Heej Gasten, voor iedereen die mij nog niet kent ofso. Ik ben de One and Only Nemo!!! jeweetzelluf swa :b: aka HaloGod aka Owner aka Prosniper... Maar ff zonder gekkigheid
Mijn account is nu iTz I BeReTTa, mijn vorige accounts waarmee ik Halo 2 heb gespeeld zijn: NemoMeMeliorEst en NemoSnipsNubs en L2k I DefQon. Dat was het wel zon beetje
Ik heb Halo 3 nog niet besteld ofso, enne ik denk niet dat ik hem bij de release ga halen, heb op het moment andere dingen waar ik mijn geld aan uit moet geven
. Dus ik zie wel wanneer ik hem koop, OF ik hem wel koop
. Maarja jullie zijn allemaal zo enthousiast aan het praten over een clan enzo, en tja zonder mij zijn jullie natuurlijk nergens, ik weet het. Dus ik zal dat k*tspel wel weer moeten kopen
En nee Towel, ik ben niet te dom, kwilde gewoon het jaartje over doen, mooie vrouwen snapje
PS: De eerste maand houd ik het bij bier zuipen ok? Dat gamen komt later nog wel
PS2: Ik vind S2 echt super lelijk voor de namen
het moeten 3 letters zijn, anders ga ik niet akkoord
. Neej maar ff serieus, ik vind 1 cijfer en 1 letter echt super lelijk. Ciao
PS3: Kunnen er een paar gasten zich misschien voorstellen, die ook in de clan zitten? Want ik ken bijv Silencer niet en Niels7Noober zegt mij ook niets
. Wel eens gehoord dattie vet slecht was, dusse stel je maar voor aan mij
Towel en SwitchBlade en Anton ken ik natuurlijk wel. Die waren altijd net iets minder dan ik, vooral Anton
Klik om te vergroten...