1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Expeditie Robinson 2007

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Iris, 2 okt 2007.

  1. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    is net bezig en hij zit nu al bij jensen? of was het gewoon zon stukje
     
  2. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    zo'n stukje :+
     
  3. RvQ

    RvQ Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Is die das experiment met die gevangenis? Ene groep bewakers en andere groep gevangenen? Probeer al heel lang die naam te vinden :p.
     
  4. Iris

    Iris psn: Irisistible

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    56

    Dat is hem!


    Eindelijk gaan ze die groep inkorten. Zoveel mensen die mee deden. Ook niet echt leuk voor die mensen die serieus mee wilden doen, ze hebben gelijk wat dat poppenkast gebeuren betreft. Maar dat is denk ik sowieso wel als je daar aan mee doet.

    Wel zonde, dat meisje gaat weg, gaat die jongen door. Denk dat hij het alleen echt veel beter zal redden.
     
  5. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik ben nu voor de 1e keer echt gestart met het bijhouden van dit programma. Vond het altijd al interessant, maar nooit tot een "ik moet het elke week kijken" hoogte. Anyway, ik vind die Tim wel echt een gigantische loser, niet alleen om dat laatste incident maar vooral toen hij over dat ene vrouwke begon..."Een billen kin, waar nog poep aan hangt". Ik bedoel, hoe belachelijk en kinderachtig kun je jezelf opstellen? Ik denk wel dat Iris gelijk heeft, hij zal het waarschijnlijk makkelijker krijgen nu z'n "prinsesje" weg is. Buiten die idioot en z'n achterlijke wijf vind ik de rest van de groep wel strak, vooral Bruno...kan altijd wel lachen om die opgefokte gast :+

    "MY way or the HIGHWAY!" :lol:
     
  6. Iris

    Iris psn: Irisistible

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    56
  7. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Douwe was de shit :lol:
     
  8. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    Kwam hem laatst tegen in de trein:cool:
     
  9. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    Reed zwart zeker :)
     
  10. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    Hij zat daar heel schuw op zo'n stoeltje bij de in-/uitgang van de trein. En al die studenten die voorbij liepen maar roepen Hee Douwe!!!:+
     
  11. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Hopelijk zullen er snel nog maar 16 overblijfen. Vind het echt nep zoveel gasten, dit is geen robinson.
     
  12. Iris

    Iris psn: Irisistible

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    56
    Ik denk dat die mensen die er ook zo over dachten er veel er zelf al uit zijn gegaan=(
     
  13. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    Even in een spoilertje voor mensen die vandaag pas de herhaling kunnen kijken ;)
    Vond het wel leuk gisteren, vooral dat stukje waar Rudi die bandana maar niet aan Bruno gaf. Natuurlijk was het te verwachten dat hij er een kreeg, maar dit was wel leuk gedaan. Blij dat die Tim loser naar huis is, wel erg jammer dat Sven er niet meer is, die gast had heel ver kunnen komen. Had alleen wat meer van die "ruzie" tussen Tim & Princess willen zien 8)
     
  14. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Jammer dat Sven wegging, zou ver komen. En die rap van Tim :lol:
     
  15. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    waarom ging die sven weg, hij was toch die gast die iedereen bij de eerste aflevering een leider vond?
     
  16. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    hij vond zelf dat hij geen verandwoordelijkheid meer kon geven, dus ging die naar huis omdat ie daar wel verandwoordelijkheid had
     
  17. Iris

    Iris psn: Irisistible

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    56
    Wat vonden jullie van dat meisje dat alsnog terug mocht komen in het spel, maar dat ze dat niet wilde omdat ze geen 2e keus wilde zijn en de eer aan haarzelf wilde houden. Ik vond haar wel stoer!
     
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Kon er gewoon niet tegen dat tie geen leider is geworden ofzo. Dat denk ik want hij was Robinson Waardig vind ik zelf.
     
  19. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    Inderdaad, dat vond ik ook zeer cool!
     
  20. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    Jammer :'-(

    Sven kwam er gewoon om echt expeditie robinson te spelen, niet voor dat hele gedoe met zo veel mensen. Het enige wat hem belette om er eerder uit te stappen was dat hij zijn verantwoordelijkheid voor de groep wilde waarmaken. Denk ik.

    Dat meisje vond ik echt dom!! Ze moet toch weten dat het niet het verschil is tussen 1e en 2e keus, maar 25e en 26e keus?! Als ze wél een bandana had gekregen, had ze dan ook gevraagd 'hoor ik wel bij de top 10?' :eek:

    Jammer dat Sven eruit is :'-( Iemand had hem even moeten overtuigen van het feit dat het geslijm nu afgelopen zou zijn en bovendien dat het echte spel nu snel gaat beginnen!!
     

Deel Deze Pagina