1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Metal Gear Solid verfilmd

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door AgentSmith, 13 sep 2007.

  1. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Christian Bale = Snake

    In de laatste editie van het Britse Nuts magazine staat een interview met Christian Bale, waarin hij verklaart dat hij de rol van Solid Snake op zich zal nemen. Zoals bekend staat er momenteel een film van Metal Gear Solid op de planning, die in 2009 het daglicht moet gaan zien.

    Christian Bale vertolkte eerder de rol van Batman in Batman Begins en de nog uit te komen opvolger The Dark Knight. Verder zagen we hem ook in films als Equilibrium, American Psycho en The Prestige opduiken.
     
  2. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Goede acteur ja, nu maar hopen dat het een uitzondering word in het game movie genre, en dat hij zich kan aansluiten achter/voor Silent Hill.

    Ben benieuwd, aan de acteur zal het niet liggen in iedergeval.
     
  3. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Aan de acteur zal het zeker niet liggen, want Christian Bale is een hele goede acteur. In Batman Begins was hij echt super. Ik hoop dat het een toffe film word. Met de MGS serie en Christian Bale als uitgangspunt mag je toch wel verwachten dat het wel goed komt, maarja je weet het nooit met gameverfilmingen.
     
  4. Beowulf

    Beowulf Intellectual Killer

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    1
    Damn, Christian Bale is één van mijn favoriete acteurs. Ik denk dat hij qua stem, charisma, uiterlijk en acteertalent een hele goede snake kan zijn. Het spel is zo goed dat deze film gewoon niet mág mislukken.
     
  5. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
  6. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    Goeie keuze! Bale is echt een prima acteur! met een typisch snake hoofd.
     
  7. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    vind dat david hyter(de stem van snake) de voice cast zou moeten doen. die stem maakt snake ook gewoon!
     
  8. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat Uwe Boll de film niet maakt, zo wel dan is het bij voorbaat al een flop.
     
  9. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Christian Bale niet de best Snake, omdat ie lang niet een rauw genoege stem heeft. Qua "look" zit het wel snor.
     
  10. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Kan het niet over een wat oudere Snake gaan en dan Kurt Russell als Snake nemen?
     

Deel Deze Pagina