1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

de "big" motoren,scooters en brommers thread :)

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door beuker(sr), 17 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
  2. YamaRox

    YamaRox Active Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    ja en ik ken iemand die had een derbi senda dat ding liep 140 echte en is daarmee meerdere malen me gepakt en naar rollerbank de 3de x heeft die een boete gehad van 50 euro omdat hij had gezegt dat hij er spijt van had:lol:
     
  3. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Hee had even een vraagje wiil op mijn yamaha neos witte kiperlicht kapjes zetten. Maar komen er dan ook oranje lampjes in ofzo? want er zit nu wit in. verder wilde ik zoon lexus achterlicht er in zetten. Namelijk deze http://www.easyparts.nl/showarticle...95-495/21/Achterlichtunit-Dmp-Lexus-NeoS.html of deze http://www.easyparts.nl/showarticle...5/21/Achterlichtunit-Neos-Lexus-Blueline.html maar bij die ene zit een soort van blauwe neon omheen is dit toegestaan op de weg of niet. vind die wel mooier.
     
    Laatst bewerkt: 30 sep 2007
  4. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    :emo: 140 echte en dat ding wordt in beslag genomen door justitie....als ie dan nog een keer wordt gepakt ben je wel het grootste schaap in nederland :emo:
     
  5. YamaRox

    YamaRox Active Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    of dus niet, hij heeft uiteindelijk alleen maar een boete gehad van 50 euro omdat hij hem ging verkopen en hem had wijs gemaakt dat hij spijt had.
     
  6. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Je zal alleen de knipperlicht glaasjes krijgen, je zult dus zelf de oranje lichtjes moeten kopen. De neon volgens mij wettelijk gezien verboden op de openbare weg. Alleen zal een politie agent er niks van zeggen, of hij het nu ziet of niet. Je kan die dus makkelijk op je scooter zetten. Persoonlijk vind ik die ander, zonder neon wel mooier.
     
  7. masta_user

    masta_user Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik zit dus te denken aan een metallic-zilveren LX50 4T

    meningen?

    ik weet anders echt niet wat voor een scooter ik wil kopen, zippie vind ik te cliche
     
  8. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Een Vespa is natuurlijk supergaaf. Het prijskaartje alleen niet. Maar als je het geld ervoor hebt een hele mooie aankoop. Ik vind een jongen op een Vespa echt stoer ondanks dat vele mensen het toch een "meisjes" scooter vinden. De Sym Mio is natuurlijk ook onwijs mooi, alleen die is echt nog een tikkeltje vrouwelijker. Aan een LX50 heb je een hele mooie scooter. Ik neem aan dat je hem niet gaat opvoeren enzo?
     
  9. CVDV

    CVDV Scandinavian Shit

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een Aprilia RS50 SBK uit 2003.

    Met 17.5MM Caberateur, Yasuni HMR uitlaat en powerfilter.

    loopt ong. 90/95 echte kilometers. Ligt aan de afstelling.

    [​IMG]

    Meer mensen met een rs50 hier?
     
  10. masta_user

    masta_user Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    2
    ja sommigen vinden de scooter gay maar dat vind ik helemaal niet. Over opvoeren, ik wil hem misschien 60 laten lopen maar daar heb ik me nog helemaal niet in verdiept.
     
  11. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    nee. ik heb een Derbi Senda SM DRD Limited Edition met VR6 Handmade Uitlaat. loopt 90/95.. owja het is nummer 57/1250...
     
  12. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Foto's!

    Ik rijd Derbi Senda SM X-treme ;).
     
  13. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    ik zal wel ff foto's maken... loopt erg mooi.. alleen zit er een foutje in de koppelingshendel die bladdert namelijk af. heb jij daar ook last van..
     
  14. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    In mijne zitten geen foutjes, rijd echt als een zonnetje op het moment. Nu heb ik er ook wel een flinke onderhoudsbeurt inzetten, maar ben er nu super tevreden mee! Ben benieuwd naar de foto's de LE is zo gaaf.
     
  15. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    nog een vraagje voordat ik foto's maak.. als jij die van jou volgas rijd stoot hij dan ook een beetje..

    ik vraag dit omdat mijn broer een GPR50 had en dit een ouder blok is als deze en deze stoot als hij volgas loopt. als je het gas dan iets terug doet doet hij het minder... ligt volgens de dealer aan de Stabilator(of hoe je het ook schrijft) wat niet meer in het blok zit...
     
  16. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik niet. Als ik volgas geef dan rijd hij super. Bij mij is het meer dat wanneer ik minder gas geef hij een beetje gaat stotteren. Mijn Derbi wil namelijk ALTIJD harder en dat is tevens ook het gevaar bij mn Derbi.
     
  17. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    haha... ach mijne loopt 90/95 maar dat rij ik bijna nooit.. ik ben nog geen 16 vandaar. rij al wel maar hij is ook een tijdje van mijn broer geweest en er is op dit moment geen mooiere brommer dan deze.. dus daarom houd ik deze..

    Foto's:
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  18. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    owja. hij staat hier op een kartvelgje met de Standaart. omdat hij zo minder schuin staat...
     
  19. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Gaaf ding hoor. Blijven mooi om te zien die LE's. Ik vind alleen die digitale teller jammer. Een toerenteller met een oplopend streepje is toch minder dan een mooie klok. Maar, gaaf ding! Gaat je nog een hoop plezier opleveren.
     
  20. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    ja ik vind dat digitale ook niks.. maar ik schakel op geluid dus ik kijk niet zo naar die teller..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina