop staan en ik heb nog geheugen over! ;)
     
  14. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je gelijk in:). Ik heb ook besloten dat ik voor de Meizu ga... en dan die:_O_

    [​IMG]

    http://www.gadgetzone.nl/nieuws.php?id=4094

    Is dat weer een andere dan de Meizu M6 SE?
     
  15. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Dat is dus de SL (Slim) welke kleiner, platter en lichter is. Verder ondersteund het dus APE, is het display verbeterd (grootte, kleur en kijkhoek), is de batterij vervangen en deze versie is voorzien van een nieuwe soundchip voor een nog betere geluidskwaliteit plus een sterkere output (690mV).
     
    Laatst bewerkt: 7 sep 2007
  16. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Eh gasten, ga volgende week 3.5 maan reizen in het buitenland. Ik wou daarvoor een kleine MP3 speler kopen. Vind het vooral fijn om muziek te luisteren tijdens het sporten.

    Daarom lijk de Ipod Shuffle mij wel iets. Lekker klein en licht. Wat zijn de ervaringen daarmee? Hebben jullie nog aanraders?

    Hoe werkt het overzetten van muziek bij een ipod? Moet dat persee met Itunes?

    Alvast bedankt.
     
  17. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet jij waneer die in nl komt?
     
  18. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Ik had ooit een ipod 20gig maar sindsdien hoef ik er niet meer aan. Apple heeft alles zo dichtgetimerd dat het gewoon niet leuk is. Alléén iTunes gebruiken, steeds quicktime moeten installeren, elke keer als je het opnieuw installeert of verplaats van computer moet je alles weer opnieuw doen.

    En dan kon ik me playlist niet eens shuffelen.. niet dat er ooit bruikbare updates ofzo uitkomen, waarmee je bijvoorbeeld .ogg ofzo kunt afspelen.

    Nu heb ik gewoon een walkman phone, en dat is een verademing. Ik kan gewoon alles slepen, geen gezeik. Geen log poep programma ala iTunes. Gebruik gewoon media player huppa! iPod is eigenlijk alleen voor de heb. Omdat het er zo mooi uitziet en iedereen zegt dat het geweldig is. Inmiddels ben ik erachter dat het ten eerste véél te duur is, ten tweede is Apple nog erger met vendor lock-in dan Microsoft en kan je dus echt NIETS anders met het ding, officiele oordopjes met afstandbediening? Doet u maar 60 eurotjes. nieuwe dock? Ook niet goedkoop, om over het leren ipod hoesje maar te zwijgen, 100 euro? Zijn ze gek ofzo. Alternatieven zijn er niet, alleen met iTunes te gebruiken en daarvoor moet je weer Quicktime geinstalleerd hebben staan.

    Dat moest er even uit :) touch is leuk overigens, maar zoveel geld ga ik niet dokken voor een 8gb spelertje waarvan ik weet dat hij weer helemaal potdicht zit. Als je er nou zelf applicaties op kon zetten ok, of op een andere manier kon wifi'en. Maar nee, het is weer alleen met iTunes, en alleen Apple aproved applicaties. Google maps hebben ze er ook maar alvast uitgesloopt.
     
  19. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik ga over 2 weken naar china mischien dat ik daar zon meizu koop. Echter heb ik dan zeker wel alles is het chinees. Of kun je dat met firmware of zo fixen?
     
  20. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Je hebt gelijk betreft het hele Ipod/Apple gebeuren. Het is op bepaalde vlakken gewoon schandalig. Er word echt misbruik gemaakt op de Ipod fan.

    Desondanks lijkt mij zo'n Touch ook wel wat. De mogelijkheid om meer te kunnen doen dan muziek en film is wel leuk. Sowieso zal de homebrew wereld hiervoor ook wel opgang komen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina