1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 27 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik heb gisteren dus een uurtje de careermode gedaan. Het irritante was dat je kampioenschappen van 3 races per keer doet, waarbij je voorafgaand aan het kampioenschap 1 auto moet kiezen. Maar je kunt dan niet meer veranderen tussen deze 3 races door!

    Dit vond ik eerst irritant / een handicap. Maar later juist leuk. Ik rijdt gelijk op Hardcore niveau en dan is het eigenlijk des te leuker om een 'strategische' keuze voor een auto te maken die het op alle 3 de circuits zo goed mogelijk moet doen. De langzamere auto's uit de eerste series zijn nog niet zo heel boeiend, maar heb in de time trials ook al wat snellere bakken uitgeprobeerd en dit spel gaat heel veel tijd van me opslokken.

    Klote dat ik dus net in een verhuizing / mega verbouwing zit :mad:
     
  2. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Indruk demo:

    PGR4 doet weer waar de PGR serie zo goed in is _O_ Een hele lekkere vertrouwde PGR racer dus. Grafisch vind ik hem niet indrukwekkend. Misschien een klein beetje beter dan deel 3, maar het scheelt niet veel.
    Daarentegen zijn de verschlilende weersomstandigheden wel erg mooi en goed uitgewerkt. Het rijden in verschillende weerstomstandigheden is ook goed te merken.

    Verder jammer dat direct de leaderboards verneukt zijn, doordat het "chicane hoppen" nog steeds mogelijk is (n-ring f1 reverse).

    Heb nog geen motoren gerden, ga dat zo even doen.
     
  3. Heartbeat

    Heartbeat Active Member

    Berichten:
    523
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooi om te horen, ik begin nu het downloaden.. zal wel super lang duren dit.
     
  4. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Laatste tijd ging het kneiterhard hier :eek: Ook deze demo was binnen no-time binnen!
     
  5. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Het ziet er mooi uit, maar de gameplay is iets minder. het gaat goed tot dat je wat raakt, of crashed!! (vooral het geluid van de crashes / botsingen!)

    De in Car Vieuw is wel echt super mooi en erg uitdagend.
     
    Laatst bewerkt: 9 okt 2007
  6. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Ook even met de motoren geprobeerd, maar dat vind ik helemaal niets :'-( Die hadden er van mij echt niet ingehoeven.
     
  7. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Niet zo zeuren jij, dat commentaar van jou overal op is pas overbodig. Zie je nou zelf dat je al tig regels hebt gepost met het "corrigeren" van je medeforummers? De demo is aan het downloaden, bijna binnen en dan hele avond PGR4 spelen.
     
  8. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Die optie om (top) 3 ghosts te laden is wel extreem _O_ Dat is nog is een functie die ik op prijs stel, en extreem veel ga gebruiken _O_
     
  9. NemoMeMeliorEst

    NemoMeMeliorEst !!NopeIsDope!!

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Net ook de demo gedaan, Mijn indruk:

    Het ziet er wel aardig uit en het rijdt idd ook lekker, vooral dat driften in de sneeuw. Alleen wat mij opviel, is dat de velgen echt ongelooflijk lelijk zijn als je aan het rijden bent!! Moet je eens op gaan letten, als je stilstaat zijn ze mooi, maar als ze op hoge snelheid draaien en er dan ook nog eens zonlicht opkomt! AI |:-

    Ik vind trouwens ook dat de In Car View niet goed gedaan is omdat het stuur gewoon te hoog zit, of je camera te laag, maar je ziet in ieder geval de weg niet liggen!=( Je kan alleen de baan zien liggen en zien waar je heen moet als je bergafwaarts gaat, het dashboard en het stuur zijn iets te hoog geplaatst en de camera is zo vol op het stuur gericht :x. ALsof het stuur het belangrijkste is 8)De gameplay is weer het sterkste punt vind ik, de Fiorano rijdt echt lekker.

    Heb op het moment een 1.16.4(15de) met de GTB op de F1 circuit staan, jullie?
     
    Laatst bewerkt: 9 okt 2007
  10. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Stond net 5e ofzo, maar geen goede ronde. Zat ook nog +/- 1 sec. boven de snelste.
     
  11. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ben nu de demo aan het downloaden. Full version lag helaas nog niet op de deurmat. Dan verwacht ik 'm zéker morgen!
     
  12. Drogba

    Drogba Guest

    Wat een toffe game, de graphics zijn zeer indrukwekkend,g ameplay voelde heerlijk aan. Vooral als je heel snelg aat over lange stukken zie je het beeld mooi schudden, het snelheidsgevoel zit er dik in.

    Mijn enige minpunt zijn de motors, ik verwachtte er heel veel van maar ze rijden een beetje raar, een beetje houterig lijkt het wel.
     
  13. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    Is gewoon even wennen. 360only heeft trouwens hun review online staan..

    http://www.xbox360only.nl/nieuwsitem.php?nid=8788
     
  14. DutchNeon

    DutchNeon Active Member

    Berichten:
    532
    Leuk Bevonden:
    0
    Meh ik ben zo nieuw tot PGR reeks :x vlieg steeds de bochten uit, en als ik dan rem, dan rem ik te lang en sta ik zowat stil :mad: moet je dan bochten goed nemen met de handrem? :eek: Enige wat ik jammer vind is dat de sneeuw er een beetje bagger uit ziet met photo mode, Verder wel gaaf spel (demo) :thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 9 okt 2007
  15. Ethereal

    Ethereal Active Member

    Berichten:
    261
    Leuk Bevonden:
    97
    Jippie, eerste post hier :)
    Net de demo binnengehaald, speelt weer superlekker, volgens mij wat pittiger als PGR3.. Al heb ik die alleen bij mn broertje gespeeld!

    Wat ik wel lelijk vind is de in-car view tijdens heavy snow.. Het verschijnen van sneeuw op de ruit is gewoon erg slecht gedaan, de sneeuwrand rond het gebied dat de ruitenwisser beslaat verschijnt zomaar uit het niets.. Klein dingetje maar, maar viel me wel direct op! Jammer.. Motoren zijn ook even wennen, al gaat mijn voorkeur absoluut uit naar de auto's..

    Nog maar 3 dagen wachten en dan de volledige versie eens checken!
     
  16. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    welkom op et forum.

    k ga zow ook ff downloaden
     
  17. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Demo net gespeeld! Waanzinnig! Macau in de regen is geweldig! :cool:
    Nu hoop ik nog alleen maar méér dat m'n Play-Asia versie morgen binnenkomt. Moet haast wel.
     
  18. RvQ

    RvQ Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Good old pgr. Vind hem weer top, die motoren vind ik wel mooi eindelijk een spel met straatfietsen. Alleen weer jammer dat er in de demo van die brakke motoren zitten maar goed. Die incarview is wel erg briek, in die 599 fiorano zit je pal voor het stuur en zie je de weg amper,jammer.
     
  19. Drogba

    Drogba Guest

    Mijn gameplannen zijn helemaal overhoop gehaald, ik ga een paar games verkopen en moet dit spel hebben. De eerste keer trouwens dit dat een demo mij overtuigd heeft om het spel te kopen.
     
  20. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik heb de demo ff gespeeld en de game voelt erg lekker aan. Graphics zijn top, vooral in de regen! Auto's rijden lekker, gameplay is goed en ook de zaken eromheen (voor zover aanwezig in de demo) zijn in orde. Het kudo systeem vind ik in deze versie op zich wel goed uitgewerkt, als je mooi rijdt, door te driften met de handrem, of gewoon een mooie bocht te rijden bijvoorbeeld krijg je kudo's, en als ik dan die review lees over oa een meer gevarieerde carreermode etc dan denk ik dat ik deze game toch wel ga halen, want ik vind de demo erg goed en in de review staan ook veel goede punten. Ik vond alleen de motoren bagger rijden, idd houterig, maar das vast nog even wennen. Wat positieve punten uit de review die me opvielen:

    Het bezwaar tegen het kudosysteem weegt minder zwaar, want mooi rijden en een hogere moeilijksgraad wordt meer beloond, maar voor beginners is het spel toegankelijker en die kunnen uiteindelijk ook genoeg kudo's krijgen om nieuwe dingen te kopen en verder is dit systeem wel goed uitgewerkt, dus dit is voor mij geen reden meer om het spel niet te kopen. Alleen vind ik het jammer dat in de ranglijst alleen gekeken wordt naar de hoeveelheid kudo's en niet naar bijvoorbeeld de racetijd. Daarnaast zijn de gameplay en de graphics goed, de auto's rijden lekker, het racen voelt dus goed en de randzaken zijn ook goed, dus ik ga deze game zeker halen! Bij Nedgame zeiden ze vandaag dat ze hem in dezer dagen binnen krijgen, mss morgen en dat ik dus morgen nog maar even weer moest bellen, dus mss dat ie er morgen al is :)
     
    Laatst bewerkt: 9 okt 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina