Leerling (16) dood door steekpartij bij school

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door berenscheet, 11 okt 2007.

  1. berenscheet

    berenscheet Guest


    te erg gewoon! Dat je dit uberhaupt kan doen zeg en fucking 14 jaar !! =(..
     
  2. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.701
    Het gaat goed op scholen deze week. In de VS ook al een 14-jarige, maar dan met vuurwapens.
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ik zit daar op school. Heb daar gestaan. Weet niet wie er dood is en wie de dader was, in die tijd zat ik in de klas. Ik weet alleen dat ze beide bij me op school zitten. Ben aan het uitzoeken wie het zijn.
     
  4. berenscheet

    berenscheet Guest

    het schijnen een turk en een marokaan (dader en slachtoffer) te zijn misschien dat dat helpt??
     
  5. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Jup daar ben ik achtergekomen. Ik weet niet of ik ze ken of niet ken, ik weet alleen dat het een Marokaan en een Turk zijn en daar ken ik veel van. Ben m'n MSN aan het checken met mensen die daar ook op school zitten. Jullie horen van me als ik iets weet.
     
  6. berenscheet

    berenscheet Guest

    Sterkte dan als het een bekende is!
    en BTW ruzie over een pen..geloof het zelf... sorry hoor als 1 marokaan en 1 turk ruzie krijgen dan gaat dit 99/100 keer niet over een pen of andere onnozele dingen.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 okt 2007
  7. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Volgens een andere jongen was die dader Turks en dik. Ik ken wel 2 turkse jongens die dik zijn, maar of het een van hun is ik weet het niet.
     
  8. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    zo zitten er bij ons in eindhoven kindjes van twaalf die al dit soort dingen proberen te doen...:confused: takke lutsers...
     
  9. collin43

    collin43 coolest xbw member

    Berichten:
    239
    Leuk Bevonden:
    0
    sorry hoor... maar het zijn wel ALTIJD de turken en marokanen! is dit dan geen gelegenheid voor onze overheid om ze ALLEMAAL het land uit te zetten? komop zeg, zeg nou zelf, deze is dan pas 14, moet je voorstellen als ie 30 is... krijg je holleder 1,2,3 .... klootzakken dat t zijn...
     
  10. berenscheet

    berenscheet Guest

    tsja het is lullig of niet maar ik heb er ook een schijthekel aan. gister ook ik ben net uit van school loop ik met een vriend van me naar de fietsen komen ineens 3 van die apen naar ons toen begint er een hem vast te pakken en te zeggen van 'hoe noem jij mijn moeder, bla bla bla' en die andere allemaal te lachen en zo'n klein ukkie tegen mij van 'niet mee bemoeien, bla bla' ik douw hem zo aan de kant en lopen door en hun allemaal nalachen, komt een andere gozer bij mij uit de klas doen ze daar hetzelfde mee..dat ze is wat anders gaan doen dan andere mensen gaan lopen vervelen of ruzie zoeken..maargoed ik ben niet racistisch ofzo maar gelukkig zijn het wel 2 turken/marokanen en is er tenminste 1 van verdwenen want die dode zal niet hebben gezegd van: sla me niet, sla me niet..die zou net zo hard terug hebben geslagen maar die andere gaf net de rake klap, pech gehad.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 okt 2007
  11. Gkid

    Gkid Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    kansloze racist dat je bent
     
  12. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Doe normaal, we gaan niet weer beginnen over 'Klote buitenlanders ofzo iets'. Volgens een jongen in me lijst heet die jongen die dood is Annas. Ik ken hem niet via naam, maar ik denk dat ik hem via gezicht wel zal kennen. R.I.P.
     
  13. berenscheet

    berenscheet Guest

  14. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    jezus...
     
  15. Gewwit

    Gewwit Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    is die overleden?
     
  16. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    de tering... slagadertje denk ik =( Erg triest dit. En die paar hierboven vind ik ook triest, meteen weer beginnen over afkomst
     
  17. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Er staat in de titel dat hij dood is ja.
    Dus weer een erbij. Verdomme, de klootzakken.
     
  18. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb 't zojuist op GeenStijl.nl gezien. De dader is door de vriendjes van het slachtoffer afgetuigd daarna. En terecht. Die racistische opmerking zag ik alweer aankomen op pagina 1, al duurde het nog even:9 Gaat er vanzelf wel af als ie hier wat langer rondloopt, gewoon negeren dus.

    Hoop dat ze de dader flink aanpakken. Wat een zielige vertoning dit. Iemand doodsteken met een pen. Hoewel het gooien met een pen ook niet al te fijn is. Snappen ze dan niet dat je dat niet moet doen? Blijkbaar niet dus. Ben benieuwd wat de politie gaat doen.
     
  19. Gkid

    Gkid Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    hij heeft hem wel lelijk geraakt hoor in zn nek :confused:
     
  20. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    inna lilahi wa inna ilayhi raji`oon

    gekkenhuis
     

Deel Deze Pagina