[XOne] 2 Xboxen tegelijk in 1 huis met NAT op open? HOE?

Discussie in 'Games' gestart door SmsSlet, 10 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SmsSlet

SmsSlet Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Okay, wij zijn inmiddels zo ver dat we besluiten om 1 Xbox gewoon het huis uit te zetten (maw: verkopen) omdat nog niemand ons dé gouden tip heeft gegeven hoe wij 2 Xboxen tegelijk op Live krijgen met de NAT op open.

Is er uberhaupt al eens een router die dit aan kan?

We hebben al vele opties geprobeerd en hebben momenteel een Linksys router maar daarmee lukt het ook niet.

Op de router hangen overigens ook nog een pc en een laptop, beide voorzien van internet verbinding.

Noem gewoon de naam van een router waarmee bovenstaande gagarandeerd lukt en ik ben je eeuwig dankbaar.

Oh ja, mag c.q. moet gewoon een kabeltje aan vast hangen dus geen draadloos gebeuren.

2. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Je had het beste eerst even kunnen kijken in het 'NAT-topic' maar ik heb precies hetzelfde probleem, ook een Linksys router en iedere keer als er een tweede Xbox aanstaat dan staat NAT op Strict. Van NAT op Enable zetten en poorten openen tot IP-adressen aanpassen en de modem instellingen wijzigen, niks lijkt te helpen en dat terwijl de router het wel aan zou moeten kunnen.

3. berendhaan

berendhaan Forum sjonnie

Leuk Bevonden:
    0
    Van sommige routers is de UnPn service brak en krijg je het gewoon niet aan de praat.

Ik heb het gehad met mijn draadloze router(Linksys WRT54G) daar kon ik niet met 2 xboxen op live.

Met mijn SiteCom router wil het echter wel.

4. SmsSlet

SmsSlet Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb jij een draadloze router of eentje met kabels?

Iemand die ik ken van Xbox heeft nl. ook verteld dat het met een SiteCom (zelfs een goedkopere uitvoering van 35 euro) wel moet lukken. Ik wil echter heeeeeeel graag weten welk model ik moet gaan aanschaffen (dit is nl. echt onze laatste poging)...

5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    we gaan hier verder :)

er is geen garantie dat je dit probleem oplost dit ligt vaak aan de provider, modem, router

hangt van de router af en ik heb meer info nodig.. lees ook deze startpost welke info je moet opgeven: Belangrijk: Xbox Live Vragen [Deel 3] - Korte vragen/Connectie problemen?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina