1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

TsS, Skilled and Sexy

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Towel, 20 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. IX SilenceR XI

    IX SilenceR XI Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is dat voor iets lelijks dat je tag niet met een cijfer kan beginnen. moeten we dan weer I2SI doen dat is lelijk man!!!

    Don van harte gefeliciteerd!!!!
     
  2. NemoMeMeliorEst

    NemoMeMeliorEst !!NopeIsDope!!

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Heej Gasten, voor iedereen die mij nog niet kent ofso. Ik ben de One and Only Nemo!!! jeweetzelluf swa :b: aka HaloGod aka Owner aka Prosniper... Maar ff zonder gekkigheid :+ Mijn account is nu iTz I BeReTTa, mijn vorige accounts waarmee ik Halo 2 heb gespeeld zijn: NemoMeMeliorEst en NemoSnipsNubs en L2k I DefQon. Dat was het wel zon beetje :)

    Ik heb Halo 3 nog niet besteld ofso, enne ik denk niet dat ik hem bij de release ga halen, heb op het moment andere dingen waar ik mijn geld aan uit moet geven :). Dus ik zie wel wanneer ik hem koop, OF ik hem wel koop 8). Maarja jullie zijn allemaal zo enthousiast aan het praten over een clan enzo, en tja zonder mij zijn jullie natuurlijk nergens, ik weet het. Dus ik zal dat k*tspel wel weer moeten kopen :9;)

    En nee Towel, ik ben niet te dom, kwilde gewoon het jaartje over doen, mooie vrouwen snapje ;):)

    PS: De eerste maand houd ik het bij bier zuipen ok? Dat gamen komt later nog wel :thumbs:

    PS2: Ik vind S2 echt super lelijk voor de namen :confused: het moeten 3 letters zijn, anders ga ik niet akkoord :D. Neej maar ff serieus, ik vind 1 cijfer en 1 letter echt super lelijk. Ciao

    PS3: Kunnen er een paar gasten zich misschien voorstellen, die ook in de clan zitten? Want ik ken bijv Silencer niet en Niels7Noober zegt mij ook niets :confused:. Wel eens gehoord dattie vet slecht was, dusse stel je maar voor aan mij :p Towel en SwitchBlade en Anton ken ik natuurlijk wel. Die waren altijd net iets minder dan ik, vooral Anton ;););););)
     
    Laatst bewerkt: 22 sep 2007
  3. FreakinDell

    FreakinDell Reflex Prime

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    je kan ook gewoon s2s doen:confused:preek uit als ass 2 ass,DAAR houd Towel toch al van:)

    succes met je team Towel:thumbs:
     
  4. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38

    =(
     
  5. IX SilenceR XI

    IX SilenceR XI Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Beretta jij kent mij wel iig een beetje. NME Silencer ben ik namelijk... Maar een 3letterige clantag WAAROM??? SaS is lelijk, 2S is toch vet behalve dan dat je tag niet met een cijfer mag beginnen. je krijgt dus I2SI 4 tags dus. Aangezien je dus geen 3letterige tag kan maken met Skilled and Sexy moeten we of een andere clannaam verzinnen of het gwn houden op 2S.
     
  6. NemoMeMeliorEst

    NemoMeMeliorEst !!NopeIsDope!!

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Heej Batties, je hebt gelijk Silencer, ik ken je inderdaad als NME Battie. Maar al die andere zoals Towel en Anton en Broken, die ken ik echt door en door, omdat ik super veel met ze heb gespeeld, dus ik weet hoe zij spelen (speelstijl). Dat kan ik bij jou niet zeggen :) Dus daar moeten we dan nog aan gaan werken :thumbs:

    En over die clannaam, geef toe
    S2 Broken
    S2 Towel
    S2 Don
    S2 Nemo

    staat een beetje kaal :p Als je letters hebt kun je nog raden wat het is. Maar ik wil ff weten of er meerdere zijn die dit niet zo mooi vinden staan
     
    Laatst bewerkt: 23 sep 2007
  7. IX SilenceR XI

    IX SilenceR XI Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    towel heeft iets leuks bedacht namelijk

    TS2 van TEAM SKILLED AND SEXY en je hebt gelijk is heb nooit echt met jou gespeeld.
     
  8. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik add ze wel ff, zijn ze al aangemaakt?
     
  9. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    TS2 komt me heel bekend voor, en nemo jij denkt dat dat het standaard team wordt?! grappemaker:+

    iig moeten het wel effe cker weten, ken ook paar nog niet uit clan, kunnen jullie msn of whatever effe pmen?
     
  10. dutchdragon

    dutchdragon Guest

  11. IX SilenceR XI

    IX SilenceR XI Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    correctie T2S
     
  12. g0dLikE

    g0dLikE Guest

    S2 x Towel
    ga zo maar door is wel koell
     
  13. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    niet aangemaakt dus
     
  14. dutchdragon

    dutchdragon Guest

    en 3S Towel dan?
     
  15. NemoMeMeliorEst

    NemoMeMeliorEst !!NopeIsDope!!

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom post je dit echt? :9 Het klopt niet eens dusse... _0/

    enne ik vind dat 2 lelijk, je kan ook gewoon twee SS doen :D Je wordt dan misschein raar aangekeken door de duitsers maar ok ;)

    TsS Nemo --> ik zie het nu pas hahaha tssssssssssssssss sukkeltjes ;)

    Bij nader inzien, vind ik dat TsS toch wel vet staan :)
     
    Laatst bewerkt: 23 sep 2007
  16. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    TsS is wel de vetste. Lijk wel een beetje op TzZ maar goed.
     
  17. ReaListiQ

    ReaListiQ Active Member

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    sTs Dan :p
     
  18. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    TzZ bestaat tog niet meer, is nu NF1 tog?
     
  19. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
  20. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    WoG scorpio wilde me toevoegen vandaag :confused:? wie zijn deze gasten, zijn ze nederlands?

    hahahahhahahaha haskebab. omg
     
    Laatst bewerkt: 23 sep 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina