Ik heb de demo ff gespeeld en de game voelt erg lekker aan. Graphics zijn top, vooral in de regen! Auto's rijden lekker, gameplay is goed en ook de zaken eromheen (voor zover aanwezig in de demo) zijn in orde. Het kudo systeem vind ik in deze versie op zich wel goed uitgewerkt, als je mooi rijdt, door te driften met de handrem, of gewoon een mooie bocht te rijden bijvoorbeeld krijg je kudo's, en als ik dan die review lees over oa een meer gevarieerde carreermode etc dan denk ik dat ik deze game toch wel ga halen, want ik vind de demo erg goed en in de review staan ook veel goede punten. Ik vond alleen de motoren bagger rijden, idd houterig, maar das vast nog even wennen. Wat positieve punten uit de review die me opvielen:
Het bezwaar tegen het kudosysteem weegt minder zwaar, want mooi rijden en een hogere moeilijksgraad wordt meer beloond, maar voor beginners is het spel toegankelijker en die kunnen uiteindelijk ook genoeg kudo's krijgen om nieuwe dingen te kopen en verder is dit systeem wel goed uitgewerkt, dus dit is voor mij geen reden meer om het spel niet te kopen. Alleen vind ik het jammer dat in de ranglijst alleen gekeken wordt naar de hoeveelheid kudo's en niet naar bijvoorbeeld de racetijd. Daarnaast zijn de gameplay en de graphics goed, de auto's rijden lekker, het racen voelt dus goed en de randzaken zijn ook goed, dus ik ga deze game zeker halen! Bij Nedgame zeiden ze vandaag dat ze hem in dezer dagen binnen krijgen, mss morgen en dat ik dus morgen nog maar even weer moest bellen, dus mss dat ie er morgen al is
Laatst bewerkt: 9 okt 2007